Media o chamstwie kibiców Izraela

Data: 2013-02-14 02:20:53
Autor: muto2100
Media o chamstwie kibiców Izraela
Data: 2013-02-14 11:24:27
Autor: Grzegorz Z.
Media o chamstwie kibiców Izraela
Data: 2013-02-14 03:32:05
Autor: muto2100
Media o chamstwie kibiców Izraela
On 14 Lut, 11:24, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
muto2100 napisał:

>http://naszeblogi.pl/36283-media-o-chamstwie-kibicow-izraela

http://www.skijumping.pl/wiadomosci/233/Malyszowi-nie-pomogly-nawet-s...

--
"We are controlling the transmission"

Grzesiu   dostales  juz  instrukcjie    od   Fid-backa?   co    masz
smarowac?

Data: 2013-02-14 12:37:26
Autor: Grzegorz Z.

muto2100 napisał:

[...]

Pamięć mam dobr± a skoki to jedyna rzecz któr± w telewizji ogl±dam od wielu
wielu lat.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-14 03:54:59
Autor: muto2100
On 14 Lut, 12:37, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
muto2100 napisał:

> [...]
> smarowac?

Pamięć mam dobr± a skoki to jedyna rzecz któr± w telewizji ogl±dam od wielu

wyobraz   sobie    halas   w  Polsce   gdyby   taka   sytuacjia
miala   miejsce   w  Polsce    a   mecz   bylby    z   reprezentacjia
Izraela

Gówno    czy  TVN24     zapluli    by  sie  na  smierc    przy
opluwaniu    polakow!   Wiem    wiem    sa    takie    sytuacjie
na  swiecie
i     kazdy    to  rozumie     tylko    ze    takich    sytuacji
niezawsze    rozumieja    nasi    starsi    bracia   w   wierze!  i
wszedzie   doszukuj±     sie   antysemityzmu      a   podany    przez
ciebie    przyklad    jest    niepelny    gdyz    sytuacjia
dotyczyla    Niemca    a nie    Zyda     a  gdyby    ten   Sven
Hanewald    byl     Zydem    to  lepiej    niemyslec     Gówno    czy
TVN24     juz    by    mieli    temat
o    wyssanym     z  matki     antysemityzmie   polakow     i  to
jest     to   Grzesiu!    zycie    nie  jest   bajk±!

Data: 2013-02-14 13:06:58
Autor: Grzegorz Z.

muto2100 napisał:

[...]

Gdyby Polacy w Niemców rzucali ¶nieżkami?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-14 04:15:38
Autor: muto2100
On 14 Lut, 13:06, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
muto2100 napisał:

> wyobraz   sobie    halas   w  Polsce   gdyby   taka   sytuacjia
> miala   miejsce   w  Polsce

Gdyby Polacy w Niemców rzucali ¶nieżkami?

--
"We are controlling the transmission"

wiesz   dobrze    ze   zucanie    sniezkami   w  Hanewalda
niemialo    takiego   zamiaru    i  celu    jak    wyzywanie    siostr
Radwanskich    kurwami    katolickimi     ....  wiec     niema
nawet    zadnego   podobienstwa     zaistnialych    wydarzen!
i    badz    pewny    ze    gdyby    Radwanskie    zeszly    z
kortu     juz    nigdy    by  niezagraly     w  tenisa

Data: 2013-02-14 16:04:29
Autor: Grzegorz Z.

muto2100 napisał:

[...]

A jaki miało zamiar i cel rzucanie?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-14 16:56:34
Autor: u2
W dniu 2013-02-14 16:04, Grzegorz Z. pisze:
A jaki miało zamiar i cel rzucanie?

Rzucanie sniezkami to niewinna zabawa w porownaniu z wyczynami widowni w Izraelu. Nigdy nie rzucales sniezkami zgrzesiu ? ...-;)

Data: 2013-02-14 19:24:44
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2013-02-14 16:04, Grzegorz Z. pisze:
A jaki miało zamiar i cel rzucanie?

Rzucanie sniezkami to niewinna zabawa w porownaniu z wyczynami widowni w Izraelu. Nigdy nie rzucales sniezkami zgrzesiu ? ...-;)

W Radwańskie podczas meczu?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-14 23:01:19
Autor: mkarwan
Media o chamstwie kibiców Izraela
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kfja40$f76$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-15 00:12:43
Autor: Chiron
u2 napisał:

[...]

Konkretnie: co by było, gdyby polska widownia zachowała się podobnie w stosunku do izraelskich zawodniczek? Czy możesz odpowiedzieć? A także- która izraelska gazeta napisała, że Izraelczycy powinni się wstydzić i przeprosić Polaków? Proszę nie wekslować- tylko odpowiedzieć.
--
Demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-02-15 09:05:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Media o chamstwie kibiców Izraela

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:kfjr16$d81$1node1.news.atman.pl...
u2 napisał:

[...]

Co¶ mi się zdaje, że złe zachowanie Izraelitów w stosunku do polskich tenisistek jest podobne do UFO. Wszyscy komentuj±, nikt nie widział.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-15 10:13:28
Autor: Chiron
Media o chamstwie kibiców Izraela
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:511dec50$0$1311$65785112news.neostrada.pl...

u2 napisał:

[...]

Chcesz linka? W artykule matki kurki cytowanym przez mkarwana- jest.
No ale to pewno oszustwo antysemitów, prawda Idziu¶?

