Mecz Wisly dzisiaj

Data: 2010-08-05 08:55:18
Autor: brat_olin
Mecz Wisly dzisiaj
Jest jakas nadzieja?

Data: 2010-08-05 18:04:59
Autor: yamma
Mecz Wisly dzisiaj
brat_olin wrote:
Jest jakas nadzieja?

Wbrew pozorom najwieksza z calej czwórki. Duzo zalezy od wyjsciowej 11-tki Wisly.
yamma

Data: 2010-08-05 22:57:07
Autor: Cavallino
Mecz Wisly dzisiaj
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:i3enff$lnf$1inews.gazeta.pl...
brat_olin wrote:
Jest jakas nadzieja?

Wbrew pozorom najwieksza z calej czwórki.

LOL.
Yamma pokazal jak sie zna na pilce.
Jakby ktos nie wiedzial - przeciwnika mieli ZDECYDOWANIE najslabszego.

Data: 2010-08-06 08:17:31
Autor: Jan Strybyszewski
Mecz Wisly dzisiaj
brat_olin wrote:
[...]

Buhahhaha..... ranking uefa oczywiscie klamie a fe....
Taki Lech to by pojechal 0:3 z Arisem

Data: 2010-08-06 08:35:57
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-06 08:17, Jan Strybyszewski pisze:

Yamma pokazal jak sie zna na pilce.
Jakby ktos nie wiedzial - przeciwnika mieli ZDECYDOWANIE najslabszego.

Buhahhaha..... ranking uefa oczywiscie klamie a fe....
Taki Lech to by pojechal 0:3 z Arisem

Ten Aris na transfery wydaje tyle ile maja budzetu polskie klubu, i to w euro :)

A to ze byla najwieksza szansa to bylo widac po tym jak ich Probiez przygotowal do tego meczu, byli przygotowani na to ze moga przegrywac i beda musieli odrabiac straty. Po Lechu i Wisle bylo widac ze po stracie bramki bladzili we mgle. W rzypadku Ruchu gra w samych pucharach byla bladzeniem we mgle.

Data: 2010-08-06 10:04:39
Autor: Cavallino
Mecz Wisly dzisiaj
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3gagv$2qv$2inews.gazeta.pl...
[...]

A co ma do tego Aris?
Yamma pisał o Wiśle (a przynajmniej tyle do mnie doszło) i z tego się nabijałem.
A Wisła grała z Karabachem, a nie Arisem.

Data: 2010-08-06 11:03:45
Autor: Mark
Mecz Wisly dzisiaj
Dnia Fri, 6 Aug 2010 10:04:39 +0200, Cavallino napisał(a):

A Wisła grała z Karabachem, a nie Arisem

"grala" jest lekkim naduzyciem tego slowa.
Po pierwsze, jak lecieli to chyba zapomnieli spakowac do samolotu obrony. Bo
to co wyprawiali to jakies kpiny byly, a 3 bramka to wrecz majstersztyk
jesli chodzi o nieudolnosc.
Cla druzyna jak na olowianych nogach, nowy nabytek - Wilk - to mial chyba
podwojnie olowiane.
Martwi mnie Sobol - wczoraj to cien cienia siebie w formie.
Nastawienie psychiczne.. jakie nastawienie?
Mam szczera nadzieje ze to byl ostatni mecz Kasperczaka  w Wisle, jeszcze
jest czas, liga sie nie zaczela, a niestety - za okres przygotowawczy to
glownie trener jest odpowiedzialny. Bylem niemile zaskoczony jego ponownym
zatrudnieniem i niestety.
Prawda jest taka, ze od okresu meczow z Schalke, czy Lazio, Kasperczak ma
wyrazny regres, i nie osiagnal juz nic. ANi w Afryce mu nie poszlo, ani z
Gornikiem, a IMHO wejscie w struktury PZPN skutecznie go umoczylo w takie
betonowe, PZPN-owskie myslenie.

