Media, moje ulubione:)

Data: 2013-02-24 10:26:54
Autor: jan kowalski
Media, moje ulubione:)
Współpraca pism "postkomunistycznych" (na czele z "Polityką") i
różowych (naczele z "Gazetą Wyborczą") to od piętnastu lat sojusz
stanowiący medialną bazę polskiego "intelektualnego terroryzmu" (do
czego dochodzi siła telewizji, której wszystkie stacje mają czerwono-
różową salonową proweniencję tudzież obsadę, i to się nie zmieni nawet
wówczas, jeśli przyszłe wybory parlamentarne wygra PO, gdyż duża część
członków Platformy Obywatelskiej wywodzi się z Unii Wolności, partii
geremkowsko-michnikowskiej). Antysalonowy i wskutek tego gnębiony
ostro przez
 "Salon" pisarz K. Kąkolewski: "Potężny jest sojusz pism takich jak
<<Polityka>>,<<Wiadomości Kulturalne>>, <<Przegląd Tygodniowy>>, <<Gazeta
Wyborcza>>,<<Wprost>>, <<Nie >>, które nagonkami starają się usunąć z rynku
pisarzy nie myślących według nakazów lewicowych stereotypów".

W.Łysiak RzK.  2004

Data: 2013-02-25 10:12:59
Autor: leszek niewiadomski
Media, moje ulubione:)
Am 24.02.2013 19:26, schrieb jan kowalski:
[...]

Probka typowego myslenia z minionych czasow: wiadome sily sa odpowiedzialne za to, ze "niewygodni" pisarze, "niezalezne" tytuly cienko przeda. Trzeba sie modlic o zmiane wladzy, ktora uhonoruje milych sobie robotnikow piora (posady, domy pracy tworczej, wieczory autorskie, wznowienia dziel, publikacje) i wesprze sluszne wydawnictwa i pisma (przydzial papieru, drukarnie, kolportaz, prenumerata). Pod strzechy trafia Kakolewski, Lysiak, Rymkiewicz, a "GP", "ND", "Gosc niedzielny", "Tysol" (istnieje jeszcze?) beda umilac podroz kazdemu pasazerowi LOTu, wzbogacac (ubogacac?) intelektualnie uczniow i studentow, rozrywac podrozujacych PKP, pomagac w pracy urzednikowi i nauczycielowi...
Pomarzyc dobra rzecz?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-25 08:16:33
Autor: glob
Media, moje ulubione:)
On 25 Lut, 10:12, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The

Buraczki walczą o cenzure, bo tylko w tvn, gazecie wyborczej, prawdy
się dowiesz o np pedofili w klerze.

Data: 2013-02-25 08:23:23
Autor: glob
Media, moje ulubione:)
On 25 Lut, 17:16, glob <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]
> new Godwin's Law)

Buraczki walczą o cenzure, bo tylko w tvn, gazecie wyborczej, prawdy

Do Warszawy przybyłem tylko z półgodzinny opóźnieniem.

Zauważyłem w zachowaniu przechodniów pewien pośpiech. Jedyny dostępny
w Polsce kanał Radia i telewizji TRWAM zapowiedział transmisję  "na
żywo" publicznej egzekucji tzw. "Bandy pięciorga wrogów wiary":
satanisty Darskiego, dzieciobójczyni Czubaszek, demoralizującego
młodzież polską oszusta/naciągacza finansowego Owsiaka, bluźnierczyni
Robaczewskiej i heretyka Bonieckiego, którym do końca trwającego
prawie godzinę procesu oferowano szansę odkupienia poprzez publiczne
okazanie pokory i schruchy... Przewodniczący Niepokalanego
Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich red.Terlikowski przewiduje, że
pod względem oglądalności egzekucja przyćmi nawet  występ polskich
piłkarzy do eliminacji przyznanych nam niedawno Igrzysk Olimpijskich
Krajów Katolickich.

 *

Autobus wlókł się niesamowicie z powodu oddawania pierwszeństwa
licznym procesjom religijnym, które raz po raz blokowały ruch uliczny
maszerując w modlitwie w kierunku Mostu Bitwy Warszawskiej 2012 roku
na Stadion Duchowego Odrodzenia Narodu - miejsca publicznych egzekucji
wrogów Wiary i Ludu Bożego. Ponadto konieczne były liczne objazdy
spowodowane budową rosnących jak rydze po deszczu seminariów,
kościołów, katedr i bazylik.

