Media na ostro

Data: 2021-02-10 09:58:48
Autor: J.F.
Media na ostro

Trwa protest prywatnych mediow - zamiast programu jest informacja, ze rzad przez podatek od reklam dąży do ich likwidacji.

Hm ... może i racja.

Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

J.

Data: 2021-02-10 10:20:21
Autor: Olin
Media na ostro
Dnia Wed, 10 Feb 2021 09:58:48 +0100, J.F. napisał(a):

Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

Trzeba desperata, który to sprawdzi.
Ącki i Filipek nareszcie się na coś przydadzą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-10 12:52:21
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6d5yr6w75kom.1i3e7rpvanwyw$.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 10 Feb 2021 09:58:48 +0100, J.F. napisał(a):
Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

Trzeba desperata, który to sprawdzi.
Ącki i Filipek nareszcie się na coś przydadzą.

Cos tam jest ... www.tvp.info.

A jak ktos nie znajdzie sam ...
https://www.tvp.info/52229593/protest-mediow-media-bez-wybory-beata-mazurek-przypomina-czasy-po-psl

No ciekawe.

Tylko ... za "obrone laptopa" delikwenta skazano niedawno.
Wina oczywiscie "kasty", ale jakos Ziobro sprawy nie kazal wycofac :-)

J.

Data: 2021-02-10 19:21:34
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
Akurat teraz oglądam (i słucham) Trwam, a później mecz pucharu Włoch w TVP Sport.
Jakby co jest jeszcze 1024 programów z satelity.

Pytanie z Wielkiej Gry: kto powiedział "wygrajcie sobie wybory"?

Data: 2021-02-10 10:43:44
Autor: Astralny Rębajło
Media na ostro
J.F. napisał(a):
Trwa protest prywatnych mediow - zamiast programu jest informacja, ze rzad przez podatek od reklam dąży do ich likwidacji. Hm ... może i racja.

Bzdura. Po prostu większość korpo leci sobie w kulki.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firmy-placace-najwiekszy-podatek-dochodowy-cit-w-2019-roku-cyfrowy-polsat-przed-tvn-allegro-przed-olx-liderem-pko-bp

https://youtu.be/KhwmDJ5C1gY
1h 24min
Wróbleski:
Firmy małe i średnie płacą w PL jakieś 12% efektywnego podatku
duże korpo płacą w PL ok 1,5%....

Data: 2021-02-11 16:11:58
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "Astralny Rębajło"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:16bf3915-294c-4cc8-9290-5416a2372f8an@googlegroups.com...
J.F. napisał(a):
[...]

A moze takie maja koszta?

No coz, duzej korpo latwiej ukryc zysk, a jak jeszcze fiskus chce z tego z zysku nie wiadomo juz ile procent, ale duzo, to co sie dziwic, ze ukrywaja :-)

Tym niemniej ... niby chodzi o google i fejsbooka, a kto wie, czy pod plaszczykiem PiS nie chce ich zlikwidowac/przejac ...

J.

Data: 2021-02-11 07:28:47
Autor: Astralny Rębajło
Media na ostro
J.F. napisał(a):
Użytkownik "Astralny Rębajło" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:16bf3915-294c-4cc8...@googlegroups.com...

A moze takie maja koszta?

Jesteś naiwny i nie wyciągasz wniosków.

No coz, duzej korpo latwiej ukryc zysk, a jak jeszcze fiskus chce z tego z zysku nie wiadomo juz ile procent, ale duzo, to co sie dziwic, ze ukrywaja :-)

Korpo nie ukrywają (nawet nie muszą)  tylko robią szache rmacher na kosztach jakie ponoszą, a koszta
mogą se wykreować praktycznie dowolne np. przy pomocy spółek córek.
Robiłem w korpo i wiem, problem w tym jak się za to zabrać:)

Tym niemniej ... niby chodzi o google i fejsbooka, a kto wie, czy pod plaszczykiem PiS nie chce ich zlikwidowac/przejac ...

