Mędrzec Europy do kupienia za niewiel kie pieniądze...

Data: 2009-05-13 14:59:34
Autor: matador
Mędrzec Europy do kupienia za niewiel kie pieniądze...
Mędrzec Europy do kupienia za niewielkie pieniądze:

#
- Lech Wałęsa został kupiony, a zawsze był dla mnie człowiekiem, którego nie można kupić. Jeżeli problemem jest cena to zobowiązuję się zebrać dla niego 110 tys. euro, byleby tylko nie jechał na kongres w Madrycie - powiedział Wirtualnej Polsce Janusz Palikot z PO, komentując powiązania Wałęsy z partią Libertas.
#

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1022301,title,Bedzie-zbiorka-na-Walese-Potrzeba-110-tys.-euro,wid,11123641,wiadomosc_video.html

Zresztą - o co się bić? Już dawno się sprzedał.
Teraz tylko kurs dolara nieco inny.

matador.

Data: 2009-05-13 13:23:52
Autor: Hans Kloss
Mędrzec Europy do kupienia za niewielkie pieniądze...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
- Lech Wałęsa został kupiony,

Zdziwienie? Mądre powiedzenie głosi przeciez: raz kurwa- zawsze kurwa. Nie przystoi zatem dziwic się kurwie że się sprzedała, mozna ją najwyżej pytać o cenę.
J-23

Data: 2009-05-13 15:07:56
Autor: raff
matador pisze:
[...]

Ja daje 5 zeta zeby Lechu naszczal Donkowi do baku.

R.

Data: 2009-05-13 15:13:16
Autor: matador
raff pisze:
matador pisze:
[...]

On to zrobi za 100 tysięcy Jewro od Ganleya.
Kwiatkowski też się dorzuci.
Jak mu Putin zpłaci, to naszcza też Obamie i paru innym, pewnie Benedyktowi też...
Taka natura sczczających.

matador.

Data: 2009-05-13 15:20:13
Autor: Piotr
Dnia Wed, 13 May 2009 15:07:56 +0200, raff napisał(a):

Ja daje 5 zeta zeby Lechu naszczal Donkowi do baku.

Robimy sciepę? Ja daję 20zł i może mu naszczać na buty, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-13 15:39:40
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:guegnc$rnd$2news.onet.pl...
matador pisze:
[...]

A interesujesz się jeszcze czymś innym szczochu?

--
stevep

Data: 2009-05-13 17:20:11
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:guek0v$67j$1news.onet.pl...
[...]

To szczaj dalej kretynie.

--
stevep

Data: 2009-05-13 17:55:23
Autor: konserwator
Mędrzec Europy do kupienia za niewielkie pieniądze...

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
matador pisze:
[...]

kelnerzy w tym temacie nie maja glosu wiec powiem grzecznie: wyperd....

rym

Data: 2009-05-13 15:54:43
Autor: naprany jak kruk!
Mędrzec Europy do k upienia za niewielk ie pieniądze...
Wed, 13 May 2009 15:07:56 +0200, w <guegnc$rnd$2@news.onet.pl>, raff
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Ja daje 5 zeta zeby Lechu naszczal Donkowi do baku.

wysoko cenisz prezia kartofla drugiego hehe
ja bym mu grosika nie dal
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 17:54:21
Autor: konserwator

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guegbi$jmc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

palikot moglby sprobowac pocalowac w dupe walese - moze by tenze zmienil wtedy zdanie...Jak na razie wiele intratnych przemowien przed "niezlomnym Lechem"
a instytut kosztuje...
i Danuska ma swoje potrzeby...

rym

Data: 2009-05-13 17:57:30
Autor: matador
konserwator pisze:
>palikot moglby sprobowac pocalowac w dupe walese - moze by tenze >zmienil wtedy zdanie

Dupy Wałęsy to on nigdy nie zobaczy. Wałęsa szybciej skacze przez płot.

matador.

Mędrzec Europy do kupienia za niewiel kie pieniądze...