Na jednym z przystanków do autobusu wsiadł ksiądz, który zwróciwszy
się twarzą  do pasażerów mocnym, z lekka modulowanym ale mocnym jak
przy modlitwie głosem zaintonował : "Krzyżyyyki do kontrooooli !!!".
Gdy zbliżył się do mnie krótko i pewnie odpowiedziałem: "- Mam
miesięczny"  i pokazałem mu stary rożaniec babci, który roztropnie a
raczej opatrznie zabrałem ze sobą. Kontroler w sutannie wysiadł na
następnym przystanku prowadząc przed sobą nerwowo gestykulującego
pasażera najwyraźniej nie posiadającego żadnego z wymaganych
przepisami dewocjonaliów.

Kierowca - chcąc rozładować napietą atmosferę - włączył radio, z
którego nadawano właśnie kolejną listę przebojów Świętej Trójcy Radia
TRWAM. Już od wielu tygodni TOP 10 pozostawało bez zmian. Prym wiodły
ambitne kapele wokalno-ewangelizacyjne jak:  "Stróże poranka", "Mocni
w Duchu", "Arka Noego", "Psalmos", "Veni Sancte Spiritus" , "Winorośl
Duszy" ,"Amicus Dei" , "Promyczek Boży" i największy muzyczny polski
towar eksportowy zapełniający stadiony Europy Zachodniej i Ameryki
przebojowi "Karmelici Bosi i Przyjaciele" ze swoimi największymi
przebojami: "Wierzący klęknij ludu ziemi..."  a zwłaszcza  superhitem
z Festiwalu Piosenki Sakralnej w Opolu "Bóg to jest nasz ostatni".

Trochę znużony monotematycznością granych utworów zacząłem bacznie
obserwować zmieniające się oblicze Mojej Ojczyzny. Szczególnie wymowne
były wszechobecne uliczne plakaty i banery o treści patriotyczno-
religijnej:

"Niech żyje Posłuszeństwo i Świętobliwość ! "
 "Wodzu prowadź do Zbawienia!"

"Aby Kościoł rósł w siłę, a  lud żył pobożniej"

"Kościół-Naród"

"Wolność - Pokój - Katolicyzm"

"Generał Jarosław może liczyć na wiernych"

"Młodzież zawsze z Kościołem"

"Nasz cel to Katolicyzm bez wypaczeń"

"Polski Katolik współtwórcą postępu"

"Linia Kościoła - linią Katolickiej odnowy"

"Polska Rzeczpospolita Katolicka - ukoronowaniem tysiącletnich dziejów
Państwa Polskiego"

"Generał Jarosław to nasz wybitny przywódca"

"Zachód cierpi katusze, bo szatan zabrał im duszę"

"Niewiernych w oczy kole zasiane Chrystusem pole."

"Niech żyje nam Generał Jarek, co nam Tuska zrzucił z barek."

Na ścianach chwilowo zawieszonego sejmu widzę napis:

"Tylko Polska katolicka może być państwem niepodległym".

Na każdym szpitalu widniały : "Plemnik, jajnik i macica to Kościoła
jest skarbnica", "Chcemy chorować i umierać w modlitwie"  i
"Cierpienie = Odkupienie"

 Oraz wiele, wiele innych:

"Karol Wojtyła - Ojcem i nauczycielem Wszystkich Narodów. Jego idee są
wiecznie żywe. "

"Watykan - przewodnią siłą Wszystkich Narodów. "
 "Program Kościoła Katolickiego - programem ludzkości!"
 "Niech żyje internacjonalizm katolicki !"
 "Niech żyje walka ludu wierzącego o religijny postęp i katolicyzm !
"
 "Czy chcecie wojny totalnej z wrogami Kościoła Powszechnego?"
 "Niech żyje dyktatura Episkopatu!"
 "Katolicy wszystkich krajów łączcie się !"
 "Jeden Bóg, jeden Kościół, jeden Papież !"
 "Benedykt XVI Chrystusem dnia dzisiejszego. "

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/3y13/przesluchanie-czyli-jeden-dzien-z-zycia-pana-y#ixzz2LvddTPK1

Media, moje ulubione:)