Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka

Data: 2012-09-05 17:14:34
Autor: z
Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka
Nie jestem fanem kopaniny ale to co się wyrabia w sprawie transmisji to już paranoja.
Wiem że nic nie można zrobić bo PZPN sprzedał "spekulantowi" prawa a telewizje nie bardzo się garnęły do wydania kupy szmalu za przekaz.
Wyszło jak wyszło. Teraz można tylko w patriotycznym odruchu nieposłuszeństwa debilnemu państwu rozsiać ten sygnał darmowo, na żywo po sieci :-) Jak nie justin.tv to co?

Data: 2012-09-05 22:15:03
Autor: adresss
Mecze reprezentacji w piłkę kopanš 20 zł sztuka
On Wed, 05 Sep 2012 17:14:34 +0200, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

[...]

ja sie zapytam (bo nie wiem): kto finanasuje polska reprezentacje
narodowa? PZPN czy to pieniadze podatnikow/budzet ?

No bo jak ma byc jak z Euro2012 - narod polski wybudowal ze swoich
pieniedzy stadiony i wiele wokol tego a potem musial sobie jeszcze
kupic bilety - i narod z tego mial g.... a kase z biletow mialo UEFA,
kase z praw do transmisji mialo UEFA....To o co tu chodzi?

--
ThinkXtra

Data: 2012-09-05 22:26:10
Autor: z
W dniu 2012-09-05 22:15, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

O kasę. Naszą kasę.
Czy nie dostrzegasz wielkiego skoku cywilizacyjnego, tego mnóstwa nowych inwestycji nowych inwestorów zachwyconych polskim krajem,Polakami i ich gościnnością. Przecież to się zwróci 100-krotnie. tego się nie da przecenić. Było warto. Dla dobra PZPN-u i premii dla prezesa Laty. ;-)
Tylko teraz mamy mieć przejściowe trudności. Vat się podniesie i nadal będzie wspaniali a malkontentom o oszołomskim krzykaczom mówimy stanowcze NIE!!! ;-)

Data: 2012-09-17 16:07:01
Autor: lubieto
Mecze reprezentacji w piłkę kopanš 20 zł sztuka
a moze jakiegos torrenta byscie wrzucili ???

Data: 2012-09-17 17:07:02
Autor: z
W dniu 2012-09-17 16:07, lubieto@fejsbuk.org pisze:
a moze jakiegos torrenta byscie wrzucili ???

Co Ty? Nie wiesz, że używając torrenta również wysyłasz dane a to jest rozpowszechnianie = w Polsce nielegelne :-)

Data: 2012-09-05 22:32:48
Autor: Cavallino

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

ja sie zapytam (bo nie wiem): kto finanasuje polska reprezentacje
narodowa? PZPN czy to pieniadze podatnikow/budzet ?

PZPN

[...]

O to, co zostało.
Ani stadionów, ani autostrad, ani świetnej opinii o naszym kraju UEFA nam nie wywiezie.

Data: 2012-09-06 10:22:56
Autor: SW3
Mecze reprezentacji w piłkę kopanš 20 zł s ztuka
Dnia 05-09-2012 o 22:32:48 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

Ani stadionów

Niestety. Trzeba będzie ponosić dalsze koszty bo raczej nikt nie odważy  się tak od razu wyburzyć.

--
SW3
-- --

Data: 2012-09-06 17:32:25
Autor: Cavallino

Użytkownik "SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wj7f8iz2cjxrn1@sw3-laptop2.linksys...
Dnia 05-09-2012 o 22:32:48 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Ani stadionów

Niestety. Trzeba będzie ponosić dalsze koszty bo raczej nikt nie odważy się tak od razu wyburzyć.

Niektóre się przydadzą.
A że Wasiafka musiała sobie koniecznie wybudować dwa, za cudzą kasę, w tym jeden całkowicie niepotrzebny, to niedługo będzie powrót bazaru.

Data: 2012-09-06 00:14:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-09-05 17:14, z pisze:

Wyszło jak wyszło. Teraz można tylko w patriotycznym odruchu
nieposłuszeństwa debilnemu państwu rozsiać ten sygnał darmowo,
na Ĺźywo po sieci :-) Jak nie justin.tv to co?

