Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony

Data: 2012-02-29 15:01:55
Autor: Mirek Ptak
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
Dnia 2012-02-29 14:46,  *Marcin Rolicki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku
ustawionego meczu.

Gdzie jest lekarz tego pana?

PLONK
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-02-29 14:14:20
Autor: Marcin Rolicki
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony

Gdzie jest lekarz tego pana?

Polecam przeczytać  >>Piotr Kraśko – syn i wnuk komunistycznych
propagandzistów &#8211; szefem &#8220;Wiadomości&#8221;<< z naciskiem na akapit "Czerwone
dynastie: Familia Kraśków "

http://www.bibula.com/?p=50726

i przyjrzenie się tobie i twojej roli.

Data: 2012-02-29 15:47:31
Autor: Big Jack
Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony
W wiadomości
*Mirek Ptak* napisał(-a):

Gdzie jest lekarz tego pana?

Dawno już wszystkim ręce opadły

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-02-29 16:41:22
Autor: bufi
Mirek Ptak wrote:

> [...]
> Dlatego mimo sztucznego otwarcia bramki przez Portugalczyków
> nieumiejętność polskich zawodników doprowadzi do wyniku 2:3 w wyniku

Gdzie jest lekarz tego pana?

Również się leczy.

P.

Data: 2012-03-01 10:17:55
Autor: K
W dniu 29-02-2012 15:01, Mirek Ptak pisze:
[...]

sadzac po dlugiej nieobecnosci jaka nam zafundowal marcin?
kolejny lekarz sie poprostu poddal, marcin uodpornil sie na kolejny lek ;]

Mecz Polska-Portugalia będzie ustawiony