M阠ze駍two redaktora Miecugowa

Data: 2013-08-16 14:05:00
Autor: leming.show
M阠ze駍two redaktora Miecugowa
Oj, oj, byly juz symptomy w postaci podpalonych wozow transmisyjnych, widocznie p.Miecugow nie wyciagnal odpowiednich wnioskow.

Data: 2013-08-17 17:51:26
Autor: leszek niewiadomski
M臋cze艅stwo redaktora Miecugowa
Am 16.08.2013 23:05, schrieb leming.show@gmail.com:
Oj, oj, byly juz symptomy w postaci podpalonych wozow transmisyjnych, widocznie p.Miecugow nie wyciagnal odpowiednich wnioskow.

>Kiedy przyszli po 呕yd贸w, nie protestowa艂em. Nie by艂em przecie偶 呕ydem.
Kiedy przyszli po komunist贸w, nie protestowa艂em. Nie by艂em przecie偶 komunist膮.
Kiedy przyszli po socjaldemokrat贸w, nie protestowa艂em.
   Nie by艂em przecie偶 socjaldemokrat膮.
Kiedy przyszli po zwi膮zkowc贸w, nie protestowa艂em. Nie by艂em przecie偶 zwi膮zkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestowa艂. Nikogo ju偶 nie by艂o.<
(Martin Niem枚ller)

ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-08-18 09:26:30
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-17 17:51, leszek niewiadomski pisze:
> [...]

Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestowa艂. Nikogo ju偶 nie by艂o.<

Ano, i pomy艣le膰 e niekt贸rym marz膮 si臋 rz膮dy tzw. narodowc贸w.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

M阠ze駍two redaktora Miecugowa