Męczeństwo redaktora Miecugowa

Data: 2013-08-16 20:54:25
Autor: abc
Męczeństwo redaktora Miecugowa
mimo nieubłaganego postępu, nakazuj±cego sodomitom publiczne przechwalanie
się swoimi dewiacjami, przypadło¶ci te nadal uważane s± za wstydliwe i
przynajmniej ja nie słyszałem o przypadku, by ktokolwiek przechwalał się
syfilisem, je¶li nawet złapałby go na "Przystanku Woodstock".

Tegoroczny "Przystanek" zapisał się jeszcze jednym wydarzeniem w postaci
męczeństwa pana redaktora Miecugowa, którego jaki¶ młody człowiek uderzył w
twarz pod pretekstem, że TVN kłamie. Ciekawe, że to samo mówiono w sierpniu
1980 roku, kiedy jeszcze nie było TVN ani Polsatu, a tylko telewizja
państwowa.

Widocznie nawyk, czy też może nawet przymus kłamania jest immanentn±
wła¶ciwo¶ci± telewizji niezależnie od ustroju. Oczywi¶cie od tej zasady mog±
zdarzać się wyj±tki, ale one tylko potwierdzaj± regułę według której
telewizja kłamie.

Można zatem powiedzieć, że pan redaktor Miecugow dostał za miliony - nie te,
które bierze tytułem honorariów, ale te miliony telewizyjnych
funkcjonariuszy, którzy dzień w dzień przez 24 godziny na dobę wytwarzaj±
rzeczywisto¶ć podstawion±, wskutek czego coraz więcej ludzi traci kontakt z
rzeczywisto¶ci±.

Jak dot±d żaden niezawisły s±d nikogo z tego powodu nie ukarał, więc czyż
można się dziwić, że również te sprawy ludzie zaczynaj± brać w swoje ręce?

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2891

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-08-16 14:05:00
Autor: leming.show
Męczeństwo redaktora Miecugowa
Oj, oj, byly juz symptomy w postaci podpalonych wozow transmisyjnych, widocznie p.Miecugow nie wyciagnal odpowiednich wnioskow.

Data: 2013-08-17 17:51:26
Autor: leszek niewiadomski
Am 16.08.2013 23:05, schrieb leming.show@gmail.com:
Oj, oj, byly juz symptomy w postaci podpalonych wozow transmisyjnych, widocznie p.Miecugow nie wyciagnal odpowiednich wnioskow.

>Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
   Nie byĹ‚em przecieĹĽ socjaldemokratÄ….
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.<
(Martin Niemöller)

ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-08-18 09:26:30
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-17 17:51, leszek niewiadomski pisze:
> [...]

Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.<

Ano, i pomyśleć e niektórym marzą się rządy tzw. narodowców.

Męczeństwo redaktora Miecugowa