Powinieneś więcej czytać:)

Data: 2021-02-11 17:08:38
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "Astralny Rębajło"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5c90229a-57ac-4f33-a881-4ee2ed1b090an@googlegroups.com...
J.F. napisał(a):
[...]

Oczywiscie.

Robiłem w korpo i wiem, problem w tym jak się za to zabrać:)

Ale czy to byly spolki medialne ?

Tym niemniej ... niby chodzi o google i fejsbooka, a kto wie, czy pod
plaszczykiem PiS nie chce ich zlikwidowac/przejac ...

Powinieneś więcej czytać:)

Ale gdzie - w umysle Prezesa ? :-)

J.

Data: 2021-02-12 08:28:28
Autor: Astralny Rębajło
Media na ostro
 J.F. napisał(a):

>Robiłem w korpo i wiem, problem w tym jak się za to zabrać:)
Ale czy to byly spolki medialne ?

Wystarcyz zerknąć jak to organizuje polsat i tefaueny. Tefaueny mają spółkę córkę
i płacą ułamek podatków tego co polsaty. Tu naprawdę nie trza być
kurwa geniuszem żeby widzieć takie rzeczy i samemu się domyślić
po chj jest druga spółka w tefauenach. A że w PL niegramot podania niegramota.
to i dają się jebać w anusa.

>Powinieneś więcej czytać:)
Ale gdzie - w umysle Prezesa ? :-)

Jak jest gdzie indziej, np. na zachodzie.

Data: 2021-02-12 16:59:46
Autor: Budzik
Media na ostro
Użytkownik Astralny Rębajło astralny.rebajlo@gmail.com ...

> [...]

samemu się domyślić po chj jest druga spółka w tefauenach. A że w
PL niegramot podania niegramota. to i dają się jebać w anusa.

Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2021-02-12 18:21:28
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsACCFB2E8ED12Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
> [...]

PL niegramot podania niegramota. to i dają się jebać w anusa.

Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

Zeby tam jedna. Normalne korpo ma tych spolek od ch* i troche.

https://grupapolsat.pl/pl/nas/grupa-kapitalowa

A potem trzeba zajrzec w "pozostale spolki" :-)

J.

Data: 2021-02-13 03:42:23
Autor: Astralny Rębajło
Media na ostro
piątek, 12 lutego 2021 o 17:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Astralny Rębajło astralny...@gmail.com ...
Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

cyt.
oraz TVN Media - największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. Po to żeby kierować przepływem kasy za reklamy i nie płacić podatków:)

Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji
https://rejestr.io/krs/374849/tvn-media

Wot nabijanie kosztów uzyskania przychodu:) Nu ale nie gramot Budzik tego nie ogarnie. cyt.
Wysokie koszty firmowe = niski podatek dochodowy

Data: 2021-02-13 15:59:44
Autor: Budzik
Media na ostro
> [...]

> anusa. Wytłumaczysz po co jest ta druga spolka?

cyt.
oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.
Ale t samo w sobie nie umniejsza podatku, jedynie zmienia podmiot go płacący.

Po to żeby kierować przepływem kasy za reklamy i nie płacić
podatkĂłw:)
W jaki sposób kierujac przepływem kasy nie płaci sie podatków?

Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio
i telewizji https://rejestr.io/krs/374849/tvn-media

To nadal w zaden sposób nie implikuje nie płacenia podatków.

Wot nabijanie kosztĂłw uzyskania przychodu:)

W sensie ze kupuja coś bez sensu zeby nie zapłacic podatku?
Dlaczego nie robią tego w głównej spolce? Przeciez tam miałoby to identyczny skutek podatkowy.