Trener ze swietna przeszloscia, ale bez przyszlosci. Dokladnie tak samo jak
Smuda. Nierozwojowi.
  --
Mark

Data: 2010-08-06 11:32:19
Autor: Cavallino
Mecz Wisly dzisiaj
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:sbdw8tb7tgp8.dlgsmok.wot...
Dnia Fri, 6 Aug 2010 10:04:39 +0200, Cavallino napisał(a):

A Wisła grała z Karabachem, a nie Arisem

"grala" jest lekkim naduzyciem tego slowa.
Po pierwsze, jak lecieli to chyba zapomnieli spakowac do samolotu obrony.

Przecież jej nie posiadają, więc skąd zdziwienie?
Głowacki+Marcelo w zesżłym sezonie to było 90% wartości Wisły, teraz ich nie ma.

[...]

A kto w zamian?
Skorży się w głupi sposób pozbyliście.

Trener ze swietna przeszloscia, ale bez przyszlosci. Dokladnie tak samo jak
Smuda. Nierozwojowi.

Na to wygląda.
Zgrane dziadki, nienadające się do prowadzenie zespołów które chcą coś osiągnąć.

Data: 2010-08-06 12:52:22
Autor: Mark
Mecz Wisly dzisiaj
Dnia Fri, 6 Aug 2010 11:32:19 +0200, Cavallino napisał(a):

Po pierwsze, jak lecieli to chyba zapomnieli spakowac do samolotu obrony.

Przecież jej nie posiadają, więc skąd zdziwienie?
Głowacki+Marcelo w zesżłym sezonie to było 90% wartości Wisły, teraz ich nie ma.

Wiesz, nawet kiepska obrona moze zagrac na miare  swoich mozliwosci. Jak
kiepska obrona gra ponizej swoich mozliwosci, to widac to co wczoraj.

A kto w zamian?

Szczerze? W polskiej  lidze (tyczy to zarowno trenerow polskich jak i
zagranicznych) nie widze obecnie nikogo kto potrafilby sie wybic z druzyna
ponad ligowa przecietnosc.

Skorży się w głupi sposób pozbyliście.

Ano. Spraw oczywistych nie komentuje. To byl bardzo glupi  ruch, z
perspektywy czasu - glupi do kwadratu. Zamysl niby dobry, ale ze wybrano
Kasperczaka - to  nie wyalil, bo stracilismy i MP, i puchary kiepskie.

--
Mark

Data: 2010-08-06 13:00:11
Autor: Cavallino
Mecz Wisly dzisiaj
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:16bd4k0yuje3q.dlgsmok.wot...
[...]

No i zagrała.

A kto w zamian?

Szczerze? W polskiej  lidze (tyczy to zarowno trenerow polskich jak i
zagranicznych) nie widze obecnie nikogo kto potrafilby sie wybic z druzyna
ponad ligowa przecietnosc.

Też mam tego typu obawy.
Zieliński okazał się dobry na ligę, więcej się po nim nie spodziewam.
I też nie bardzo widzę kogokolwiek w zamian.

[...]

IMO samo wywalenie Skorży już nie było dobrym zamysłem, jego zamiana na Kasperczaka wręcz dywersją.
Nie dość, że Wisła nic nie zyskała, o jeszcze wzmocniła jednego z głównych rywali.

Data: 2010-08-05 18:07:00
Autor: Hades
Mecz Wisly dzisiaj
Użytkownik "brat_olin"
Jest jakas nadzieja?

Tak. Jest nadzieja na to ze Wisla pozegna sie dzis z rozgrywkami
tak jak Ruch i Jagielonia. Jest rowniez nadzieja ze za kilka dni
dolaczy do nich rowniez Lech. I oby tak sie stalo dla dobra polskiej
pilki.
AM

Data: 2010-08-05 18:33:46
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 17:55, brat_olin pisze:
Jest jakas nadzieja?

Jak będą mieli tyle szczęścia co w Krakowie, to może nie będzie totalnej kompromitacji :)

Data: 2010-08-05 18:34:54
Autor: OlO
Mecz Wisly dzisiaj

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3ep67$q51$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-05 17:55, brat_olin pisze:
Jest jakas nadzieja?

Jak będą mieli tyle szczęścia co w Krakowie, to może nie będzie totalnej kompromitacji :)

raczej nie beda mieli tyle szczescia :)

Data: 2010-08-05 09:37:38
Autor: brat_olin
Mecz Wisly dzisiaj
On 5 Aug, 18:34, "OlO" <o...@oo.pl> wrote:
Użytkownik "Mane" <ma...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i3ep67$q51$1inews.gazeta.pl...

