Męczeństwo chrześcijan trwa

Data: 2010-03-24 14:45:37
Autor: abc
Męczeństwo chrześcijan trwa
Chrześcijańskie małżeństwo odmówiło przejścia na islam. Mężczyznę spalono,
kobietę zgwałcono.

A wszystko na oczach trójki dzieci, które musiały patrzeć jak islamscy
ekstremiści w towarzystwie policji rozprawiają się z rodzicami. Zbrodnia
miała miejsce w stolicy Pakistanu.

Muzułmańscy napastnicy podpalili 38-letniego Arsheda Masiha za to, że
odmówił wyrzeczenia się chrześcijaństwa i przyjęcia islamu. Jego żonę
zgwałcili policjanci. Trójka ich dzieci, w wieku od 7 do 12 lat, musiała
przyglądać się całej makabrze.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/chrzescijanskie_malzenstwo_odmowilo_konwersji_mezczyzne_spalono

Data: 2010-03-24 06:57:00
Autor: J-23
Męczeństwo chrześcijan trwa
On 24 Mar, 14:45, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Chrze cija skie ma e stwo odm wi o przej cia na islam. M czyzn spalono,
kobiet zgwa cono.

A wszystko na oczach tr jki dzieci, kt re musia y patrze jak islamscy
ekstremi ci w towarzystwie policji rozprawiaj si z rodzicami. Zbrodnia
mia a miejsce w stolicy Pakistanu.

Muzu ma scy napastnicy podpalili 38-letniego Arsheda Masiha za to, e
odm wi wyrzeczenia si chrze cija stwa i przyj cia islamu. Jego on
zgwa cili policjanci. Tr jka ich dzieci, w wieku od 7 do 12 lat, musia a
przygl da si ca ej makabrze.

Wi cejhttp://fronda.pl/news/czytaj/chrzescijanskie_malzenstwo_odmowilo_konw...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

tez jestes jakims zbokiem? bo dreczy sie, i slusznie tylko zbokow,
ktorzy znalezli cieple synekury w kk

J-23 itede...

Data: 2010-03-24 16:49:41
Autor: abc
Meczenstwo chrzescijan trwa
tez jestes jakims zbokiem? bo dreczy sie, i slusznie tylko zbokow,
ktorzy znalezli cieple synekury w kk

Musze sie przyznac, ze w ogóle nie rozumiem sensu twojej wypowiedzi...

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-03-24 11:13:13
Autor: J-23
On 24 Mar, 16:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

To ci powiem ze dupe potluc wszystkie religie razem wziete. Tylko
dzela ludzi. Raz muzulmanie morduja czescijan, a pozniej protestantow
morduja katolicy, o zydach ktorzy sa pariasami swiata lepiej nie
mowic. I nie wyjezdzaj mi o jakies jedynie prawdziwej wierze, bo dla
poszczegolnych wyznawcow kazda jego wiara jest jedyna i prawdziwa.

J-23 itede...

Data: 2010-03-24 17:58:11
Autor: fil
W dniu 2010-03-24 16:49, abc pisze:
tez jestes jakims zbokiem? bo dreczy sie, i slusznie tylko zbokow,
ktorzy znalezli cieple synekury w kk

Musze sie przyznac, ze w ogóle nie rozumiem sensu twojej wypowiedzi...

To bardzo prawdopodobne, że ty abc niczego
już nie jesteś w stanie zrozumieć... klep tu
więc te swoje dyrdymały, ale nie licz na poklask,
jest wiek XXI a nie XV...!

pulsar

Data: 2010-03-24 18:34:51
Autor: abc
[...]

No to bądć łaskaw przetłumaczyć mi sens wypowiedzi J-23.

Data: 2010-03-24 19:20:12
Autor: fil
W dniu 2010-03-24 18:34, abc pisze:

No to bądć łaskaw przetłumaczyć mi sens wypowiedzi J-23.

