Media. Piąta władza.

Data: 2016-08-03 15:11:52
Autor: TrefniĹ›
Media. Piąta władza.
W dniu .08.2016 o 19:29 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

Takie tam ciekawostki wygrzebane w necie.

Media.
(...)

Policz sobie na palcach, mistrzu.

--
Trefni¶

Data: 2016-08-03 06:55:29
Autor: bronek.tallar
Media. Piąta władza.
użytkownik Trefni¶ napisał:

> Media.
(...)

Policz sobie na palcach, mistrzu.

Radio i TV naziemne, Internet. Plus
TV satelitarna, radio i TV internetowe, czyli dużo,
a wła¶ciwie wchj, po co niby mam liczyć? Dla zabicia czasu?

Data: 2016-08-03 16:03:37
Autor: Trefni¶
Media. Pi±ta władza.
W dniu .08.2016 o 15:55 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik Trefni¶ napisał:

> Media.
(...)

[...]

"Pi±ta" - my¶lisz o filmie
http://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%85ta+w%C5%82adza-2013-677880

--
Trefni¶

Data: 2016-08-04 06:27:39
Autor: stevep
Media. Piąta władza.

użytkownik Trefni¶ napisał:

> Media.
(...)

[...]

Dla ćwiczenia kretynku, żeby cię "Denat Lusk, Soros, albo jaka¶ inna  gadzina nie sprzedała.

--
stevep

Media. Piąta władza.