> Jak będą mieli tyle szczęścia co w Krakowie, to może nie będzie totalnej
> kompromitacji :)

raczej nie beda mieli tyle szczescia :)

Juz (33 min) jest 0:1.  Ech, ta polska pilka..

Data: 2010-08-05 18:40:38
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 18:37, brat_olin pisze:

Juz (33 min) jest 0:1.  Ech, ta polska pilka..

Pospieszyles sie z tym postem :d

Data: 2010-08-05 09:57:01
Autor: brat_olin
Mecz Wisly dzisiaj
Mane <ma...@wp.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> Juz (33 min) jest 0:1.  Ech, ta polska pilka..

Pospieszyles sie z tym postem :d

Ano.  W drugiej polowie Wislacy beda musieli mocno nacisnac! :)

Data: 2010-08-05 18:53:40
Autor: Sebcio
Mecz Wisly dzisiaj
On Thu, 05 Aug 2010 18:40:38 +0200, Mane <mane1@wp.pl> wrote:

W dniu 2010-08-05 18:37, brat_olin pisze:

Juz (33 min) jest 0:1.  Ech, ta polska pilka..

Pospieszyles sie z tym postem :d
Kleska po raz kolejny pokazujaca gdzie jest polska pilka...

Data: 2010-08-05 18:37:06
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 18:34, OlO pisze:

raczej nie beda mieli tyle szczescia :)

Cos czuje ze komentator bedzie tylko odliczal ile bramek potrzebuje Wisla do awansu :D

Data: 2010-08-05 18:43:44
Autor: OlO
Mecz Wisly dzisiaj

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3epcg$q51$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-05 18:34, OlO pisze:

raczej nie beda mieli tyle szczescia :)

Cos czuje ze komentator bedzie tylko odliczal ile bramek potrzebuje Wisla do awansu :D

kiedys jak legia grala z bayernem to krzyczelismy : jeszcze siedem :)

Data: 2010-08-05 09:49:36
Autor: sykmie
Mecz Wisly dzisiaj
On 5 Sie, 18:43, "OlO" <o...@oo.pl> wrote:
Użytkownik "Mane" <ma...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i3epcg$q51$2inews.gazeta.pl...

> Cos czuje ze komentator bedzie tylko odliczal ile bramek potrzebuje Wisla
> do awansu :D

kiedys jak legia grala z bayernem to krzyczelismy : jeszcze siedem :)

Od teraz pewnie w Azerbejdżanie, Gruzji, Estonii i innych potęgach
piłkarskich cieszyć się będą po losowaniach na myśl, że będą grać z
jakimiś ogórkami z Polski.
A u nas dalej będzie odwrotnie ;->

sykmie

Data: 2010-08-05 18:53:10
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 18:49, sykmie pisze:

Od teraz pewnie w Azerbejdżanie, Gruzji, Estonii i innych potęgach
piłkarskich cieszyć się będą po losowaniach na myśl, że będą grać z
jakimiś ogórkami z Polski.
A u nas dalej będzie odwrotnie ;->

Jak do tej pory to my sie cieszylismy i sadze ze nic sie nie zmieni. Ciagle bedziemy bajdurzyc o potedze naszej ligi i wyzszosci na wczesniej wymienionymi.

Data: 2010-08-05 10:53:16
Autor: sykmie
Mecz Wisly dzisiaj
On 5 Sie, 18:53, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
> [...]

Jak do tej pory to my sie cieszylismy i sadze ze nic sie nie zmieni.
Ciagle bedziemy bajdurzyc o potedze naszej ligi i wyzszosci na wczesniej

Ale dać sobie wbić trzy gole to też sztuka.

Data: 2010-08-05 20:04:24
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj

Data: 2010-08-05 18:48:39
Autor: Doomin
Mecz Wisly dzisiaj
Nie zebym normalnie zle zyczyl polskim druzynom, ale w
tej chwili to sie po prostu przyjemnie oglada,
bo ci ktorym teraz kibicuje sobie bardzo fajnie
radza :D

Data: 2010-08-05 18:54:43
Autor: yamma
Mecz Wisly dzisiaj
brat_olin wrote:
Jest jakas nadzieja?

Kurcze, przegapilem cala I polowe, wlaczam i widze, ze juz pozamiatane. Ja tego Cupiala to chcialbym kiedys osobiscie poznac zeby zobaczyc co tam mu siedzi w glowie.
yamma

Data: 2010-08-05 20:56:42
Autor: Danpe
Mecz Wisly dzisiaj
On Thu, 5 Aug 2010 18:54:43 +0200, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

brat_olin wrote:
[...]

chyba pstro, ze zatrudnil Kasperczaka, jak mowili w studio pomeczowym
godzacym sie na wszystkie warunki Wisly byle tylko trenowac.
Chyba ma pstro, skoro z Comarchu na budowie stadionu codziennie jest
dyrektor, a na Wisle jeden wielki burdel i nadal nie wiadomo co ze
stadionem, ponoc moze na jesien...

Chyba pstro, skoro wydaje kasy na cipy totalne, jakie dzis musialem
ogladac.
Kur zapial, co za siara taki mecz :)
Do tych ludzi co graja w Wisle to juz nawet "ruszcie kurwa dupy" nie
trafia. Byle kaske zgarnac.
Nadal apeluje o powrot Petrescu, niech pokaze tym cipom jak sie biega
i jak sie trenuje.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-08-05 21:24:03
Autor: maciej
Mecz Wisly dzisiaj
Danpe napisal:

Do tych ludzi co graja w Wisle to juz nawet "ruszcie kurwa dupy" nie
trafia. Byle kaske zgarnac.
Nadal apeluje o powrot Petrescu, niech pokaze tym cipom jak sie biega
i jak sie trenuje.

Ten nowy serb, Pjanic chyba, stwierdzil, ze nie sadzil, ze w Polsce sie tak lekko trenuje :-)

Data: 2010-08-06 07:38:55
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 23:27, Doomin pisze:

Ten nowy serb, Pjanic chyba, stwierdzil, ze nie sadzil, ze w Polsce
sie tak lekko trenuje :-)

Nie on pierwszy :)

Pewnie nie wiedział tez, ze jak trener stosuje za duze obciazenia treningowe to moze zostac zwolniony :)

Data: 2010-08-05 19:13:29
Autor: DysoN
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 17:55, brat_olin pisze:
Jest jakas nadzieja?

Nie ma. Moze tylko na bramke honorowa ale po tym co widac na poczatku drugiej to bedzie cud...

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-08-05 19:18:05
Autor: Sebcio
Mecz Wisly dzisiaj
On Thu, 05 Aug 2010 19:13:29 +0200, DysoN <dyson@szuruburu.ru> wrote:

W dniu 2010-08-05 17:55, brat_olin pisze:
Jest jakas nadzieja?

Nie ma. Moze tylko na bramke honorowa ale po tym co widac na poczatku drugiej to bedzie cud...
A jednak sie udalo cos tam strzelic

Data: 2010-08-05 19:18:32
Autor: Mane
Mecz Wisly dzisiaj
W dniu 2010-08-05 19:18, Sebcio pisze:

A jednak sie udalo cos tam strzelic

Jednak osiagniemy sukces niemal jak reprezenstacja San Mariono, oni zawsze nie graja o zwycięstwo tylko o bramke :d

Data: 2010-08-05 20:26:02
Autor: Fidelio
Mecz Wisly dzisiaj
Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:1a98f43c-9fec-4eae-8381-61a44634bb74t26g2000yqt.googlegroups.com...
Jest jakas nadzieja?

Hmm... to gdzie sa te madrale, które smialy sie tu homeryckim smiechem jak pisalem o Kasperczaku i Zurawskim jako desperackiej próbie powrotu do przeszlosci? Teraz to ja sie smieje :-)

Data: 2010-08-06 07:37:44
Autor: Sebcio
Mecz Wisly dzisiaj
On Thu, 5 Aug 2010 20:26:02 +0200, "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu>
wrote:

[...]

Ja mysle tak samo, przeciez Kasperczak juz trenowal wisle, dlaczego ci
sami sedziowe wracaja do obiegu w kolko i w kolko

Mecz Wisly dzisiaj