Co ja ci będę tłumaczył, sam J-23 robi to najlepiej...
przeczytaj np to:

Data: 2010-03-24 20:00:58
Autor: abc
[...]

Nie ma znaczenia opinia poszczególnych wyznawców. Ma znaczenie tylko to,
jaka jest prawda. Nie ma wielu różniących się między sobą prawd  Prawda jest
tylko jedna, objawił ją Bóg, a Kościół Święty do wierzenia podaje.  Fałszywe
religie kłamią.

Data: 2010-03-24 12:55:36
Autor: J-23
On 24 Mar, 20:00, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

tylko jedna, objawił ją Bóg, a Kościół Święty do wierzenia podaje.  Fałszywe

Aha, to wracamy do pie**olenia kotka przy pomocy mlotka. Nic dziwnego
ze dupa katolom odpada.

Data: 2010-03-24 19:50:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-24 14:45, abc pisze:
[...]

Chole..ne dzikusy.. Ale nie wiązałbym  czynu tych opryszków z islamem.

Data: 2010-03-24 20:08:44
Autor: abc
Męczeństwo chrześcijan trwa
http://fronda.pl/news/czytaj/chrzescijanskie_malzenstwo_odmowilo_konwersji_mezczyzne_spalono

Chole..ne dzikusy.. Ale nie wiązałbym  czynu tych opryszków z islamem.

Prześladowania chrześcijan w krajach muzułmańskich są nagminne, zwłaszcza w
Pakistanie. Wypada przypomnieć Kartę Omara. Ostatecznej jej redakcji
dokonano w IX, ale obowiązek noszenia znaków wyróżniających został po raz
pierwszy wprowadzony już w połowie VIII wieku.

Restrykcje stosowane wobec chrześcijan, wynikające z Karty Omara, były już
stosowane pod koniec VIII wieku.

Z różnych wersji tekstu Karty Omara można wyłonić następującą wersję wykazu
zakazów i obowiązków dla chrześcijan:

1. Obowiązek goszczenia każdego będącego w podróży muzułmanina na okres
trzech dni.

2. Zakaz używania kołatek w kościołach (odpowiednik naszych dzwonków).

3. Zakaz wznoszenia nowych kościołów (co ma także swoje reperkusje w
stosunku do remontów istniejących już).

4. Zakaz publicznego wyznawania swojej wiary (procesje, zebrania, modlitwy).

5. Zakaz nawracania na chrześcijaństwo.

6. Zakaz studiowania Koranu (aby nie uzyskać argumentów przeciwko muzułmanom
i islamowi).

7. Zakaz przeszkadzania w nawracaniu na islam i krytykowania islamu.

8. Zakaz noszenia stroju takiego, jak muzułmanie (w celu upokorzenia).

9. Zakaz jazdy na wierzchowcu.

10. Obowiązek noszenia znaku wyróżniającego ((w celu upokorzenia, np.
malowanie podobizn diabłów na domach, przymus noszenia opasek, przepasek w
odpowiednim kolorze).

11. Zakaz używania siodła.

12. Obowiązek poszanowania muzułmanów i ustępowania im miejsca.

13. Zakaz budowania wyższych domów niż muzułmanie.

14. Zakaz noszenia broni.

15. Zakaz posiadania niewolników muzułmańskich.

16. Zakaz posiadania niewolników, którzy wcześniej należeli do muzułmanów.

17. Płacenie bez jakiegokolwiek sprzeciwu specjalnych podatków i
przyjmowanie innych upokorzeń ze strony muzułmanów.

Więcej http://www.arabia.alleluja.pl/tekst.php?numer=29713

Data: 2010-03-25 15:03:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-24 20:08, abc pisze:
[...]

To pewnie jakiś bzdet nie mający zastosowania w dzisiejszych czasach. Tak sobie myślę że radykalni  muzułmanie piszący na swoich  grupach dyskusyjnych cytują doktryny chrześcijańskich inkwizytorów. A przecież wszyscy wiedzą że KK to nie tylko inkwizycja.

Męczeństwo chrześcijan trwa