Nu ale nie gramot
Budzik tego nie ogarnie.
Dasz rade bez tego typu odzywek, czy jestes kolejnym debilkiem w stylu u2?

cyt.
Wysokie koszty firmowe = niski podatek dochodowy

Oczywiście. Tyle ze to da taki sam efekt w głównej spolce.
Poza tym multiplikowanie kosztĂłw nie daje zyskĂłw.
A przeciez cały w tym ambaras zeby były wysokie zyski a niskie podatki.
Wiec?

BTW ile spolka wielkosci TVNu powinna według ciebie płacic realnie podatku zeby uznac ze płaci uczciwie?

Taka biedronka płaci poniżej 1% przychodu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2021-02-21 06:59:59
Autor: Budzik
Media na ostro
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

BTW ile spolka wielkosci TVNu powinna według ciebie płacic realnie podatku zeby uznac ze płaci uczciwie?

Taka biedronka płaci poniżej 1% przychodu.

I co, jednak głupek pokroju u2? No cóz...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2021-02-12 14:59:46
Autor: Budzik
Media na ostro
[...]

A te spolki córki to co potem robią z tym zyskiem?

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2021-02-12 08:33:49
Autor: Astralny Rębajło
Media na ostro
Budzik napisał(a):
> [...]
A te spolki córki to co potem robią z tym zyskiem?

Nie co robią z zyskiem, tylko ile mają potrącone podatku np. na cyprze. Często się zastanawiam, czy wy głupie, czy tylko rżnieta tylko głupa.

Tak czy siak polsaty z tego co widać mogą być wkurwieni i są w miarę obiektywni i płacą podatecki, resztę można i powinno się dojechać wg. standardów łunijnych.

Data: 2021-02-12 17:13:34
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsACCF9B7284F39budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Cos tam robia. Inwestuja zapewne
Ale jesli sa na Bahamach, Kajmanach, czy nawet Szwajcarii lub Cyprze, to nas fikus g* z tego ma :-)

J.

Data: 2021-02-10 12:10:41
Autor: Henryk Hajdan
Media na ostro
W dniu 10.02.2021 o 09:58, J.F. pisze:

Trwa protest prywatnych mediow - zamiast programu jest informacja, ze rzad przez podatek od reklam dąży do ich likwidacji.

Hm ... może i racja.

Ciekawe czy rządowe media cos powiedzą o protescie ...

nieredaktor Michał Rachoń w TVP Info mówił i puszczał paski czerwone, że koncerny międzynarodowe nie chcą dawać pieniędzy na walke z COVID

natomiast ten sam nieredaktor Michał Rachoń zapomina mówić o pomysłach na polepszenie życia obywatelom, które są całkowicie zbieżne z programem PiS

nieredaktor Michał Rachoń zapomina mówić o wielu wydarzeniach które się dzieją

Data: 2021-02-10 12:22:01
Autor: Henryk Hajdan
Media na ostro
Pamiętam czasy kiedy były 2 programy TV i 3 programy radia.
Zastanawiam się, czy wiedza, że jakiś burmistrz czy prezydent miasta z PiS kradnie lub zatrudnia tylko swoich znajomków, czy ta wiedza jest mi potrzebna.

w ustawie prawo prasowe:
Art. 5. 1. Każdy, zgodnie z zasadą wolności słowa i prawem do krytyki, może udzielać informacji prasie.
2. Nikt nie może być narażony na uszczerbek lub zarzut z powodu udzielenia informacji prasie, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
Art. 6. 1. Prasa jest zobowiązana do prawdziwego przedstawiania
omawianych zjawisk.

tylko problem jest z interpretacją, Gazeta Polska uważa że prawdziwie przedstawia, a Gazeta Wyborcza kłamie, a Wyborcza

Data: 2021-02-10 12:34:07
Autor: _Master_
Media na ostro
W dniu 2021-02-10 o 12:22, Henryk Hajdan pisze:
tylko problem jest z interpretacją, Gazeta Polska uważa że prawdziwie przedstawia, a Gazeta Wyborcza kłamie, a Wyborcza

Dlatego tvp info powinno istnieć dla równowagi w przyrodzie a widz ma sobie sam wyrobić zdanie.
Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

Data: 2021-02-10 14:27:30
Autor: Kviat
Media na ostro
W dniu 10.02.2021 o 12:34, _Master_ pisze:

Dlatego tvp info powinno istnieć dla równowagi w przyrodzie a widz ma sobie sam wyrobić zdanie.

Jeżeli na szalę kładziesz kłamstwa i manipulacje, to powstaje równowaga?
Chyba coś ci się pomyliło.

Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

O czym ty piszesz? Przecież on nie chce likwidować wolnych mediów.

Właśnie dałeś przykład kłamstwa i manipulacji. To ma być ta równowaga?

To tak jak z płaskoziemcami... płaczą, że są dyskryminowani, bo uważają, że ich "teoria" jest równoważna z faktami naukowymi. Nie jest.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-02-10 19:25:21
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
To tak jak z homoseksualistami... płaczą, że są dyskryminowani, bo uważają, że ich "odbyt" jest równoważny z waginą. Nie jest.
Powrotu do hetero życzę.

-- -- -

Data: 2021-02-10 21:15:33
Autor: Kviat
Media na ostro
W dniu 10.02.2021 o 19:25, ąćęłńóśźż pisze:
To tak jak z homoseksualistami... płaczą, że są dyskryminowani, bo uważają, że ich "odbyt" jest równoważny z waginą. Nie jest.

Ciekawe skąd ty wiesz, że oni tak uważają?
Albo nie... to wcale nie jest ciekawe. Nie moja sprawa.

Homoseksualiści są dyskryminowani, bo kościół i prawackie kryptogeje robią na nich nagonkę z powodu natrętnych myśli z tym związanych - nie potrafią sobie z nimi poradzić w inny sposób. Wydaje im się, że w ten sposób się maskują i normalni ludzie tego nie widzą...
Więc to nie ma nic wspólnego z tym, co homoseksualiści uważają, lecz z tym, co uważają prawackie kościółkowe kryptogeje.

Ja nie mam problemów z homoseksualistami, bo mnie nie dręczą "brudne" myśli z nimi związane i mój świat nie kręci się wokół ich odbytów.
I do tego mam bonus w postaci mniejszej konkurencji, więc tym bardziej nie mam powodów żeby ich nie lubić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-02-11 07:08:29
Autor: Astralny Rębajło
Media na ostro
Kviat napisał(a):
> [...]
Ciekawe skąd ty wiesz, że oni tak uważają? Albo nie... to wcale nie jest ciekawe. Nie moja sprawa. Homoseksualiści są dyskryminowani, bo kościół i prawackie kryptogeje robią na nich nagonkę z powodu natrętnych myśli z tym związanych

Na czym ta dyskryminacja polega?

Na tym że dostają np. kredyt na preferencyjnych warunkach?

Data: 2021-02-11 16:11:22
Autor: Olin
Media na ostro
Dnia Thu, 11 Feb 2021 07:08:29 -0800 (PST), Astralny Rębajło napisał(a):

Homoseksualiści są dyskryminowani, bo kościół i prawackie kryptogeje robią na nich nagonkę z powodu natrętnych myśli z tym związanych

Na czym ta dyskryminacja polega?

Muszą zjeżdżać po rynnie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-12 07:12:59
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
No zobacz, a tow. "Olek" musiał schodzić po drabinie.

-- -- -
Muszą zjeżdżać po rynnie.

Data: 2021-02-12 07:11:48
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
A skąd Ty wiesz, co oni uważają?

-- -- -
Ciekawe skąd ty wiesz, że oni tak uważają?