Data: 2013-02-15 10:48:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Media o chamstwie kibiców Izraela

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:kfku7j$fsp$1node2.news.atman.pl...

u2 napisał:

[...]

Tak. Chcę linka. Chcę kilka linków potwierdzaj±cych tę historię. Relacje poszkodowanych zawodniczek, trenera, masażysty, widzów itp.
JednoĽródłowa informacja jest tylko jednoĽródłow± informacj±. Plotk±!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-02-15 11:01:36
Autor: A. Filip
Media o chamstwie kibicĂłw Izraela
u2 napisał:

[...]

Coś mi się zdaje, że złe zachowanie Izraelitów w stosunku do polskich
tenisistek jest podobne do UFO. Wszyscy komentują, nikt nie widział.

ubawiony

Dla ciebie jak nie nagrał to nie widział? Niezależne.pl wskazała
"średnio precyzyjnie" osobę na której relacji się oparła nie podając personaliów. Choć rzeczywiście film byłby znacznie
silniejszym/przekonywujÄ…cym dowodem.

Data: 2013-02-15 11:25:46
Autor: Bogdan Idzikowski

u2 napisał:

[...]

takĹĽe-
[...]

Niezależna.pl kłamie całą dobę!

ubawiony łatwowiernością

Data: 2013-02-15 11:31:53
Autor: A. Filip
u2 napisał:

[...]

Do kurwy nędzy: Ile osób było na tym meczu? Więcej niż 100?

Żeby zaprzeczyć "ogólnie nagannemu" zachowaniu "kibiców" z Izraela
wystarczy że kilka z nich pod własny imieniem i nazwiskiem zaprzeczy
doniesieniom jak "grubo przesadzonym". _Wiarygodne_ zaprzeczenie lub
potwierdzenie konkretnych wyzwisk (jeśli padły góra kilka razy) to
jednak zupełnie inna sprawa.

Znasz zasadÄ™ "potwierdzenia przez brak zaprzeczenia"?
W tej sprawie ona _częściowo_ działa.

Data: 2013-02-15 11:59:06
Autor: Bogdan Idzikowski

u2 napisał:

[...]

Jeśli zapytam cię: "kiedy przestniesz gwałcić dzieci?", to co odpowiesz?
Opis zdarzenia musi pochodzić z co najmniej dwóch niezależnych źródeł! To jest abecadło!

ubawiony łatwowiernością

Data: 2013-02-15 17:53:12
Autor: A. Filip
u2 napisał:

[...]

A ja jest "ubawiony" tym że nie zauważyłeś które media podawały _łącznie z_ "katolickimi sukami" (AFAIR niezalezna.pl i dziennik.pl) a
które chciały się tylko prześlizgnąć po temacie bez wnikania w "detale".

_Ja_ po prostu wcale nie wierzÄ™ w prawdziwie niezaleĹĽne media,
przeważnie wierzę że ostro konkurujące ze sobą ekonomicznie "media rozmaicie zależne" mogą być ich całkiem niezłym zastąpieniem.

Data: 2013-02-15 20:44:06
Autor: Bogdan Idzikowski

u2 napisał:

[...]

_Ĺ‚Ä…cznie z_ "katolickimi sukami" (AFAIR niezalezna.pl i dziennik.pl) a
które chciały się tylko prześlizgnąć po temacie bez wnikania w "detale".

_Ja_ po prostu wcale nie wierzÄ™ w prawdziwie niezaleĹĽne media,
przewaĹĽnie wierzÄ™ ĹĽe ostro konkurujÄ…ce ze sobÄ… ekonomicznie
"media rozmaicie zależne" mogą być ich całkiem niezłym zastąpieniem.

Masz do tego prawo. Konstytucja ci to zapewnia!

szanujÄ…cy prawo

Data: 2013-02-15 09:44:22
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

A co było gdy polska widownia rzucała kamulcami w niemieckiego zawodnika?

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-15 10:06:28
Autor: Chiron
Media o chamstwie kibiców Izraela

u2 napisał:

[...]

I to jest wła¶nie to. Prędzej zjesz publicznie własne gacie, niż powiesz co¶, co może zakłócać Twój czarno- biały obraz ¶wiata. Kluczysz, kręcisz, kłamiesz- byle tylko nie przyznać najoczywistszej rzeczy: największymi rasistami s± Żydzi. No ale to takie niepoprawne politycznie, prawda? To o czym tu z Tob± gadać, jak Tobie nie zależy na ukazaniu prawdy, tylko na "maniu racji"?

Data: 2013-02-14 19:25:55
Autor: mkarwan
Media o chamstwie kibiców Izraela
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kfiuci$9ma$1dont-email.me...

[...]

 "Co¶ ci się popierdoliło?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-14 19:25:42
Autor: mkarwan
Media o chamstwie kibiców Izraela
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kfijvm$jrq$1dont-email.me...

Data: 2013-02-14 19:25:24
Autor: mkarwan
Media o chamstwie kibiców Izraela
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kfii8b$brh$1dont-email.me...

Data: 2013-02-14 19:24:57
Autor: mkarwan
Media o chamstwie kibiców Izraela
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomo¶ci news:kfidvg$o96$1dont-email.me...

Długo będziesz robił z siebie idiotę kłamliwie sugeruj±c, że to moje teksty?