Meczety

Data: 2010-03-30 22:06:42
Autor: Kenwood
Meczety
http://wyborcza.pl/1,76842,7710264,Lojalka_dla_muzulmanina.html

A ja wam mowie.
Wpuscicie ich, pozwolicie budowac meczety
a oni wam wysadza metro i Palac Kultury.

Data: 2010-03-30 16:42:10
Autor: Bruner
Meczety
tylko czemu ten przewodniczacy ligi muzulmanskiej w Polsce ma nie Polskie nawisko Samir Ismail.

Data: 2010-03-30 23:14:53
Autor: Adam
Meczety

U¿ytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hotm9i$q9s$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://wyborcza.pl/1,76842,7710264,Lojalka_dla_muzulmanina.html

A ja wam mowie.
Wpuscicie ich, pozwolicie budowac meczety
a oni wam wysadza metro i Palac Kultury.
Mo¿e nie, ale my¶lê, ¿e przedstawiciele innej mniejszo¶ci narodowej nieco przycichn±.
AC

Data: 2010-03-31 10:42:50
Autor: xcihy
Meczety

U¿ytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:hotqaa$sin$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wystarczy popatrzeæ co siê dzieje tam ,gdzie ju¿ meczety s±.
xc

Data: 2010-03-31 01:54:52
Autor: zbig
Meczety
On 31 Mar, 10:42, "xcihy" <xc(c)c...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶cinews:hotqaa$sin$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> przycichn±.
> AC

Wystarczy popatrzeæ co siê dzieje tam ,gdzie ju¿ meczety s±.

W Gdañsku meczet jest od wielu lat i nic siê nie dzieje.

Data: 2010-03-30 23:32:29
Autor: Andrzej Adam Filip
Meczety [drugi meczet w Warszawie]
"Kenwood" <ken@wood.pl> pisze:
http://wyborcza.pl/1,76842,7710264,Lojalka_dla_muzulmanina.html

A ja wam mowie.
Wpuscicie ich, pozwolicie budowac meczety
a oni wam wysadza metro i Palac Kultury.

A ja im mówię: daliście sobie USA/CIA pomóc wyrzucić ruskich/sowietów to
macie teraz USA/US Army *zamiast* ;-)

Ten drugi meczet w Warszawie IMHO najbardziej poprawnie politycznie jest
opierdalać za wsparcie finansowe z Arabii Saudyjskiej w której wolności
publicznego wyznawania innej w "jedynie słuszna" religia nie ma.

MiarÄ… prawdy jest uczucie.
  -- Epikur (341-271 p.n.e.)

Data: 2010-03-31 09:52:52
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:6h1qras6dl+A3U@tyrone.huge.strangled.net...
"Kenwood" <ken@wood.pl> pisze:
[...]

-- Andrzej Adam Filip

Wczoraj późno w nocy na TVN chyba był program, jak w PRLu polska służnba bezpieczeństwa wspierała syryjskich terrorystów (Labelle w Berlinie itp.). Już wówczas "nasze" służby brału miliardowe wynagrodzenie od Arabów za wysługę i tak im pozostało do dziś...

boukun

Data: 2010-03-31 13:55:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-30 23:32, Andrzej Adam Filip pisze:
"Kenwood"<ken@wood.pl>  pisze:

[...]

Ruskich z Polski nikt nie wyrzucał - sami opuścili nasz kraj.

Data: 2010-03-31 14:36:36
Autor: MH
Meczety
http://wyborcza.pl/1,76842,7710264,Lojalka_dla_muzulmanina.html

A ja wam mowie.
Wpuscicie ich, pozwolicie budowac meczety
a oni wam wysadza metro i Palac Kultury.

A jak nie pozwolimy , to nie wysadz± ?? A je¿eli wysadz± , bez wzglêdu na pozwolenie budowy meczety czy nie , to jak
s±dzisz , z jakiego powodu ??  No dawaj sensown± odpowied¼ !!!

MH

--

Meczety