Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Megane vs Ceed

Megane vs Ceed

Data: 2012-08-14 05:56:45
Autor: ZEN
Megane vs Ceed
Panowie, dzięi za pierwsze opinie, poszperałem i wcale już nie jestem taki pewny tego diesla, bo w bardzo podobnych cenach są znacznie lepiej wyposażone autka z benzynowymi motorami:

NOWA Kia Ceed HB L 1.6 GDI 135KM
albo Ranault Megane Dynamique 1.6 16V 110KM

No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Co sądzicie?

Zen

Data: 2012-08-14 14:10:28
Autor: pablo eldiablo
Megane vs Ceed
ZEN <grzegorz2000@wp.pl> napisał(a):
Panowie,=20
dzi=EAi za pierwsze opinie, poszpera=B3em i wcale ju=BF nie jestem taki pew=
ny tego diesla, bo w bardzo podobnych cenach s=B1 znacznie lepiej wyposa=BF=
one autka z benzynowymi motorami:

NOWA Kia Ceed HB L 1.6 GDI 135KM
albo=20
Ranault Megane Dynamique 1.6 16V 110KM

No i zgadzam si=EA z Piotrem, =BFe e-wy=B6wietlacz w Megance robi dziwne wr=
a=BFenie, poprzednia ma bardzo =B3adne zegary.

Co s=B1dzicie?

Zen


Ja osobiście raczej bym nie wybrał tego silnika GDI - z bezpośrednim wtryskiem
paliwa. Z tego co widzę w konfiguratorze na stronie kii alternatywa benzynowa
to 1.4 100HP z wielopunktowym wtryskiem albo diesle... szkoda że nie ma
jakiegoś benzynowego 1.6 albo 1.8 z wielopunktowym.

Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie hyundaja
usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu. W mitsu sprawowały się
nieźle, ale były bardziej awaryjne i wymagające troski niż z wielopunktowym
wtryskiem, stąd japończycy odpuścili. Choć ostatnio pomysł został odświeżony
przez koreańczyków, ale też VW... może technologia poszła do przodu? Tylko że
dziś nowoczesny to nie znaczy trwały :-) A Ty pisałeś, że ostatnim samochodem
zrobiłeś 300k km?.. :-)



--


Data: 2012-08-14 16:54:57
Autor: J.F
Megane vs Ceed
Użytkownik "pablo eldiablo"  napisał w wiadomości
Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie hyundaja
usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu.

VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.

A tego sie nie da zagazowac :-(

J.

Data: 2012-08-14 17:19:10
Autor: pablo eldiablo
Megane vs Ceed
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "pablo eldiablo"  napisał w wiadomości
>Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
>hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie >hyundaja
>usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu.

VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.

A tego sie nie da zagazowac :-(


Tak, konstrukcja VW to ich twór, chodziło mi o odwrót od wielopunktowego
wtrysku na rzecz bezpośredniego tak w ogólności.

--


Data: 2012-08-15 18:08:46
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 16:54, J.F pisze:
Użytkownik "pablo eldiablo"  napisał w wiadomości
Te silniki GDI to technologia mitsubishi, podobno dopracowana przez
hyundaja/kia - na pewno coś zostało zmienione, ale nawet w salonie
hyundaja
usłyszałem, że to konstrukcja bazująca na mitsu.

VW ma swoje (T)FSI, podejrzewam ze wkrotce wiekszosc bedzie takich.

A tego sie nie da zagazowac :-(

Co się nie da? Co się nie da - klient zapłaci to się zagazuje...
Polski gaziarz zagazuje instalacją "na śróbkię" każdy samochód - nawet elektryczny.
;)

A tak poważnie to już się pojawiają już takie cuda - (do testowania na klientach):
http://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacja-brc-sequent-direct-injection-sdi/
http://autonagaz.com.pl/liquid_propane_direct_injection-4n.html



--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-08-16 01:33:50
Autor: J.F.
Megane vs Ceed
Dnia Wed, 15 Aug 2012 18:08:46 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
W dniu 2012-08-14 16:54, J.F pisze:
A tego sie nie da zagazowac :-(
A tak poważnie to już się pojawiają już takie cuda - (do testowania na klientach):
http://www.autogaz.olsztyn.pl/instalacja-brc-sequent-direct-injection-sdi/

No, mysle ze BRC to wczesniej przetestowalo.

http://autonagaz.com.pl/liquid_propane_direct_injection-4n.html

A to wyglada bardzo interesujaco ... tylko ciekawe ile kosztuje, a nowosc
pewnie sporo ..

J.

Data: 2012-08-14 17:34:22
Autor: PB
Megane vs Ceed
Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):
 
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto. Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-14 18:19:56
Autor: AL
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-14 17:34, PB pisze:
Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):


No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu.


Sluzbowe Megane 1.5dci (105KM) - przy 40tys km przebiegu wymiana silnika na nowy bo... rozrzad poszedl w diably :)
Dobrze, ze wymienili na gwarancji.

W HDI takie rzeczy chyba sie nie spotyka a w przypadku 1.5dCi jest wiele opisow w sieci o podobnych przypadkach (np. obracajacych sie panewkach, czy wtryskach)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2012-08-14 18:26:18
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0dtrd$30q$2@inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-08-14 17:34, PB pisze:
Tue, 14 Aug 2012 05:56:45 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, ZEN
napisał(a):


No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się więc,
natomiiast zawsze benzyna będzie tańsza w zakupie niż diesel - w
salonie. Brałbym chyba jednak diesla, mimo że są coraz bardziej
skomplikowane. Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu.


Sluzbowe Megane 1.5dci (105KM) - przy 40tys km przebiegu wymiana silnika na nowy bo... rozrzad poszedl w diably :)

W 1.6 16V wytrzymał podobny przebieg.....

Data: 2012-08-14 18:26:44
Autor: adam
Megane vs Ceed
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)
Pzdr
Adam

Data: 2012-08-14 18:30:39
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0du82$48u$1@inews.gazeta.pl...
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.

Data: 2012-08-14 18:45:45
Autor: adam
Megane vs Ceed

Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na
przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.


Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na tym opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny, jednak koszty serwisu używanego są zdecydowanie wyższe.
Jednak uważam, że jak ktoś mało jeździ to używka jest ok. Mi było szkoda czasu, żeby co miesiąc jechać do warsztatu (średnio co 2kkm).
Pzdr
Adam

Data: 2012-08-15 07:26:20
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0dvbn$cb6$1@inews.gazeta.pl...

Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na
przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.


Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na tym opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

Data: 2012-08-15 08:53:27
Autor: Jumal
Megane vs Ceed
On Wed, 15 Aug 2012 07:26:20 +0200, Cavallino wrote:

Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na tym opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

Ja znam. Peugeot się nazywają. A co do Renault, to miałem do czynienia
tylko ze starymi modelami i tu problemów nie było w ogóle(piątka). Za to
dobre zdanie mam o Citroenach jeśli chodzi o solidność (to tak porównując
wyłącznie francuzy)

Jumal

Data: 2012-08-15 10:38:41
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Megane vs Ceed
Dnia 15-08-2012 o 09:53:27 Jumal <jumal74@interia.pl> napisał(a):

On Wed, 15 Aug 2012 07:26:20 +0200, Cavallino wrote:

Miałem używanego francuza teraz nowego Ceeda (już nie), wiec trochę na  tym
opieram swoje doświadczenie.
Citroen nie był bardzo awaryjny

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodów.

Ja znam. Peugeot się nazywają. A co do Renault, to miałem do czynienia
tylko ze starymi modelami i tu problemów nie było w ogóle(piątka). Za to
dobre zdanie mam o Citroenach jeśli chodzi o solidność (to tak porównując
wyłącznie francuzy)

Jumal


Tak to jest jak się uogólnia (problemy jednego modelu przekłada się na  całą markę) - mam obecnie od nowości C4GP - wszystko można o nim  powiedzieć - ale nie to, że jest solidnie zrobiony. Mam też Grand Scenica  (Renault) - to jest solidne auto, z pancernym zawieszeniem. Miałem też  puga 306 (dawne czasy) i też zrobiłem nim 300kkm bez większych problemów.
Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut  konkretnej marki.

TG

Data: 2012-08-15 10:24:17
Autor: Jumal
Megane vs Ceed
On Wed, 15 Aug 2012 10:38:41 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

Tak to jest jak się uogólnia (problemy jednego modelu przekłada się na  całą markę) - mam obecnie od nowości C4GP - wszystko można o nim  powiedzieć - ale nie to, że jest solidnie zrobiony. Mam też Grand Scenica  (Renault) - to jest solidne auto, z pancernym zawieszeniem. Miałem też  puga 306 (dawne czasy) i też zrobiłem nim 300kkm bez większych problemów.
Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut  konkretnej marki.

Wiesz nawet z konkretnym modelem możesz nie mieć problemów - wszystko jest
kwestia statystyki - tzn. jak _często_ dany model sprawia problemy. Dobra
próbka sa samochody firmowe kupowane przez duża korporację, często jako
spora partia tego samego modelu. Przykładem jest tu Fabia kupowanaprzez
jedna z takich firm. W ok. 70% był problem ze szczelnościa uszczelek
bocznej szyby - po ok.1-2 miesiacach zaczynało ciec. To nie znaczy, że
kupujac Fabię będziesz miał ten problem - jedynie to, że jest spore
prawdopodobieństwo, że to wystapi :)

Jumal

Data: 2012-08-15 11:11:26
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut konkretnej marki.

Taaa jasne, bo takie problemy to biorą się z nikąd, a nie z podejścia producenta do jakości wyrobu i oszczędzania na czym się da....
No normalnie fatum, pech, albo jakieś czary.

Takie bajeczki to możesz sobie dzieciom na dobranoc opowiadać, ale tylko małym, bo większe nie uwierzą.

Data: 2012-08-15 12:11:02
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Megane vs Ceed
Dnia 15-08-2012 o 11:11:26 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):


Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:

Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele  aut konkretnej marki.

Taaa jasne, bo takie problemy to biorą się z nikąd, a nie z podejścia  producenta do jakości wyrobu i oszczędzania na czym się da....
No normalnie fatum, pech, albo jakieś czary.

Takie bajeczki to możesz sobie dzieciom na dobranoc opowiadać, ale tylko  małym, bo większe nie uwierzą.


Z Tobą Kolego nie dyskutuję na temat Renault - już raz to nieopatrznie  zrobiłem i mi argumentów zabrakło - a i tak miałem rację :-)


TG

Data: 2012-08-15 12:16:31
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2ukomkg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:11:26 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):


Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Nie ma marek lepszych lub gorszych - są udane lub mniej udane modele aut konkretnej marki.

Taaa jasne, bo takie problemy to biorą się z nikąd, a nie z podejścia producenta do jakości wyrobu i oszczędzania na czym się da....
No normalnie fatum, pech, albo jakieś czary.

Takie bajeczki to możesz sobie dzieciom na dobranoc opowiadać, ale tylko małym, bo większe nie uwierzą.


Z Tobą Kolego nie dyskutuję na temat Renault - już raz to nieopatrznie zrobiłem i mi argumentów zabrakło

Bo na obronę tej firmy nie ma argumentów - to jest synonim maksymalnego dziadostwa i tyle.

Kilkanaście awarii Megane w ciągu 3,5 roku, w tym kilka poważnych, kontra zero awarii Ceeda przez ponad 5 lat - to mówi wszystko.

Data: 2012-08-15 14:13:55
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 12:16:31 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
napisał(a):
 
Bo na obronę tej firmy nie ma argumentów - to jest synonim maksymalnego dziadostwa i tyle.

Kilkanaście awarii Megane w ciągu 3,5 roku, w tym kilka poważnych, kontra zero awarii Ceeda przez ponad 5 lat - to mówi wszystko.

Nie ma to jak porównac dwa auta i na tej podstawie wysnuć wnioski na
całą markę. Clio III 1.5 dCI - 3 lata eksploatacji, od nowości serwisowane poza
ASO, odpłatnie. Awarie:
- pęknięta śruba mocująca silnik prawej stronie
- przepalona żarówka reflektora 2x

Koniec awarii. Wnioskuję Twym tropem - Renaul robi znakomite auta.

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 20:26:23
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "PB" <piotr@biegala.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hsr1xy9hv6k0.3raj0vw42qpc.dlg@40tude.net...
Wed, 15 Aug 2012 12:16:31 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
napisał(a):


Bo na obronę tej firmy nie ma argumentów - to jest synonim maksymalnego
dziadostwa i tyle.

Kilkanaście awarii Megane w ciągu 3,5 roku, w tym kilka poważnych, kontra
zero awarii Ceeda przez ponad 5 lat - to mówi wszystko.

Nie ma to jak porównac dwa auta

Żadne dwa auta.
Robiłem rozeznanie w przypadku Megane II Grandtour - awarie które miałem były typowymi dla tego auta, część z nich była typowymi również dla innych modeli tej marki, zwłaszcza takich z tymi samymi silnikami.
Firma nic nie robiła nawet przez kilkanaście lat, żeby te problemy usunąć - vide słynne cewki Sagema, które nie zwykły wytrzymywać dłużej niż rok czy dwa.

Data: 2012-08-15 23:46:57
Autor: PB
Megane vs Ceed
Wed, 15 Aug 2012 20:26:23 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
napisał(a):
 
Robiłem rozeznanie w przypadku Megane II Grandtour - awarie które miałem były typowymi dla tego auta, część z nich była typowymi również dla innych modeli tej marki, zwłaszcza takich z tymi samymi silnikami.
Firma nic nie robiła nawet przez kilkanaście lat, żeby te problemy usunąć - vide słynne cewki Sagema, które nie zwykły wytrzymywać dłużej niż rok czy dwa.

No to Megane miałem popsute - silnik 1,6  cewki Sagema zapierdalały
jak złoto. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-15 20:20:20
Autor: Kamil 'Model'
Megane vs Ceed
W dniu 2012-08-15 09:53, Jumal pisze:

Ja znam. Peugeot się nazywają. A co do Renault, to miałem do czynienia
tylko ze starymi modelami i tu problemów nie było w ogóle(piątka). Za to
dobre zdanie mam o Citroenach jeśli chodzi o solidność (to tak porównując
wyłącznie francuzy)

Jumal

Jakoś nie narzekam na Swoje dwa Peugeoty 206 i 307. Kupione używane 10-letnie. 307'ka przez pół roku eksploatacji wymagała wymiany łączników stabilizatora (lewy i prawy) za łączny koszt 86PLN (robota we własnym zakresie)...206'ka przez 2 miesiące bez wkładu finansowego...

Citroen i Peugeot to ta sama mechanika i elektronika upakowana w inne ubrania... Więc jak Cytryna jest bardziej awaryjna od Puga??

Data: 2012-08-16 00:55:53
Autor: Dman-666
Megane vs Ceed
Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

Ale tu mowa o Renault.
Nie znam bardziej awaryjnych samochodĂłw.

Cos w tym jest...cytujac jednego dobrego mechanika "gdyby nie renowki to nie byloby co robic";)
Oczywiscie mialem tez DCi i na szczescie ominely mnie ew. wizyty w warsztacie (bylo to krotkie malzenstwo).


--
Dman-666
AUY ASB
668.942 ASB
Stolec

Data: 2012-08-14 20:00:02
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Megane vs Ceed
Dnia 14-08-2012 o 18:30:39 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):


Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:k0du82$48u$1@inews.gazeta.pl...
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne  wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba  lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na  przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki,  poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii,  niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem  wziętych.

Czasy się zmieniają, są nowe konstrukcje silników  - całkiem przyzwoite  (doceniane przez wielu producentów aut).

TG

Data: 2012-08-15 07:26:57
Autor: Cavallino
Megane vs Ceed

Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi1lmca9g01fvf@l-089.harvard.local...
Dnia 14-08-2012 o 18:30:39 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):


Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0du82$48u$1@inews.gazeta.pl...
No i zgadzam się z Piotrem, że e-wyświetlacz w Megance robi dziwne wrażenie, poprzednia ma bardzo ładne zegary.

Koniecznie nowe musi być? Poszukaj może w półce trzylatków? Ja się
skusiłem teraz na C4 GP - właśnie trzylatek ściagany z Francji
poleasingowy. Nieźle wypasione i fajne auto.

Wtrącę swoje 3 grosze do dyskusji, jak robi duże przebiegi to chyba lepiej nowy.
Takie 3 letnie co kupiłeś pewnie jest w bdb kondycji, jednak na przejechanie kolejnych 100 tys km w 3 lata bez kosztów bym nie liczył.
Jak kupi nówkę to przez 100 tyś km wymieni najwyżej tarcze i klocki, poza płynami i wycieraczkami:)

No chyba że akurat kupi Renault, to zaliczy przez 100 tys więcej awarii, niż kilkanaście moich pozostałych aut, przez kilkanaście lat, razem wziętych.

Czasy się zmieniają, są nowe konstrukcje silników  - całkiem przyzwoite (doceniane przez wielu producentów aut).

Jak kupowałem to też to słyszałem.
Zresztą silniki nadal prawie te same.

Data: 2012-08-16 00:52:33
Autor: Dman-666
Megane vs Ceed
Tak se patrze i patrze jak PB nawija makaron na uszy:

Co do zaproponowanych opcji - Kia nie wiem, nie wypowiadam się

Caly swiat tym jezdzi wiec zle nie jest...ba nawet bardzo dobrze. Silniki jeszcze do dopracowania (konkurencja jest dalej) ale raczej bezawaryjne.

Dci i HDi są robione sporo już lat i to w tysiącach
sztuk - jeżdżą bez problemu.

Co do HDI sie zgodze...co do DCi - babulisz...IMHO najgorszy dizel pod wzgledem awaryjnosci z dostepnych na rynku.


--
Dman-666
AUY ASB
668.942 ASB
Stolec

Megane vs Ceed

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona