Medialny cyrk zwiazany z katastrofą prezydenckiego samolotu

Data: 2010-04-11 11:30:57
Autor: sofu
Medialny cyrk zwiazany z katastrofą prezydenckiego samolotu
O zmarłych ponoc nie powinno się mówic źle. W najgorszym razie powinno się
milczeć.
Niektórzy bardzo sobie wzieli to do serca i mówią tylko dobrze mimo, ze
jeszcze nie dawno pluli żółcia na zabitych w katastrofie, uzywająć
najgorszych słów zwłaszcza o zmarłym prezydencie. Okazuje się, że nasz
ponizany i znienawidzony przez wielu prezydent nagle przez tych samych jest
dzis zupełnie inaczej postrzegany.
Okazało sie, że miał wielu przyjaciówł posród wrogów. Ze to byl wspaniały
mąż stanu, wytrawny polityk, patriota, człowiek bardzo ciepły.
Takim go zapamietali ci ktorzy jeszcze pare dni temu z checia wbili by mu
nóż w plecy. A to sie pan Miler bardzo ciepło wypowiadał, a to pan Michnik i
inni.
Jakby o kims zupełnie innym mówili. Czy to oznacza, że kiedys kłamali, a
dzis po jego śmierci wreszcie nie muszą udawac nienawisci? A moze na odwrót?
Moze dzis kłamia w zywe oczy pomni, że ON juz im nie zagrozi, a co im
szkodzi troche poblaznować?

Ogladamy w TV za darmochę (ci co nie płaca abonamentu) żenujacy cyrk z
mnostwem klownów!

sofu

Data: 2010-04-11 11:46:34
Autor: abc
Medialny cyrk zwiazany z katastrofą prezydenckiego samolotu
Hipokryzja to ukłon występku w stronę cnoty.

Data: 2010-04-11 12:02:52
Autor: spider
Medialny cyrk zwiazany z katastrofą prezy denckiego samolotu
Taki Wałęsa, niemalże nienawidził Kaczyńskich, a teraz robi smutne miny, przyznałby chociaż że było tak i siak trzeba zapomnieć i złożyć hołd.

Data: 2010-04-11 12:16:21
Autor: ulast

Użytkownik "spider" <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl> napisał w wiadomości news:hps6oa$1enp$1news2.ipartners.pl...
Taki Wałęsa, niemalże nienawidził Kaczyńskich, a teraz robi smutne miny, przyznałby chociaż że było tak i siak trzeba zapomnieć i złożyć hołd.

Pytanie do Wałęsy kilkanaście minut temu zadane:

"Jak pan ocenia Panią Prezydentową jako kobietę?"

"Jako kobietę no to nie wiem, no ale jako koleżankę..."

u.

Data: 2010-04-11 21:50:42
Autor: cytryna
Medialny cyrk zwiazany z katastrofą prezydenckiego samolotu
Taki Wałęsa, niemalże nienawidził Kaczyńskich, a teraz robi smutne miny, przyznałby chociaż że było tak i siak trzeba zapomnieć i złożyć hołd.

"Mamy durnia za prezydenta - powiedział w TVN 24 Lech Wałęsa oceniając sprawę ujawnienia raportu z weryfikacji WSI." Dziś medrzec europejski postanowił publicznie WYBACZYĆ śp. Prezydentowi Kaczyńskiemu przebywajacemu na sądzie boskim. Bolek jest jednak wesołkiem wspaniale wpasowanym w kółko komediantów,
płaczków i innych "polityków z górnej półki". Hucpa święci triumfy!

Data: 2010-04-11 13:01:17
Autor:
Medialny cyrk zwiazany z katastrofÂą prezydenckiego sam olotu
On Sun, 11 Apr 2010 11:30:57 +0200, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 [...]

Ogladamy w TV za darmochę (ci co nie płaca abonamentu) żenujacy cyrk z
mnostwem klownów!

 o tak. zenada na calego. "bronil slabszych", "tworca Solidarnosci"
 itp brednie. Troche szacunku dla zmarlego i zywych. tvp daje zenujacy
 pokaz niekompetencji i lekcewazenia innych.

--

 HeSk

Data: 2010-04-11 16:52:22
Autor: Adam
Medialny cyrk zwiazany z katastrof? prezydenckiego samolotu
 o tak. zenada na calego. "bronil slabszych", "tworca Solidarnosci"
 itp brednie. Troche szacunku dla zmarlego i zywych. tvp daje zenujacy
 pokaz niekompetencji i lekcewazenia innych.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak to bywa, jak ktoś stale ogląda TVN: Lech Kaczyński działał w Wolnych Związkach Zawodowych, wykorzystaując jako oręż w walce z wladzami PRL przepisy prawa pracy. Był jednym z tych, którzy tworzyli zręby Solidarności - ale potem padł ofiarą zemsty Wałęsy, który jako prezydent odszedł od ideałów Solidarności.
AV

Data: 2010-04-11 17:16:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-11 16:52, Adam pisze:
[...]
ale to chyba dobrze? Bo idealy Solidarnosci to tak na prawde ideały lewicowe. Nie do zrealizowania w biednym kraju.

--
the_foe

Data: 2010-04-11 17:52:26
Autor: bolek

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hpsp3t$ama$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ale okazało się, że na ideały prawicowe też jesteśmy za biedni.
I wyszło to co miało wyjść.
Jesteśmy Polakami bez majątku i bez państwa.

bolek

Data: 2010-04-11 18:17:04
Autor: sofu

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ale okazało się, że na ideały prawicowe też jesteśmy za biedni.
I wyszło to co miało wyjść.
Jesteśmy Polakami bez majątku i bez państwa.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Parafrazując angielskiego poete: Ktoś musi chodzic głodny, aby żreć mógł
ktoś!
Sa tacy co zarobili miliardy baksów na naiwnych Polakach.

sofu

Data: 2010-04-11 22:36:08
Autor: Adam
Medialny cyrk zwiazany z katastrof? prezydenckiego samolotu
ale to chyba dobrze? Bo idealy Solidarnosci to tak na prawde ideały lewicowe. Nie do zrealizowania w biednym kraju.
A skąd teza, że lewicowe ideały są złe? Nie myl "lewicowości" z tym, co było w PRL, co jest na Kubie, w Korei Płn. czy Chinach. Piłsudski też był przedstawicielem lewicy i Polska za sanacji realizowała ideały lewicowe (np. reforma rolna czy reforma oświatowa).
AC

Data: 2010-04-12 09:14:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hptc0p$2d3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A znasz jakiś przypadek realizowania tych ideałów?

--
stevep

Data: 2010-04-12 14:14:28
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpuor5$kv4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Które Niemcy III Rzesza?

--
stevep

Data: 2010-04-13 08:52:30
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvmht$g65$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No to konkretnie, podaj przykłady.

--
stevep

Data: 2010-04-12 12:07:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cirrus wrote:

[...]

Ja znam.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Miejsce_Odosobnienia_w_Berezie_Kartuskiej
--
Pit

Data: 2010-04-12 12:18:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> schrieb im Newsbeitrag
cirrus wrote:

> Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> A znasz jakiś przypadek realizowania tych ideałów?

> [...]

   Zdrowe to i pouczajace, godne wiec polecenia. :-)

   AR

Data: 2010-04-11 14:49:48
Autor: Polok_prawdziwy
sofu wrote:

[...]

Dokładnie tak...!

- zrestom, pocytej sem PESPE...

Data: 2010-04-11 21:57:11
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hps5pt$i30$1node2.news.atman.pl...
[...]

A jak to ujął Frasyniuk:
"Ten jednorazowy wybryk spadaj (zamiast spieprzaj) dziadu, to nie był on, w rzeczywistości był całkiem inny, ciepły"... i tak jak wyżej...
Tfu! talmudyści...

boukun

Medialny cyrk zwiazany z katastrofą prezydenckiego samolotu