Megane II 3d naprawa linki odchylania oparcia fotela

Data: 2011-04-01 13:54:03
Autor: bratPit[pr]
Megane II 3d naprawa linki odchylania oparcia fotela
Witam, pourywane sa linki do odchylania foteli w wersji 3d.
Serwis chce jakies 4 stówki za linkę, niezła cena.
Zna ktoś jakiś patent na naprawę tego? Googlowałem, znajduję tylko jakąś linkę do przesuwania fotela.

a ja myślałem że przegięciem w Renówce była plastikowa zaślepka w podsufitce za którą chcieli ponad 100 zł :/
a nie da się tej linki jakoś dorobić? są firmy które dorabiają linki więc może na podstawie pozostałości wymontowanych będą w stanie to dorobić?

brat

Megane II 3d naprawa linki odchylania oparcia fotela