Mecz szósty

Data: 2009-05-30 06:07:14
Autor: sooobi
Mecz szósty
On 30 Maj, 12:45, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Taaaaak. Jak sobie pomyślę o expertach stawiających na Nuggets.

A pomysl o tych expertach stawiajacych na Blazers.

Data: 2009-05-31 16:17:54
Autor: wiLQ
Mecz szósty
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Taaaaak. Jak sobie pomyślę o expertach stawiających na Nuggets.

A pomysl o tych expertach stawiajacych na Blazers.

... czyli prawie wszystkich? ;-)
Podobnie jak z Cavs-Magic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 09:19:28
Autor: L'e-szczur
Mecz szósty
On 31 Maj, 16:17, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A pomysl o tych expertach stawiajacych na Blazers.

.. czyli prawie wszystkich? ;-)
Podobnie jak z Cavs-Magic.

Nietrafienie jakiejkolwiek serii w playoffs nie swiadczy o tym, ze
czlowiek nie jest ekspertem (po raz pierwszy Berri do czegos sie
przydal).
To ze Magic wygrali z Cavs jest dziwne, chociaz chyba powinnismy sie
cieszyc - jak za kazdym razem gdy ktos uciera nos ziutkom z przerostem
ego. No i mamy zabawe na caly offseason ze spekulacjami dokąd to ach
dokad pojdzie LBJ :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-31 23:41:48
Autor: wiLQ
Mecz szósty
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No i mamy zabawe na caly offseason ze spekulacjami dokąd to ach
dokad pojdzie LBJ :-)

Hmm, tzn gdyby Cavs wygrali jego offseason byloby krotsze, wiec i
spekulacji byloby mniej, tak? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 20:38:26
Autor: Tomasz Radko
Mecz szósty
wiLQ pisze:
[...]

Parafrazując klasyka:
co prawda głosowałem za Cavs, ale wąsikami ruszałem za Magic.
Zresztą napisałem explicite:
"Gdybym chciał szukać niespodzianki, poszukałbym jej tutaj".
Chyba oczywiste jest, że przewidziałem wynik serii, prawda?

Dobra, druga seria, w której SRS zawiodło. I dobrze, bo groziło rozgrywanie p-o przez internet, w ciągu jednego popołudnia.

pzdr

TRad

Mecz szósty