Chcesz to gówno oglądać ??? Dziwnyś ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-09-06 06:52:28
Autor: z
Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka

Chcesz to gówno oglądać ??? Dziwnyś ...

Nie chcę ale chcę mieć taką możliwość jako Polak i podatnik :-)

Data: 2012-09-06 10:26:04
Autor: SW3
Dnia 05-09-2012 o 17:14:34 z <zch28@usunwp.pl> napisał(a):

Nie jestem fanem kopaniny ale to co się wyrabia w sprawie transmisji to  już paranoja.

Może to i dobrze - dowiemy się ile tak naprawdę te prawa są warte.

--
SW3
-- --

Data: 2012-09-06 17:58:07
Autor: Marcepan
Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka
Wiem że nic nie można zrobić bo PZPN sprzedał "spekulantowi" prawa a telewizje nie bardzo się garnęły do wydania kupy szmalu za przekaz.

Sportfive zażyczył sobie sporo mniej niż za spotkania towarzyskie organizowane przed Euro, kiedy TVP płaciła bez szemrania więc mają prawo być zaskoczeni. TVP po kilku spektakularych wpadkach ma teraz wyżej korytko i próbuje na plecach kibiców drobnego szantażu bo wie że umowa jest tak skonstruowana że żadna inna telewizja nie może tego materiału pokazać. PZPN sprzedał prawa temu kto zaoferował najwyższą cenę i chwała mu za to. Przynajmniej podatnicy nie muszą płacić im abonamentu ani się składać na pensję dla zarządu ani dla ich dzieci.czy znajomych ;-)

Data: 2012-09-07 06:38:21
Autor: z
W dniu 2012-09-06 17:58, Marcepan pisze:
Sportfive zażyczył sobie sporo mniej niż za spotkania towarzyskie
organizowane przed Euro, kiedy TVP płaciła bez szemrania więc mają prawo
być zaskoczeni.
A skąd takie info. Ta cena była na dniach najskrytszą tajemnicą

TVP po kilku spektakularych wpadkach ma teraz wyżej
korytko i próbuje na plecach kibiców drobnego szantażu

Jak słyszę że przez TVP (że nie kupuje) upadają wytwórnie filmów animowanych to już wolę dobre filmy dla dzieci (bo dobre są) niż kopaninę :-)

bo wie że umowa
jest tak skonstruowana że żadna inna telewizja nie może tego materiału
pokazać. PZPN sprzedał prawa temu kto zaoferował najwyższą cenę i chwała
mu za to.

Nie rozumiem dlaczego prawa oglądania moje narodowej drużyny ;-) ma mieć PZPN i jeszcze brać za nie najwyższą cenę.
Takie prawa należą się obywatelom jak psu buda :-)

Data: 2012-09-07 07:14:51
Autor: pawell32
W dniu 2012-09-07 06:38, z pisze:
Nie rozumiem dlaczego prawa oglądania moje narodowej drużyny ;-) ma mieć
PZPN i jeszcze brać za nie najwyższą cenę.

oj. z tą narodową to nie przesadzzaj

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-09-07 08:45:04
Autor: z
W dniu 2012-09-07 07:14, pawell32 pisze:
oj. z tą narodową to nie przesadzzaj

Tak się mówi zgodnie z POprawnością POlityczną opartą EUropejskim entuzjazmie ;-)

Data: 2012-09-07 22:06:04
Autor: z
Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka
phii 2-2 i czerwone kartki :-)

Data: 2012-09-08 12:18:51
Autor: Dariusz Laskowski
Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka
On Fri, 07 Sep 2012 22:03:57 +0200, z wrote:

phii 2-2 i czerwona kartka :-)

Chyba dwie czerwone... Nie żebym oglądał (nie oglądam polskiej piłki),
ale wydaje mi się, że słyszałem w TVN24 o dwóch czerwonych...

--
Dariusz Laskowski     Wojciech Puchar: Czy widziałeś jakiegokolwiek usera
darlas at post.pl                      statystycznego, ktĂłry rozumie co robi?

