Media: Groźny rowerzysta wykryty i złapany przez fotoradar (46/30)

Data: 2012-07-22 22:36:39
Autor: A. Filip
Media: Groźny rowerzysta wykryty i złapany przez fotoradar (46/30)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019379,title,Fotoradar-zlapal-rowerzyste-Nie-mam-licznika-film,wid,14781377,wiadomosc.html
  Fotoradar złapał... rowerzystę. "Nie mam licznika" - film
  TVN24 | dodane (15:24); drukuj

  18-letni Patryk Wałdoch dostał mandat za zbyt szybką jazdę rowerem. Do
  złamania przepisĂłw miało dojść w Kościerzynie (woj. pomorskie), kiedy
  to jeden z fotoradarĂłw zarejestrował go jadącego z prędkością 46 km/h
  w miejscu z ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Rowerzysta nie przyjął
  mandatu twierdząc, Ĺźe bez licznika nie moĹźe kontrolować prędkości. [...]

Data: 2012-07-22 14:02:59
Autor: rmikke
On Sunday, July 22, 2012 10:36:39 PM UTC+2, A. Filip wrote:
[...]

  złamania przepisów miało dojść w Kościerzynie (woj. pomorskie), kiedy
  to jeden z fotoradarów zarejestrował go jadącego z prędkością 46 km/h
  w miejscu z ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Rowerzysta nie przyjął
  mandatu twierdząc, że bez licznika nie może kontrolować prędkości. [...]

W kwestii formalnej: http://u.42.pl/2Ivk

Data: 2012-07-23 11:22:59
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 22 Jul 2012, rmikke wrote:

W kwestii formalnej: http://u.42.pl/2Ivk

  Poproszę o objaśnienie, czemu służy (lub miał służyć) ten link
do "nowych lepszych grup Google".
(bo chyba nie miało to być odesłanie do sąsiedniego wątku, a jeśli
tak, to "u mnie nie działa").

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-07-23 09:39:53
Autor: rmikke
On Monday, July 23, 2012 11:22:59 AM UTC+2, Gotfryd Smolik news wrote:
On Sun, 22 Jul 2012, rmikke wrote:

> W kwestii formalnej: http://u.42.pl/2Ivk

  Poproszďż˝ o objaďż˝nienie, czemu sďż˝uďż˝y (lub miaďż˝ sďż˝uďż˝yďż˝) ten link
do "nowych lepszych grup Google".
(bo chyba nie mia�o to by� odes�anie do s�siedniego w�tku, a je�li
tak, to "u mnie nie dzia�a").

Oczywiście, że miało być, nie wiedziałem, że nie działa bez zalogowania/przejścia na nowe grupy.

Co gorsza, wygląda na to, że Gugiel się postarał i nawet
jak dostanę linka takiego, jak Coaster dosłał i w nim kliknę
na "pl.rec.rowery", to i tak wrzuci mnie na NOWA wersję grupy,
czyli nie bardzo mam jak zrobić link do publicznie dostępnej
wersji wątku. No nic, będę produkować z Gazety...

Data: 2012-07-25 09:07:51
Autor: Fabian
On 23.07.2012 18:39, rmikke wrote:
[...]

Użyj drugiej przeglądarki gdzie nie jesteś zalogowany do konta google.

Fabian.

Data: 2012-07-25 09:08:45
Autor: Fabian
On 25.07.2012 09:07, Fabian wrote:
[...]

Czy tam trybu incognito aka tryb porno.

Fabian.

Data: 2012-07-23 12:55:02
Autor: Coaster
On 7/23/12 11:22 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

OT zbaczajac z tematu - czy uzytkownicy nowych "lepszych" grup Google moga poinformpwac gdzie w tych "lepszych" jest historia/about grupy?
Jak tu:
https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/about?hl=en

--
PoZdR

Media: Groźny rowerzysta wykryty i złapany przez fotoradar (46/30)