Data: 2019-06-24 09:06:46 | |
Autor: sczygiel | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 05:17:55 UTC-5 użytkownik cef napisał:
Czy banki mają automatycznie w systemie Maja, ale nie powiedza jak dziala. Mi kiedys zablokowalo konto mimo ze nie robilem nic dziwnego. Ot dzialalo a po 5 minutach napisalo ze nie i mam se na infolinie dzwonic. Zablokowalo mi liste hasel jednorazowych i trza bylo od zera inicjalizowac dostep (nie mialem zmienionego numeru telefonu po zmianie operatora). Innym razem stwierdzilo ze logowalem sie zbyt czesto z odleglych komputerow (zmienialem sobie VPN na dosyc odlegly i testowalem nieco). A co do transakcji to mi sie nie trafilo zeby mi ja odrzucilo z blachego powodu. Ale czytalem ze czasem bank dzwoni zeby sie upewnic czy taka transakcja byla i to dany klient ja inicjowal. |
|
Data: 2019-06-24 10:44:45 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
A który to taki żartowniś?
|
|
Data: 2019-06-24 21:10:00 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
On 2019-06-24, sczygiel@gmail.com <sczygiel@gmail.com> wrote:
[...] A co do transakcji to mi sie nie trafilo zeby mi ja odrzucilo z blachego powodu. To tak serio? :) Jakby tak przypadkiem wylosowali do sprawdzenia np. transakcję opłacenia za dajmy na to serwis porno, to mogłoby być ciekawie :D -- Wojciech Bańcer wojciech.bancer@gmail.com |
|
Data: 2019-06-24 12:26:59 | |
Autor: sczygiel | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 14:10:02 UTC-5 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
On 2019-06-24, sczygiel@gmail.com <sczygiel@gmail.com> wrote: Taki urok. Dlatego ja czekam na info od kiedy szczegolowe listy zakupow sa dostepne dla szerszej gawiedzi finansistow/marketingowcow. Bo to ze sa jest oczywiste i ze cos/ktos to przeglada tez. https://www.forbes.com/sites/kashmirhill/2012/02/16/how-target-figured-out-a-teen-girl-was-pregnant-before-her-father-did/#1be46d176668 |
|
Data: 2019-06-24 21:20:17 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
sczygiel@gmail.com writes:
[...]
Mi kiedyś w czasie świątecznych zakupów sie zdarzyło, że terminal najpierw coś napisał sprzedawcy (nie odmowa, tylko właśnie, żeby sprzedawca zweryfikował telefonicznie), a chwilę później citi zadzwoniło do mnie. KJ -- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html God grant us the serenity to accept the things we cannot change, courage to change the things we can, and wisdom to know the difference. |
|
Data: 2019-06-26 09:02:05 | |
Autor: sczygiel | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 14:21:03 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:
sczygiel@gmail.com writes: Taki maly nius. Przelew z aliorowego kantoru, oflagowany jako do weryfikacji (pokazal sie tekst ze aktywnosc dziwna i zostanie zweryfikowana). Po jakichs 5 minutach (nocna pora) email ze przekazany do realizacji (przelew miedzynarodowy). Po 2 dniach przelew doszedl za atlantyk. Ale przelew robiony na konto predefiniowane i juz po paru mniejszych przelewach. Nikt nie dzwonil czy pisal z banku do mnie. |
|
Data: 2019-06-26 23:40:16 | |
Autor: RobertS | |
Mechanizm wykrywania fraudu | |
W dniu 2019-06-26 o 18:02, sczygiel@gmail.com pisze:
Nikt nie dzwonil czy pisal z banku do mnie.expect the unexpected -- pozdrawiam RobertS |
|