Data: 2021-02-12 07:33:52
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
O, jest nagonka kościoła i prawackich kryptogejów na Twoich pedałów:
www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/dwa-skandale-seksualne-w-prestizowych-francuskich-instytucjach/66yy6rp,79cfc278

-- -- -

Data: 2021-02-12 09:30:22
Autor: Kviat
Media na ostro
W dniu 12.02.2021 o 07:33, ąćęłńóśźż pisze:
O, jest nagonka kościoła i prawackich kryptogejów na Twoich pedałów:
www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/dwa-skandale-seksualne-w-prestizowych-francuskich-instytucjach/66yy6rp,79cfc278

"podał się we wtorek dymisji w związku z oskarżeniami o ,,krycie kazirodztwa" swojego współpracownika"

Pewnie i tak nie zrozumiesz...

Po drugie, kościół i prawaki jakoś nie robią nagonki na wszystkich pozostałych hetero, bo gdzieś jakiś hetero zgwałcił albo popełnił przestępstwo kazirodcze.

Ten to chyba hetero?
"W czwartek stacja BFM TV poinformowała z kolei o oskarżeniach o kazirodztwo znanego francuskiego aktora, scenarzysty i reżysera Richarda Berry'ego wysuniętych przez jego córkę Coline Berry-Rojtman."

No i skoro zaprzecza, to na pewno pomówienia pismaków. I dlaczego dopiero po tylu latach sobie przypomniała? (tego pewnie też nie zrozumiesz...)

"Berry-Rojtman jest obecnie przesłuchiwana przez śledczych w związku ze skargą, którą złożyła na ojca 25 stycznia. Córka twierdzi, że była dzieckiem, które ,,musiało uczestniczyć w jego zabawach seksualnych w kontekście głośnej przemocy domowej" w latach 1984-1985. Richard Berry zaprzecza oskarżeniom córki."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-02-10 16:36:59
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6023c4b0$0$31099$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No ale zaraz - a co po wyborach, jak wygra PO/KO, czy tam Holownia ?

Bo zaloge TVP sie wyp*, a widz gdzie ma szukac rownowagi - w Gazecie Polskiej ?

Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

wolnych, czyli ktorych ?

J.

Data: 2021-02-10 17:19:58
Autor: Shrek
Media na ostro
W dniu 10.02.2021 o 16:36, J.F. pisze:

Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy uznać za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

A kufa - to teraz czaskowski jest z wermahtu?

wolnych, czyli ktorych ?

Generalnie uważam, że do wszystkich poza brukowcami i szurami należy od czasu do czasu zajrzeć. Wiadomo za to które wolne na pewno nie są - rezimowe;)

A IMHO definicje wolnych mediów spełnia angora. Choć czasem diskopolo i faktem zajeżdza.

--
Shrek

Data: 2021-02-13 22:34:24
Autor: Monika Głowacka
Media na ostro
W dniu 2021.02.10 o 12:34, _Master_ pisze:
[...]

TVN24 nie ma wszędzie, mniejszy zasięg
TVP Info jest wszędzie (no prawie)

Ktoś wie? Czy TVN24 jest w tv satelitarnej ?

Data: 2021-03-02 13:06:29
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
I to mnie dziwi.
Widocznie tęgie umysły mają taki plan, żeby ich nie było wszędzie.

-- -- -
TVN24 nie ma wszędzie

Data: 2021-02-10 12:49:08
Autor: J.F.
Media na ostro
Użytkownik "Henryk Hajdan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6023c1d9$0$547$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Taa ... to jak to pogodzic z "informacji udziela wylacznie rzecznik" ?
Czasem z zakazem wypowiadania sie dla innych pracownikow/funkcjonariuszy.

A jak biskup nakazuje ksiedzu usunac strone na Facebooku, to juz narusza ustawe, czy jeszcze nie ? :-)

J.

Data: 2021-02-10 12:25:44
Autor: Olin
Media na ostro
Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:10:41 +0100, Henryk Hajdan napisał(a):

nieredaktor Michał Rachoń w TVP Info mówił i puszczał paski czerwone, że koncerny międzynarodowe nie chcą dawać pieniędzy na walke z COVID

Przezwyciężyłem wstręt i wlazłem na https://www.tvp.info/, a tam rzecznik
Rady Misiewiczów tłumaczy, że cyfrowi giganci unikają opodatkowania; o
czarnym proteście jakoś nic.

