Megane 3- brak prądu w gniazdach zapalniczek

Data: 2019-07-14 12:56:40
Autor: blast
Megane 3- brak prądu w gniazdach zapalniczek
   Nie ma prądu we wszystkich gniazdach zapalniczek, także tym w bagażniku które było użyte raz w 2012 roku.
Wymieniłem bezpieczniki dla gniazda z przodu i za fotelami, bez efektu.
W przeszłości bezpiecznik przedniego gniazda palił mi rozgałęziacz samochodowy, ale już dawno go wyrzuciłem.

Wie ktoś jaka może być przyczyna?

Megane 3- brak prądu w gniazdach zapalniczek