Data: 2012-09-08 19:40:36
Autor: darkblue
Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k27q8q$i8t$1@news.task.gda.pl...
[...]

pozostaje jedynie bunt kibiców w postaci bojkotu sponsorów piłkarskiej reprezentacji Polski.
są chętni do przyłączenia się?
na początek piwo Warka i zakupy w Biedronce.
jako alternatywa jest Tatra i Lidl :)

Data: 2012-09-11 23:40:28
Autor: rageofhonor

Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl> napisał w wiadomości news:k27q8q$i8t$1news.task.gda.pl...
[...]

Za takie coś to się powinno zgłośić TVP do KRRIT lub UOKiK by wlepiła im taką karę by im się odechciało świrowania i puszczali mecze znowu w telewizji jak dawniej. To ich obowiązek jako telewizja publiczna.

Data: 2012-09-12 16:55:46
Autor: Cavallino

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:504fafce$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Ale kto świruje?
Bo to PZPN chce za chłam jakim jest reprezentacja, dostać tyle samo kasy, co za mundial.

i puszczali mecze znowu w telewizji jak dawniej. To ich obowiązek jako telewizja publiczna.

Za każdą cenę?
No to ja się nie zgadzam.
Niech PZPN daje za tyle, za ile ktoś chce kupić.
Jak nikt kupić nie chce, to za darmo, bo widać tyle to jest warte.

Data: 2012-09-12 18:14:47
Autor: z
W dniu 2012-09-12 16:55, Cavallino pisze:
Niech PZPN daje za tyle, za ile ktoś chce kupić.
Jak nikt kupić nie chce, to za darmo, bo widać tyle to jest warte.

I tu się nasuwa pytanie:
Dlaczego PZPN jako autonomiczna, niezależna organizacja nie będąca pod jurysdykcją polskiego państwa (w sumie to tak wygląda) działająca jak firma nastawiona na zysk _nie płaci_ za używanie godła i barw narodowych (chociaż orła ostatnio mieli w dużym poważaniu)
Albo rybki albo akwarium ;-)
Jak są tacy komercyjni to proszę bardzo :-)
Ja bym ich pozbawił tych atrybutów. Niech się nazywają jak chcą np. "związek piłkarski starych pryków przyspawanych do stołka" ale bez używania przymiotnika POLSKI

Data: 2012-09-13 12:28:50
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik z napisał:
Ja bym ich pozbawił tych atrybutów.

Ależ oni bardzo chętnie z nich zrezygnują. Nie tak dawno (ale jeszcze przed Euro) była afera o to, że na koszulkach ma być jakiś "dezajnerski" maziaj a nie porządny orzełek...

Data: 2012-09-13 19:28:24
Autor: z
W dniu 2012-09-13 12:28, Bartłomiej Zieliński pisze:
Ależ oni bardzo chętnie z nich zrezygnują. Nie tak dawno (ale jeszcze
przed Euro) była afera o to, że na koszulkach ma być jakiś "dezajnerski"
maziaj a nie porządny orzełek...

Tak. Chodziło o kasę za używanie na gadżetach około "eurowych". Do każdej koszulki wyglądającej jak reprezentacji trzeba by było dopłacić za to logo. Kasa, kasa, kasa.
Ale już z nazywania się reprezentacją polski w piłkę kopaną nie chcieli zrezygnować ani z barw narodowych. :-)

Data: 2012-09-13 08:32:45
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-09-12 16:55,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Bo to PZPN chce za chłam jakim jest reprezentacja, dostać tyle samo
kasy, co za mundial.

Sportfive. PZPN już dostał od nich co chciał :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-09-13 12:27:25
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Mirek Ptak napisał:
Sportfive. PZPN już dostał od nich co chciał :)

Coś mi się obiło o uszy, że cena transmisji tych meczy miała być nawet wyższa niż z Euro, czy jakoś tak ;-)

Data: 2012-09-13 17:15:11
Autor: Cavallino

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k2ruuq$ggm$1@mx1.internetia.pl...
[...]

No właśnie piszę, że za dużo dostał.

Mecze reprezentacji w piłkę kopaną 20 zł sztuka