Meczety

Data: 2010-03-30 23:14:53
Autor: Adam
Meczety

Użytkownik "Kenwood" <ken@wood.pl> napisał w wiadomości news:hotm9i$q9s$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://wyborcza.pl/1,76842,7710264,Lojalka_dla_muzulmanina.html

A ja wam mowie.
Wpuscicie ich, pozwolicie budowac meczety
a oni wam wysadza metro i Palac Kultury.
Może nie, ale myślę, że przedstawiciele innej mniejszości narodowej nieco przycichną.
AC

Data: 2010-03-31 10:42:50
Autor: xcihy
Meczety

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hotqaa$sin$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wystarczy popatrzeć co się dzieje tam ,gdzie już meczety są.
xc

Data: 2010-03-31 01:54:52
Autor: zbig
Meczety
On 31 Mar, 10:42, "xcihy" <xc(c)c...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:hotqaa$sin$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> przycichną.
> AC

Wystarczy popatrzeć co się dzieje tam ,gdzie już meczety są.

W Gdańsku meczet jest od wielu lat i nic się nie dzieje.

Meczety