Oprócz tego można się dowiedzieć, że Ida Nowakowska zawierzyła całe swoje
życie Panu Bogu, a historyczno-survivalowy reality show szlakiem Armii
Andersa, ,,Szlak nadziei", będzie miał premierę już w sobotę. Nie będzie
łatwo, albowiem "w pierwszym [odcinku], emitowanym w sobotę 2 stycznia,
uczestnicy wyruszają w daleką podróż do Syberii, gdzie pierwsze kilometry
wędrówki prowadzą przez zamrożoną tajgę. Temperatura wynosi piętnaście
stopni poniżej zera, a w okolicy od kilku tygodni odnotowano zwiększoną
aktywność wilków i niedźwiedzi."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-10 12:30:38
Autor: _Master_
Media na ostro
Widzisz... jak już tam zajrzałeś fujjjjj to może się czegoś dowiesz, zobaczysz jak wygląda życie w innym matrixie, uświadomisz coś sobie...

A może pójdziesz na spacer i przewietrzysz te zgniłe komórki od "czarno na białym" ;-)

Data: 2021-02-10 14:53:00
Autor: Olin
Media na ostro
Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:30:38 +0100, _Master_ napisał(a):

Widzisz... jak już tam zajrzałeś fujjjjj to może się czegoś dowiesz, zobaczysz jak wygląda życie w innym matrixie, uświadomisz coś sobie...

Już sobie uświadomiłem, że istnieją wspaniałe inicjatywy, o których nie
miałem pojęcia. Boję się tylko, żeby Holeckiej nic się nie stało na
Syberii, bo słabej kobiecie trudno się opędzić od wszystkich wilków i
niedźwiedzi.
Zamiast szlakiem Armii Andersa powinna raczej ruszyć szlakiem Krystyny
Pawłowicz, gdyż kąpiele w siarce w Malinowym Zdroju to dla niej bardziej
naturalne środowisko.

Data: 2021-02-10 15:23:46
Autor: Zbynek Ltd.
Media na ostro
Olin napisał(a) :
[...]

Hmmm... nijak nie może mi wyjść inaczej niż to, że w otoczeniu Pawłowicz i Holeckiej czuć siarką.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-02-10 15:49:34
Autor: Olin
Media na ostro
Dnia Wed, 10 Feb 2021 15:23:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Hmmm... nijak nie może mi wyjść inaczej niż to, że w otoczeniu Pawłowicz i Holeckiej czuć siarką.

Młynarska była w tym przybytku i rozkminiła, czemu Pani Sędzia tak ochoczo
wraca do Malinowego Zdroju:

"- Fantastyczne miejsce na totalnym odludziu. Tam są cudowne kąpiele w
siarce. Wchodzisz do siarki, moczysz du*ę i wychodzisz jak młody bóg -
zażartowała. Nie była tam wtedy sama, ale towarzyszyła jej Joanna Kurowska.
- Siedziałyśmy w tej siarce od rana do nocy i widać efekty - śmiała się
dziennikarka.
Pointą wspomnienia była próba odgadnięcia "prawdziwych" powodów wizyty
Pawłowicz. - Po prostu pani Krystyna zapragnęła spotkania z siarką -
powiedziała Młynarska."

https://natemat.pl/338039,afera-z-pobytem-pawlowicz-w-hotelu-mlynarska-zazartowala-o-powodach-wizyty#

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2021-02-10 16:26:56
Autor: A. Filip
Media na ostro [atakują siarką]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Jak to zmienia sytuację prawną?

--
A. Filip

Data: 2021-02-12 10:12:31
Autor: ąćęłńóśźż
Media na ostro
Ale Młynarska była przecież słusznie, ma się moczyć w siarce za niezrobienie matury.

-- -- -