Męczeństwo Ewy S.

Data: 2010-05-28 08:25:37
Autor: precz z gnomem
Męczeństwo Ewy S.
Co się dzieje z filmem Ewy Stankiewicz? Gutek Film blokuje dystrybucję - twierdzi "Rzeczpospolita" i sugeruje powody polityczne. Roman Gutek: - To kłamstwo. Stankiewicz: - Jestem zaszczuta.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7944553,Meczenstwo_Ewy_S_.html?as=1&startsz=x#ixzz0pCdCTaAZ

"Rozmowa z Romanem Gutkiem

Paweł T. Felis: Czy to prawda, że Gutek Film wycofał się z dystrybucji filmu Ewy Stankiewicz "Nie opuszczaj mnie" z powodu zrealizowanego przez ni± dokumentu "Solidarni 2010"?

Roman Gutek: Nie. Nigdy nie podjęli¶my decyzji o dystrybucji "Nie opuszczaj mnie", więc nie mogli¶my się z niej wycofać. Od dawna przygl±dali¶my się temu projektowi w porozumieniu z jego producentem Jackiem Nagłowskim. Udzielili¶my listu intencyjnego, w którym pisali¶my, że projekt zapowiada się bardzo interesuj±co, ale ostateczn± decyzję o dystrybucji podejmiemy dopiero po obejrzeniu filmu."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,7944553,Meczenstwo_Ewy_S_.html?as=1&startsz=x#ixzz0pCdJeubE

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rz±dziłby ni± "człowiek, który ma do¶wiadczenie w hodowli zwierz±t futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-28 09:08:53
Autor: Tomek
Męczeństwo Ewy S.

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htnnl3$s9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tu cytat z majla pana Gutka:
„Chciałabym przekazać Państwu jako koproducentom filmu informację, że firma Gutek Film, w związku z emisją filmu »Solidarni 2010« i medialną burzą wywołaną tym filmem, podjęła decyzję o rezygnacji z dystrybucji kinowej filmu »Nie opuszczaj mnie« w reż. E. Stankiewicz”.

To się nazywa schizofrenia. Proponuję konsultacje u Ministra Obrony.
Tomek

Data: 2010-05-28 09:24:42
Autor: precz z gnomem
Męczeństwo Ewy S.

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

[...]

Jakie jest Ľródło tej wiadomo¶ci?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 09:29:42
Autor: raff
Męczeństwo Ewy S.
precz z gnomem pisze:
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

A tu cytat z majla pana Gutka:
�Chciałabym przekazać Państwu jako koproducentom filmu informację, że firma
Gutek Film, w zwišzku z emisjš filmu ťSolidarni 2010Ť i medialnš burzš
wywołanš tym filmem, podjęła decyzję o rezygnacji z dystrybucji kinowej
filmu ťNie opuszczaj mnieŤ w reż. E. Stankiewicz�.

To siÄ™ nazywa schizofrenia. ProponujÄ™ konsultacje u Ministra Obrony.

Jakie jest źródło tej wiadomości?

Polsat ćwoku.

PS Poszukaj sobie

R.

Data: 2010-05-28 12:19:52
Autor: precz z gnomem
Męczeństwo Ewy S.
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Polsat ćwoku.

PS Poszukaj sobie

Prymitywny dupek z ciebie, jak każdy pisuarowiec.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-28 16:51:53
Autor: raff
Męczeństwo Ewy S.
precz z gnomem pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Polsat ćwoku.

PS Poszukaj sobie

Prymitywny dupek z ciebie, jak każdy pisuarowiec.

Napisz do "Jestem"

R.

Data: 2010-05-28 09:41:53
Autor: Andrzej Adam Filip
Gutek Film v. Ewa Stankiewicz [was: Męczeństwo Ewy S.]
"Tomek" <tentom@tlen.pl> pisze:
Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomoœci news:htnnl3$s9k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Paweł T. Felis: Czy to prawda, że Gutek Film wycofał się z dystrybucji filmu Ewy Stankiewicz "Nie opuszczaj mnie" z powodu zrealizowanego przez nią dokumentu "Solidarni 2010"?

Roman Gutek: Nie. Nigdy nie podjęliśmy decyzji o dystrybucji "Nie opuszczaj mnie", więc nie mogliśmy się z niej wycofać. Od dawna przyglądaliśmy się temu projektowi w porozumieniu z jego producentem Jackiem Nagłowskim. Udzieliliśmy listu intencyjnego, w którym pisaliśmy, że projekt zapowiada się bardzo interesująco, ale ostateczną decyzję o dystrybucji podejmiemy dopiero po obejrzeniu filmu."

A tu cytat z majla pana Gutka:
„Chciałabym przekazać Państwu jako koproducentom filmu informację, że firma Gutek Film, w zwišzku z emisjš filmu ťSolidarni 2010Ť i medialnš burzš wywołanš tym filmem, podjęła decyzję o rezygnacji z dystrybucji kinowej filmu ťNie opuszczaj mnieŤ w reż. E. Stankiewicz”.

To siÄ™ nazywa schizofrenia. ProponujÄ™ konsultacje u Ministra Obrony.
Tomek

A czy "ON" powiedział/napisał PO obejrzeniu którego filmu? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wierność - silne swędzenie z zakazem podrapania się.

Data: 2010-05-28 13:06:18
Autor: cirrus
Męczeństwo Ewy S.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htnqcq$1mqu$1news.ett.com.ua...
[...]

To naprawdę schizofremia (tylko czyja?) bo on tego emaila nie napisał, a może raczej Radio Erewań:
# Rzeczpospolita" napisała jednak, że film został przez pana "zablokowany". I cytuje e-mail, który wysłali¶cie do producentów: "Firma Gutek Film, w zwi±zku z emisj± filmu Solidarni 2010 i medialn± burz± wywołan± tym filmem, podjęła decyzję o rezygnacji z dystrybucji kinowej filmu Nie opuszczaj mnie ".

- To kłamstwa. Nigdy takiego e-maila nie było. Trzeba być niespełna rozumu, żeby komukolwiek taki list wysyłać. Kłamstwem jest też, że zablokowali¶my dystrybucję filmu w Polsce. Dystrybutorów jest w kraju kilkunastu, więc kinowe losy "Nie opuszczaj mnie" s± otwarte.

Cał± t± sytuacj± jestem wstrz±¶nięty. Próbuje się nas wmanewrować w sprawy polityczne. Wyzywa się sekretarkę w moim biurze, dostaję obraĽliwe e-maile porównuj±ce mnie do Goebbelsa. Najsmutniejsze, że cokolwiek bym powiedział, tych, którzy dziel± ¶wiat na "naszych" i "nie naszych", na pokrzywdzonych reżyserów i wrogich dystrybutorów, i tak - mam wrażenie - nie przekonam. #
Ze strony:
http://tiny.pl/htf5r

--
stevep

Data: 2010-05-28 13:46:42
Autor: Grzegorz Z.
Męczeństwo Ewy S.
http://wyborcza.pl/1,75248,7944553,Meczenstwo_Ewy_S_.html?as=1&startsz=x#ixzz0pCdJeubE

Tylko czekać aż j± pełoscy siepacze pobij±. Z asyst± Policji hehehe

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-05-28 16:58:06
Autor: u2
Męczeństwo Ewy S.
W dniu 2010-05-28 08:25, precz z gnomem pisze:
WiĂŞcej... http://wyb

Uwaga gwno.

Męczeństwo Ewy S.