Mędrzec Europy proponuje...Polska dokona zaboru całych niemiec, a oni chętnie ulegną.

Data: 2013-09-23 22:58:51
Autor: Aleksander
Mędrzec Europy proponuje...Polska dokona zaboru całych niemiec, a oni chętnie ulegną.
no pewnie , jedno państwo.
Ja myślę , że ochoczo niemcy przestawią się na polski język i polską kulturę.
 Czy aby z historii nie wynika,  że te tereny to było już jedno państwo?
 tylko wtedy za bardzo wszystkim to się nie podobało.

 już to przerabialiśmy .

Alx

Mędrzec Europy proponuje...Polska dokona zaboru całych niemiec, a oni chętnie ulegną.