Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony

Data: 2012-02-29 13:46:04
Autor: Marcin Rolicki
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
Nieprawdopodobne sytuacje dzieją się wokół FIFA, ich filii - jak PZPN i afer
wokół meczy, ale to co stało się na wczorajszej konferencji godzi w świat
sportu. Z wypowiedzi trenera Portugalii zdolny widz ze zdolnością
rozpoznawania kłamstwa umiał wyczytać między wierszami, że mecz będzie
ustawiony. Taki same spostrzeżenia były po poprzednich spektaklach teatralnych
na boisku, że mecze otwarcia stadionów rządzą się innymi prawami. To nie są
gry ale teatr na boisku. Komercja jest jeszcze większym czynnikiem dla
piłkarzy z Portugalii, promocja i dobry wizerunek polskiej piłki jako cześć
promocji piłki w Europie ma większe znaczenie niż efekt niechęci do piłki
wywołane w Polsce - po kompromitująco wysoko przegranym meczu. Piłkarze z
Portugalii umieją liczyć. Jeden z nich bierze za reklamy więcej niż 2 miliony
dolarów rocznie. Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
ustawionego meczu.

Data: 2012-02-29 15:01:55
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-02-29 14:46,  *Marcin Rolicki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
ustawionego meczu.

Gdzie jest lekarz tego pana?

PLONK
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-29 14:14:20
Autor: Marcin Rolicki
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony

Gdzie jest lekarz tego pana?

Polecam przeczytać  >>Piotr Kraśko – syn i wnuk komunistycznych
propagandzistów &#8211; szefem &#8220;Wiadomości&#8221;<< z naciskiem na akapit "Czerwone
dynastie: Familia Kraśków "

http://www.bibula.com/?p=50726

i przyjrzenie się tobie i twojej roli.

Data: 2012-02-29 15:47:31
Autor: Big Jack
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
W wiadomości
*Mirek Ptak* napisał(-a):

Gdzie jest lekarz tego pana?

Dawno już wszystkim ręce opadły

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-02-29 16:41:22
Autor: bufi
Mirek Ptak wrote:

> [...]
> Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
> nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku

Gdzie jest lekarz tego pana?

Również się leczy.

P.

Data: 2012-03-01 10:17:55
Autor: K
W dniu 29-02-2012 15:01, Mirek Ptak pisze:
[...]

sadzac po dlugiej nieobecnosci jaka nam zafundowal marcin?
kolejny lekarz sie poprostu poddal, marcin uodpornil sie na kolejny lek ;]

Data: 2012-02-29 15:05:27
Autor: Piotr
Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jila6s$nvo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Brzmi sensownie, ale dla kogo 2:3? I jak to ma przebiegać? 1:0, 1:1, 2:1, 2:2, 2:3 czy 1:0, 1:1, 1:2, 2:2, 2:3? I co to jest sztuczne otwarcie bramki?

P.

Data: 2012-02-29 14:20:09
Autor: Marcin Rolicki
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony

Brzmi sensownie, ale dla kogo 2:3? I jak to ma przebiegać? 1:0, 1:1, 2:1, 2:2, 2:3 czy 1:0, 1:1, 1:2, 2:2, 2:3? I co to jest sztuczne otwarcie bramki?

Notacja się nie zmieniła, ja jej też nie zmieniłem również fakt przegrania
Portugalii już ściągnąłby podejrzenia.

Data: 2012-02-29 23:14:29
Autor: Alias Awatar
W dniu 12-02-29 14:46, Marcin Rolicki pisze:
[...]

Marsz pod stół hał, hał robic!

G.

Data: 2012-03-01 09:36:09
Autor: Robert_J
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
Z wypowiedzi trenera Portugalii zdolny widz ze zdolnością
rozpoznawania kłamstwa umiał wyczytać między wierszami, że mecz będzie
ustawiony.

Po raz kolejny okazało się że jednak nie jesteś zdolny ani nie umiesz czytać między wierszami ;-))). Niestety dysponujesz niezwykłą umiejętnością wygrzebywania się ze śmietnika...

Data: 2012-03-08 23:18:28
Autor: Marcin Rolicki
[...]

Jeśli ktoś nie widział dziwnej niemocy strzeleckiej Portugalii nie powinien
oglądać piłki nożnej. 6-sta drużyna świata nie mogła sobie poradzić z 70-tą.
Jednak najbardziej niemoc strzelecka ogarnęła polski zespół - nastąpił regres
za trenera Smudy o kilka lat, zobaczyliśmy ligową kopaninę i polskie odkrycie
- piłkę staną. Jak ja lubię patrzeć kiedy piłkarze stoją i tak pozorują, że
biegają. Zresztą komentarze po mówiły o tym, że to nie był mecz na poważnie.
Portugalczycy czekali na strzelenie jakiegoś gola i rozwiązanie worka z
golami, ale się nie doczekali. Kibice też. Skończyło się na 0:0. Jak to
możliwe, że drużynie, której zawodnicy mają nawet problemy z podaniem piłki na
odległość, 6-sta drużyna świata nie strzeliła ani jednego gola? Mecz był
ustawiony.

Data: 2012-03-01 09:59:12
Autor: SW3
Dnia 29-02-2012 o 14:46:04 Marcin Rolicki <mn.rolicki@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
ustawionego meczu.

Trenerzy dowiedzieli się, że ich scenariusz został rozszyfrowany i żeby  odwrócić podejrzenia, postanowili zmienić wynik. Ponieważ podejrzenia były  poważne to zmiana wyniku o jedną bramkę mogłaby nie wystarczyć, dlatego  poszli na całość ;-)

--
SW3
-- --

Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony