Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Megane vs Ceed

Megane vs Ceed

Data: 2012-08-14 03:20:43
Autor: ZEN
Megane vs Ceed
Witam po dłuuugiej przerwie i ukłony dla całej grupy PMS!

Jestem ciekaw Waszych, pewnie jak zwykle skrajnych opinii przy wyborze nowego auta. Sam zdecydowałem że tym razem (po przejechaniu 300kkm benz)
chcę kupić diesla i zastanawiam się nadwyborem: NOWA Kia Ceed II HB M 1.6 CRDI 110KM
czy może raczej Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

Ostatnie lata jeździłem Meganką 2008 i lubie to auto, ale koszty podróżowania nie są bez znaczenia.

Pozdrawiam i dzięki za wszystkie opinie :)

Data: 2012-08-14 05:56:45
Autor: ZEN
Megane vs Ceed
Panowie, dzięi za pierwsze opinie, poszperałem i wcale już nie jestem taki pewny tego diesla, bo w bardzo podobnych cenach są znacznie lepiej wyposażone autka z benzynowymi motorami:

NOWA Kia Ceed HB L 1.6 GDI 135KM
albo Ranault Megane Dynamique 1.6 16V 110KM

No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Co sądzicie?

Zen

Data: 2012-08-14 14:10:28
Autor: pablo eldiablo
Megane vs Ceed
ZEN <grzegorz2000@wp.pl> napisał(a):
Panowie,=20
dzi=EAi za pierwsze opinie, poszpera=B3em i wcale ju=BF nie jestem taki pew=
ny tego diesla, bo w bardzo podobnych cenach s=B1 znacznie lepiej wyposa=BF=
one autka z benzynowymi motorami:

NOWA Kia Ceed HB L 1.6 GDI 135KM
albo=20
Ranault Megane Dynamique 1.6 16V 110KM

No i zgadzam si=EA z Piotrem, =BFe e-wy=B6wietlacz w Megance robi dziwne wr=
a=BFenie, poprzednia ma bardzo =B3adne zegary.

Co s=B1dzicie?

Zen


Ja osobiście raczej bym nie wybrał tego silnika GDI - z bezpośrednim wtryskiem
paliwa. Z tego co widzę w konfiguratorze na stronie kii alternatywa benzynowa
to 1.4 100HP z wielopunktowym wtryskiem albo diesle... szkoda że nie ma
jakiegoś benzynowego 1.6 albo 1.8 z wielopunktowym.

Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie hyundaja
usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu. W mitsu sprawowały się
nieźle, ale były bardziej awaryjne i wymagające troski niż z wielopunktowym
wtryskiem, stąd japończycy odpuścili. Choć ostatnio pomysł został odświeżony
przez koreańczyków, ale też VW... może technologia poszła do przodu? Tylko że
dziś nowoczesny to nie znaczy trwały :-) A Ty pisałeś, że ostatnim samochodem
zrobiłeś 300k km?.. :-)



--


Data: 2012-08-14 16:54:57
Autor: J.F
Megane vs Ceed
Użytkownik "pablo eldiablo"  napisał w wiadomości
Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie hyundaja
usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu.

VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.

A tego sie nie da zagazowac :-(

J.

Data: 2012-08-14 17:19:10
Autor: pablo eldiablo
Megane vs Ceed
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "pablo eldiablo"  napisał w wiadomości
>Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
>hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie >hyundaja
>usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu.

VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.

A tego sie nie da zagazowac :-(


Tak, konstrukcja VW to ich twór, chodziło mi o odwrót od wielopunktowego
wtrysku na rzecz bezpośredniego tak w ogólności.

--


Data: 2012-08-15 18:08:46
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 16:54, J.F pisze:
Użytkownik "pablo eldiablo"  napisał w wiadomości
Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie
hyundaja
usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu.

VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.

A tego sie nie da zagazowac :-(

Co się nie da? Co się nie da - klient zapłaci to się zagazuje...
Polski gaziarz zagazuje instalacją "na śróbkię" każdy samochód - nawet elektryczny.
;)

A tak poważnie to już się pojawiają już takie cuda - (do testowania na klientach):
http://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacja-brc-sequent-direct-injection-sdi/
http://autonagaz.com.pl/liquid_propane_direct_injection-4n.html



--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-08-16 01:33:50
Autor: J.F.
Megane vs Ceed
Dnia Wed, 15 Aug 2012 18:08:46 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
W dniu 2012-08-14 16:54, J.F pisze:
A tego sie nie da zagazowac :-(
A tak poważnie to już się pojawiają już takie cuda - (do testowania na klientach):
http://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacja-brc-sequent-direct-injection-sdi/

No, mysle ze BRC to wczesniej przetestowalo.

http://autonagaz.com.pl/liquid_propane_direct_injection-4n.html

A to wyglada bardzo interesujaco ... tylko ciekawe ile kosztuje, a nowosc
pewnie sporo ..

J.

Data: 2012-08-14 17:34:22
Autor: PB
Megane vs Ceed
Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):
 
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto. Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-14 18:19:56
Autor: AL
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 17:34, PB pisze:
Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):


No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu.


Sluzbowe Megane 1.5dci (105KM) - przy 40tys km przebiegu wymiana silnika na nowy bo... rozrzad poszedl w diably :)
Dobrze, ze wymienili na gwarancji.

W HDI takie rzeczy chyba sie nie spotyka a w przypadku 1.5dCi jest wiele opisow w sieci o podobnych przypadkach (np. obracajacych sie panewkach, czy wtryskach)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2012-08-14 18:26:18
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0dtrd$30q$2@inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-08-14 17:34, PB pisze:
Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):


No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu.


Sluzbowe Megane 1.5dci (105KM) - przy 40tys km przebiegu wymiana silnika na nowy bo... rozrzad poszedl w diably :)

W 1.6 16V wytrzymał podobny przebieg.....

Data: 2012-08-14 18:26:44
Autor: adam
Megane vs Ceed
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)
Pzdr
Adam

Data: 2012-08-14 18:30:39
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0du82$48u$1@inews.gazeta.pl...
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.

Data: 2012-08-14 18:45:45
Autor: adam
Megane vs Ceed

Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na
przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.


Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na tym opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny, jednak koszty serwisu używanego są zdecydowanie wyższe.
Jednak uważam, że jak ktoś mało jeździ to używka jest ok. Mi było szkoda czasu, żeby co miesiąc jechać do warsztatu (średnio co 2kkm).
Pzdr
Adam

Data: 2012-08-15 07:26:20
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0dvbn$cb6$1@inews.gazeta.pl...

Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na
przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.


Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na tym opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

Data: 2012-08-15 08:53:27
Autor: Jumal
Megane vs Ceed
On Wed, 15 Aug 2012 07:26:20 +0200, Cavallino wrote:

Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na tym opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

Ja znam. Peugeot się nazywają. A co do Renault, to miałem do czynienia
tylko ze starymi modelami i tu problemów nie było w ogóle(piątka). Za to
dobre zdanie mam o Citroenach jeśli chodzi o solidność (to tak porównując
wyłącznie francuzy)

Jumal

Data: 2012-08-15 10:38:41
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Megane vs Ceed
Dnia 15-08-2012 o 09:53:27 Jumal <jumal74@interia.pl> napisał(a):

On Wed, 15 Aug 2012 07:26:20 +0200, Cavallino wrote:

Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na  tym
opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

Ja znam. Peugeot się nazywają. A co do Renault, to miałem do czynienia
tylko ze starymi modelami i tu problemów nie było w ogóle(piątka). Za to
dobre zdanie mam o Citroenach jeśli chodzi o solidność (to tak porównując
wyłącznie francuzy)

Jumal


Tak to jest jak się uogólnia (problemy jednego modelu przekłada się na  całą markę) - mam obecnie od nowości C4GP - wszystko można o nim  powiedzieć - ale nie to, że jest solidnie zrobiony. Mam też Grand Scenica  (Renault) - to jest solidne auto, z pancernym zawieszeniem. Miałem też  puga 306 (dawne czasy) i też zrobiłem nim 300kkm bez większych problemów.
Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut  konkretnej marki.

TG

Data: 2012-08-15 10:24:17
Autor: Jumal
Megane vs Ceed
On Wed, 15 Aug 2012 10:38:41 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

Tak to jest jak się uogólnia (problemy jednego modelu przekłada się na  całą markę) - mam obecnie od nowości C4GP - wszystko można o nim  powiedzieć - ale nie to, że jest solidnie zrobiony. Mam też Grand Scenica  (Renault) - to jest solidne auto, z pancernym zawieszeniem. Miałem też  puga 306 (dawne czasy) i też zrobiłem nim 300kkm bez większych problemów.
Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut  konkretnej marki.

Wiesz nawet z konkretnym modelem możesz nie mieć problemów - wszystko jest
kwestia statystyki - tzn. jak _często_ dany model sprawia problemy. Dobra
próbka sa samochody firmowe kupowane przez duża korporację, często jako
spora partia tego samego modelu. Przykładem jest tu Fabia kupowanaprzez
jedna z takich firm. W ok. 70% był problem ze szczelnościa uszczelek
bocznej szyby - po ok.1-2 miesiacach zaczynało ciec. To nie znaczy, że
kupujac Fabię będziesz miał ten problem - jedynie to, że jest spore
prawdopodobieństwo, że to wystapi :)

Jumal

Data: 2012-08-15 11:11:26
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut konkretnej marki.

Taaa jasne, bo takie problemy to biorą się z nikąd, a nie z podejścia producenta do jakości wyrobu i oszczędzania na czym się da....
No normalnie fatum, pech, albo jakieś czary.

Takie bajeczki to możesz sobie dzieciom na dobranoc opowiadać, ale tylko małym, bo większe nie uwierzą.

Data: 2012-08-15 12:11:02
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Megane vs Ceed
Dnia 15-08-2012 o 11:11:26 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):


Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:

Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele  aut konkretnej marki.

Taaa jasne, bo takie problemy to biorą się z nikąd, a nie z podejścia  producenta do jakości wyrobu i oszczędzania na czym się da....
No normalnie fatum, pech, albo jakieś czary.

Takie bajeczki to możesz sobie dzieciom na dobranoc opowiadać, ale tylko  małym, bo większe nie uwierzą.


Z Tobą Kolego nie dyskutuję na temat Renault - już raz to nieopatrznie  zrobiłem i mi argumentów zabrakło - a i tak miałem rację :-)


TG

Data: 2012-08-15 12:16:31
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2ukomkg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:11:26 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):


Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut konkretnej marki.

Taaa jasne, bo takie problemy to biorą się z nikąd, a nie z podejścia producenta do jakości wyrobu i oszczędzania na czym się da....
No normalnie fatum, pech, albo jakieś czary.

Takie bajeczki to możesz sobie dzieciom na dobranoc opowiadać, ale tylko małym, bo większe nie uwierzą.


Z Tobą Kolego nie dyskutuję na temat Renault - już raz to nieopatrznie zrobiłem i mi argumentów zabrakło

Bo na obronę tej firmy nie ma argumentów - to jest synonim maksymalnego dziadostwa i tyle.

Kilkanaście awarii Megane w ciągu 3,5 roku, w tym kilka poważnych, kontra zero awarii Ceeda przez ponad 5 lat - to mówi wszystko.

Data: 2012-08-15 14:13:55
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 12:16:31 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
napisał(a):
 
Bo na obronę tej firmy nie ma argumentów - to jest synonim maksymalnego dziadostwa i tyle.

Kilkanaście awarii Megane w ciągu 3,5 roku, w tym kilka poważnych, kontra zero awarii Ceeda przez ponad 5 lat - to mówi wszystko.

Nie ma to jak porównac dwa auta i na tej podstawie wysnuć wnioski na
całą markę. Clio III 1.5 dCI - 3 lata eksploatacji, od nowości serwisowane poza
ASO, odpłatnie. Awarie:
- pęknięta śruba mocująca silnik prawej stronie
- przepalona żarówka reflektora 2x

Koniec awarii. Wnioskuję Twym tropem - Renaul robi znakomite auta.

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 20:26:23
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "PB" <piotr@biegala.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hsr1xy9hv6k0.3raj0vw42qpc.dlg@40tude.net...
Wed, 15 Aug 2012 12:16:31 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
napisał(a):


Bo na obronę tej firmy nie ma argumentów - to jest synonim maksymalnego
dziadostwa i tyle.

Kilkanaście awarii Megane w ciągu 3,5 roku, w tym kilka poważnych, kontra
zero awarii Ceeda przez ponad 5 lat - to mówi wszystko.

Nie ma to jak porównac dwa auta

Żadne dwa auta.
Robiłem rozeznanie w przypadku Megane II Grandtour - awarie które miałem były typowymi dla tego auta, część z nich była typowymi również dla innych modeli tej marki, zwłaszcza takich z tymi samymi silnikami.
Firma nic nie robiła nawet przez kilkanaście lat, żeby te problemy usunąć - vide słynne cewki Sagema, które nie zwykły wytrzymywać dłużej niż rok czy dwa.

Data: 2012-08-15 23:46:57
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 20:26:23 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
napisał(a):
 
Robiłem rozeznanie w przypadku Megane II Grandtour - awarie które miałem były typowymi dla tego auta, część z nich była typowymi również dla innych modeli tej marki, zwłaszcza takich z tymi samymi silnikami.
Firma nic nie robiła nawet przez kilkanaście lat, żeby te problemy usunąć - vide słynne cewki Sagema, które nie zwykły wytrzymywać dłużej niż rok czy dwa.

No to Megane miałem popsute - silnik 1,6  cewki Sagema zapierdalały
jak złoto. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 20:20:20
Autor: Kamil 'Model'
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-15 09:53, Jumal pisze:

Ja znam. Peugeot się nazywają. A co do Renault, to miałem do czynienia
tylko ze starymi modelami i tu problemów nie było w ogóle(piątka). Za to
dobre zdanie mam o Citroenach jeśli chodzi o solidność (to tak porównując
wyłącznie francuzy)

Jumal

Jakoś nie narzekam na Swoje dwa Peugeoty 206 i 307. Kupione używane 10-letnie. 307'ka przez pół roku eksploatacji wymagała wymiany łączników stabilizatora (lewy i prawy) za łączny koszt 86PLN (robota we własnym zakresie)...206'ka przez 2 miesiące bez wkładu finansowego...

Citroen i Peugeot to ta sama mechanika i elektronika upakowana w inne ubrania... Więc jak Cytryna jest bardziej awaryjna od Puga??

Data: 2012-08-16 00:55:53
Autor: Dman-666
Megane vs Ceed
Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodĂłw.

Cos w tym jest...cytujac jednego dobrego mechanika "gdyby nie renowki to nie byloby co robic";)
Oczywiscie mialem tez DCi i na szczescie ominely mnie ew. wizyty w warsztacie (bylo to krotkie malzenstwo).


--
Dman-666
AUY ASB
668.942 ASB
Stolec

Data: 2012-08-14 20:00:02
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Megane vs Ceed
Dnia 14-08-2012 o 18:30:39 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):


Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:k0du82$48u$1@inews.gazeta.pl...
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne  wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba  lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na  przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki,  poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii,  niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem  wziętych.

Czasy się zmieniają, są nowe konstrukcje silników  - całkiem przyzwoite  (doceniane przez wielu producentów aut).

TG

Data: 2012-08-15 07:26:57
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi1lmca9g01fvf@l-089.harvard.local...
Dnia 14-08-2012 o 18:30:39 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):


Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0du82$48u$1@inews.gazeta.pl...
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.

Czasy się zmieniają, są nowe konstrukcje silników  - całkiem przyzwoite (doceniane przez wielu producentów aut).

Jak kupowałem to też to słyszałem.
Zresztą silniki nadal prawie te same.

Data: 2012-08-16 00:52:33
Autor: Dman-666
Megane vs Ceed
Tak se patrze i patrze jak PB nawija makaron na uszy:

Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się

Caly swiat tym jezdzi wiec zle nie jest...ba nawet bardzo dobrze. Silniki jeszcze do dopracowania (konkurencja jest dalej) ale raczej bezawaryjne.

Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu.

Co do HDI sie zgodze...co do DCi - babulisz...IMHO najgorszy dizel pod wzgledem awaryjnosci z dostepnych na rynku.


--
Dman-666
AUY ASB
668.942 ASB
Stolec

Data: 2012-08-14 12:27:35
Autor: J.F
Megane vs Ceed
Użytkownik "ZEN"  napisał w wiadomości grup
Jestem ciekaw Waszych, pewnie jak zwykle skrajnych opinii przy wyborze nowego auta. Sam zdecydowałem że tym razem (po przejechaniu 300kkm benz)
chcę kupić diesla i zastanawiam się nadwyborem:

NOWA Kia Ceed II HB M 1.6 CRDI 110KM
Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM
Ostatnie lata jeździłem Meganką 2008 i lubie to auto, ale koszty podróżowania nie są bez znaczenia.

Patrzyles na spritmonitor.de ?

ON bywa drozszy od benzyny, a spalanie wcale nie tak duzo mniejsze.
Tanio to jest obecnie na gazie, ale kto wie jak dlugo.

Dodatkowo trzeba doliczyc wszystkie koszty - cene zakupu, oprocentowanie kredytu/lokaty, wtryskiwacze, kola dwumasowe, cewki - i nie wiem jaki masz przebieg sredni, ale roznie moze byc ...

J.

Data: 2012-08-14 21:55:10
Autor: nom
Megane vs Ceed

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k0d96r$2th$1inews.gazeta.pl...
oprocentowanie kredytu/lokaty, wtryskiwacze, kola dwumasowe, cewki - i

Jakie cewki?

Data: 2012-08-14 22:42:58
Autor: J.F.
Megane vs Ceed
Dnia Tue, 14 Aug 2012 21:55:10 +0200, nom napisał(a):
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
oprocentowanie kredytu/lokaty, wtryskiwacze, kola dwumasowe, cewki - i

Jakie cewki?

Te w megance. Juz nie wymagaja zmiany co poltora roku ? :-)

J.

Data: 2012-08-14 23:10:52
Autor: R2r
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 22:42, J.F. pisze:
Dnia Tue, 14 Aug 2012 21:55:10 +0200, nom napisał(a):
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
oprocentowanie kredytu/lokaty, wtryskiwacze, kola dwumasowe, cewki - i

Jakie cewki?

Te w megance. Juz nie wymagaja zmiany co poltora roku ? :-)

w 1,5 dCi? :D


--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2012-08-14 23:09:28
Autor: R2r
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 12:27, J.F pisze:
ON bywa drozszy od benzyny, a spalanie wcale nie tak duzo mniejsze.
Przyjmując taką samą cenę ON i NoPb: 2,0 dCi 150KM vs 2.0 16V 140KM daje ok. 2 l/100 km. To przy dzisiejszych cenach 200 l czyli ok. 1200 zł na każde 10000 km. Dużo to czy mało - IMHO zależy ile się jeździ.

wtryskiwacze,
U mnie: prawie 210 tys. i oryginalne nadal ok,

kola dwumasowe,
j.w.
zresztą ten wynalazek stosuje się też w benzynowych...

cewki
no, to pojechałeś ;-)


--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2012-08-14 23:51:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 23:09, R2r pisze:
W dniu 2012-08-14 12:27, J.F pisze:
ON bywa drozszy od benzyny, a spalanie wcale nie tak duzo mniejsze.
Przyjmując taką samą cenę ON i NoPb: 2,0 dCi 150KM vs 2.0 16V 140KM daje
ok. 2 l/100 km. To przy dzisiejszych cenach 200 l czyli ok. 1200 zł na
każde 10000 km. Dużo to czy mało - IMHO zależy ile się jeździ.

Przy mojej, wcale nie hardkorowej jeździe, można lekko liczyć różnicę 4L/100km. I tak będzie u wielu osób.
Nie wierzę, że takim 2L benzyniakiem da się zejść poniżej 12-tu litrów w normalnej wielkości mieście i jeździe z zahaczaniem o centrum.
W trasie 2L różnicy jest całkiem realne. A pewnie nawet dałoby się zmniejszyć tę różnicę jeszcze o pół litra.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2012-08-15 12:34:09
Autor: R2r
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 23:51, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2012-08-14 23:09, R2r pisze:
W dniu 2012-08-14 12:27, J.F pisze:
ON bywa drozszy od benzyny, a spalanie wcale nie tak duzo mniejsze.
Przyjmując taką samą cenę ON i NoPb: 2,0 dCi 150KM vs 2.0 16V 140KM daje
ok. 2 l/100 km. To przy dzisiejszych cenach 200 l czyli ok. 1200 zł na
każde 10000 km. Dużo to czy mało - IMHO zależy ile się jeździ.

Przy mojej, wcale nie hardkorowej jeździe, można lekko liczyć różnicę
4L/100km. I tak będzie u wielu osób.
Nie wierzę, że takim 2L benzyniakiem da się zejść poniżej 12-tu litrów w
normalnej wielkości mieście i jeździe z zahaczaniem o centrum.
W trasie 2L różnicy jest całkiem realne. A pewnie nawet dałoby się
zmniejszyć tę różnicę jeszcze o pół litra.

Zgadza się. To co podałem to wariant minimum. Przy nieco tylko bardziej dynamicznej jeździe w mieście rzeczywiście spalanie benzyniaka rośnie dramatycznie.


--
Pozdrawiam. Artur.
______________________________________________________

Data: 2012-08-14 14:06:38
Autor: PB
Megane vs Ceed
Tue, 14 Aug 2012 03:20:43 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):
 
Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

Miałem 1.5 dci z tym ze w okolicach 90KM w Clio. Dupy nie urywało. Z
drugiej strony - mam 1,6HDi 110KM w C4 - też szału nie ma, ale daje
spokojnie radę. Dlatego Megane powinno być fajną opcją z tym
silnikiem. Jednakże mi się bardzo nie podoba wnętrze nowej meganki.
Irytuje mnie wyświetlacz i wkurzające kontrolki zmiany biegu. Dlatego
nie kupiłbym tego auta. Tym niemniej to subiektywna ocena i nie kieruj
się nią. Kup to co CI się podoba i uważasz za fajne. Silnika dci się nie bój. Zmieniaj regularnie olej i jeźdź bez
stresu...

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-14 14:49:17
Autor: Ronnei Currane
Megane vs Ceed
Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

co koliwie zrovisz - nie Kupuj francuza

R

Data: 2012-08-14 05:51:48
Autor: ZEN
Megane vs Ceed

co koliwie zrovisz - nie Kupuj francuza



R

Też tak kiedyś myślałem, ale po 300kkm zrobionych laguną i 3 różnymi megankami zmieniłem zdanie. Jedyne co mi się nie podoba, to drogi serwis w ASO. :)

Data: 2012-08-14 17:31:16
Autor: PB
Megane vs Ceed
Tue, 14 Aug 2012 05:51:48 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):
 
Też tak kiedyś myślałem, ale po 300kkm zrobionych laguną i 3 różnymi megankami zmieniłem zdanie. Jedyne co mi się nie podoba, to drogi serwis w ASO. :)

Konsekwentnie unikam ASO. Nawet nowe Clio serwisowane było odpłatnie w
serwisie który zna się na robocie i w życiu się koncesją nie skalał;-)

A francuzami jeżdżę od 1998 roku i mimo przygody z BMW - wolę od aut
niemieckich;-)

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 18:36:09
Autor: jerzu
Megane vs Ceed
On Tue, 14 Aug 2012 17:31:16 +0200, PB <piotr@biegala.pl> wrote:

Konsekwentnie unikam ASO. Nawet nowe Clio serwisowane było odpłatnie w
serwisie który zna się na robocie i w życiu się koncesją nie skalał;-)

Ciężko jest znaleźć sobry serwis do francy. Ja się już na kilku
przejechałem.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-08-15 19:23:41
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 18:36:09 +0200, na pl.misc.samochody, jerzu
napisał(a):
 
Konsekwentnie unikam ASO. Nawet nowe Clio serwisowane było odpłatnie w
serwisie który zna się na robocie i w życiu się koncesją nie skalał;-)

Ciężko jest znaleźć sobry serwis do francy. Ja się już na kilku
przejechałem.

Ja na FAS nie narzekam. Nawet jak im coś się nie uda - nie udają greka
tylko rzetelnie poprawiają. Od lat wszystko robię u nich, nawet beemkę
mi serwisowali;-)

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 19:27:55
Autor: jerzu
Megane vs Ceed
On Wed, 15 Aug 2012 19:23:41 +0200, PB <piotr@biegala.pl> wrote:

Ja na FAS nie narzekam.

Ja się przejechałem na nich dwa razy. Raz poprawili na swój koszt,
drugi raz udało im się wykręcić. Generalnie mam wrażenie, że trzeba
się im uważnie na ręce patrzeć.



--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2012-08-15 19:45:39
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 19:27:55 +0200, na pl.misc.samochody, jerzu
napisał(a):
 
Ja się przejechałem na nich dwa razy. Raz poprawili na swój koszt,
drugi raz udało im się wykręcić. Generalnie mam wrażenie, że trzeba
się im uważnie na ręce patrzeć.

Problemem jest personel. Niestety był okres ze mieli sporą rotację.
Cieżko w takiej sytuacji utrzymać jakość. Pracownicy chcieli pracować
na godzinowej stawce, a kiedy ją mieli to się opierdalali. Długo
trwało zebranie ekipy ludzi nie brzydzących się pracą i pracujących
solidnie, ze świadomością konsekwencji lania na robotę. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 21:52:14
Autor: adam
Megane vs Ceed

Ja na FAS nie narzekam.

Ja się przejechałem na nich dwa razy. Raz poprawili na swój koszt,
drugi raz udało im się wykręcić. Generalnie mam wrażenie, że trzeba
się im uważnie na ręce patrzeć.



Ja też uważam, że FAS to słaby warsztat.
Kiedyś chcieli mnie naciągnąć na 600PLN, ale nie zapłaciłem.
Ogólnie też nie polecam.
Pzdr
Adam

Data: 2012-08-15 23:45:42
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 21:52:14 +0200, na pl.misc.samochody, adam
napisał(a):
 
Ja też uważam, że FAS to słaby warsztat.
Kiedyś chcieli mnie naciągnąć na 600PLN, ale nie zapłaciłem.
Ogólnie też nie polecam.

W życiu nie zgodzę sie z okresleniem "chcieli mnie naciągnąć" - w
stosunku do tego serwisu. Możesz coś wiecej napisać o sytuacji? --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-16 07:03:10
Autor: adam
Megane vs Ceed
Ja też uważam, że FAS to słaby warsztat.
Kiedyś chcieli mnie naciągnąć na 600PLN, ale nie zapłaciłem.
Ogólnie też nie polecam.

W życiu nie zgodzę sie z okresleniem "chcieli mnie naciągnąć" - w
stosunku do tego serwisu. Możesz coś wiecej napisać o sytuacji?


Było to jakieś 3 - 4 lata temu i opisywałem to na PMS.
Zostawiłem auto, żeby wymienili końcówkę drążka. Wracam, a tu powymieniane sworznie wahaczy (bo niby nie udało sie zbieżności ustawić).
Cena za te wymienione sworznie wyższa niż nowe wahacze. Wymienili mi też wtedy żarówkę chociaż o to nie prosiłem. (H7 - chcieli za nią 35PLN!)
Nie uważam, że wahacze nie były do roboty, ale nawet nie zadzwonili tylko zabrali się za wymianę. Rachunek zamiast umówionych 140 był na 760 PLN chyba.
Pzdr
Adam

Data: 2012-08-16 01:00:44
Autor: Dman-666
Megane vs Ceed
Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

Ciężko jest znaleźć sobry serwis do francy. Ja się już na kilku
przejechałem.

Reno-max kolo Babic? Krotko bo krotko, ale nie plakalem - zrobili co chcialem i za normalna kase.

--
Dman-666
AUY ASB
668.942 ASB
Stolec

Data: 2012-08-14 14:54:49
Autor: Agent
Megane vs Ceed

Użytkownik "ZEN" <grzegorz2000@wp.pl> napisał w wiadomości news:14b70b1d-eb58-42c5-8661-a2bc1c7ba32agooglegroups.com...
Witam po dłuuugiej przerwie i ukłony dla całej grupy PMS!

Jestem ciekaw Waszych, pewnie jak zwykle skrajnych opinii przy wyborze nowego auta. Sam zdecydowałem że tym razem (po przejechaniu 300kkm benz)
chcę kupić diesla i zastanawiam się nadwyborem:

NOWA Kia Ceed II HB M 1.6 CRDI 110KM
czy może raczej
Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

Ostatnie lata jeździłem Meganką 2008 i lubie to auto, ale koszty podróżowania nie są bez znaczenia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mnie się akurat bardziej podoba Ceed. Nowy model Ceed nie straci tak na wartości jak Megane który jest już parę lat i pewnie niebawem będzie nowy.

Data: 2012-08-14 17:31:01
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "ZEN" <grzegorz2000@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:14b70b1d-eb58-42c5-8661-a2bc1c7ba32a@googlegroups.com...
Witam po dłuuugiej przerwie i ukłony dla całej grupy PMS!

Jestem ciekaw Waszych, pewnie jak zwykle skrajnych opinii przy wyborze nowego auta. Sam zdecydowałem że tym razem (po przejechaniu 300kkm benz)
chcę kupić diesla i zastanawiam się nadwyborem:

NOWA Kia Ceed II HB M 1.6 CRDI 110KM
czy może raczej
Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM


Powiedz że to trolling i do tego jeszcze we mnie osobiście wymierzony.
Nie wierzę, że można porównywać produkt producenta jednych z najbardziej awaryjnych i najdroższych w eksploatacji kompaktów, z czymś dokładnie odwrotnym.....

Data: 2012-08-15 14:05:27
Autor: ZEN
Megane vs Ceed
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 17:31:01 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Powiedz �e to trolling i do tego jeszcze we mnie osobi�cie wymierzony.
Nie wierz�, �e mo�na por�wnywa� produkt producenta jednych z najbardziej awaryjnych i najdro�szych w eksploatacji kompakt�w, z czym� dok�adnie odwrotnym.....

Przepraszam za pytanie, ale się nie znamy, więc dlaczego uważasz,  że piszę coś specjalnie przeciw Tobie?  Jakiś samozwańczy Admin czy co?
Właśnie stuknęło mi 150kkm w Megance III GrandTour i to bez poważnych awarii.
Zmieniam autko więc pytam o radę, bo kiedyś między innymi do tego służyła ta grupa.

Nie spinaj się tak bo skończysz jak "kasjer dupa" ...  :D
http://www.joemonster.org/filmy/10456/Ballada_o_kasjerze_dupie_

Data: 2012-08-16 07:25:48
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "ZEN" <grzegorz2000@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:36aaa004-0993-4290-8559-8738410a3394@googlegroups.com...
W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 17:31:01 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Powiedz �e to trolling i do tego jeszcze we mnie osobi�cie wymierzony.
Nie wierz�, �e mo�na por�wnywa� produkt producenta jednych z najbardziej
awaryjnych i najdro�szych w eksploatacji kompakt�w, z czym� dok�adnie
odwrotnym.....

Przepraszam za pytanie, ale się nie znamy, więc dlaczego uważasz,  że piszę coś
specjalnie przeciw Tobie?  Jakiś samozwańczy Admin czy co?
Właśnie stuknęło mi 150kkm w Megance III GrandTour i to bez poważnych awarii.

Więc uznaj to za łaskę od istot wyższych i nie wystawiaj ich cierpliwości na drugą próbę, bo taki cud dwa razy nie może się powtórzyć.

Data: 2012-08-16 12:29:28
Autor: Mirek Ptak
Megane vs Ceed
Dnia 2012-08-14 17:31,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Powiedz że to trolling i do tego jeszcze we mnie osobiście wymierzony.

Tak coś też czułem przez skórę, ale chyba jednak nie :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2012-08-15 14:06:40
Autor: ZEN
Megane vs Ceed
Dziękuję wszystkim za opinie!

....jestem o krok od ecyzji że jednak Ceed GDI 135 kM.
:)

Data: 2012-08-16 12:17:26
Autor: Mirek Ptak
Megane vs Ceed
Dnia 2012-08-14 12:20,  *ZEN* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
NOWA Kia Ceed II HB M 1.6 CRDI 110KM
czy może raczej
Ranault Megane Expression 1.5 dCi 110KM

Dobór samochodów mocno zalatuje targetowanym trollingiem ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Megane vs Ceed

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona