Megrims - przestroga

Data: 2011-10-05 15:49:49
Autor: Pabl_o
Megrims - przestroga
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/pirat-rekordzista-jechal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

"Wykroczenie dowiedziono mężczyĽnie dzięki nagraniom wideo na jego telefonie komórkowym, przegl±danym w ramach ¶ledztwa w innej sprawie. Na nagraniu widać było m.in. licznik w samochodzie.

21 kwietnia około godz. 3.30 rano pochodz±cy z Genewy mężczyzna osi±gn±ł wspomnian± prędko¶ć za kierownic± swego wozu Bentley Continental.

Na przesłuchaniu usiłował się tłumaczyć, że samochód prowadził jego kolega, on za¶ tylko nagrywał. Kilka okoliczno¶ci pozwoliło jednak dowie¶ć, że sam był za kierownic±."

Nie ma to jak samemu na siebie bata ukrecic :)

--

Picasso

Data: 2011-10-05 18:08:21
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Megrims - przestroga
Pabl_o pisze:
[...]

Nie bardzo pamiętam, ale policja chyba niegdy¶ nie chciała skorzystać z nagrania obywatela pokazuj±cego radiowóz przekraczaj±cy prędko¶ć. Co¶ w mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie było wystarczaj±ce...

[...]

A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

Nie ma to jak samemu na siebie bata ukrecic :)

A to swoj± drog± :-)

Seco

Data: 2011-10-05 17:24:37
Autor: Rafał Grzelak
Megrims - przestroga
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

> [...]

z nagrania obywatela pokazuj±cego radiowóz przekraczaj±cy prędko¶ć.
Co¶ w mediach się burzyło nieco. Nagranie z widocznym licznikiem nie

Ale megrims nie jezdzi radiowozem. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-05 18:40:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Megrims - przestroga

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6hvdq$j6m$1inews.gazeta.pl...

A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

mandat jak mandat, ale ubezpieczalnia może mieć inne zamiary niż 500zł ;)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-05 19:25:47
Autor: Grejon
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 18:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Pabl_o pisze:
[...]

Ja znam przypadek, że skorzystała, a przy okazji ukarała kierowcę mandatem za przekroczenie prędko¶ci.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-05 19:47:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Megrims - przestroga
Pabl_o pisze:
[...]

O tym też słyszałem, uroczo...

Seco

Data: 2011-10-06 13:04:05
Autor: Gotfryd Smolik news
Megrims - przestroga

Pabl_o pisze:
[...]

  A nie był to s±d, który łupn±ł gdzie¶ tak w proporcji 200zł dla
policjanta i 600zł dla "¶cigaj±cego"?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-05 21:14:23
Autor: J.F.
Megrims - przestroga
Dnia Wed, 05 Oct 2011 18:08:21 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
[...]

Licznik zawyza, a przeciez jest w ogole niesprawdzony i mogl byc
zmanipulowany :-)

J.

Data: 2011-10-05 23:47:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Megrims - przestroga
Hello Bartosz,

Wednesday, October 5, 2011, 6:08:21 PM, you wrote:

[...]

Przeczytałe¶ artykuł? Bo to nie w Polsce się dzieje...

[...]

Jasne. 500 zł w Szwajcarii... Żeby¶ się nie zdziwił.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-06 09:32:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Megrims - przestroga
RoMan Mandziejewicz pisze:
[...]

Przyznam, że nie, no to poleciałem...

[...]

Jak Szwajcaria, to go chyba mocno zaboli.

Seco

Data: 2011-10-06 12:04:25
Autor: glang
Megrims - przestroga
A co to za problem. Chyba 500 zł mandatu go nie przestraszy...

w Szwajcarii??
chyba troszkę bardziej goto zaboli skoro ma Bentleya :)
pzdr
GL

Data: 2011-10-05 23:02:16
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
(ciach)

PrzecieĹĽ Szwajcaria to kraj kapusiĂłw i donosicieli. :D

poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..

Data: 2011-10-05 23:33:06
Autor: J.F.
Megrims - przestroga
Dnia Wed, 05 Oct 2011 23:02:16 +0200, megrims napisał(a):
W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
Przecież Szwajcaria to kraj kapusiów i donosicieli. :D
poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..

A pamietasz subaru z Walbrzycha ?

J.

Data: 2011-10-05 23:37:46
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 23:33, J.F. pisze:
[...]

:( nie..

A teraz zrobiłem trasę z POZ do słupska przez Warszawę.
Spalanie wyszło mi 6,9 l/100 km. Pacjent to Opel Astron
Martin II 1.6 16V. Cool :D Nie wiedziałem, że auta mog±
tak mało palić ;)

Data: 2011-10-07 10:46:27
Autor: J.F
Megrims - przestroga
Użytkownik "megrims"  napisał w
W dniu 2011-10-05 23:33, J.F. pisze:
Przecież Szwajcaria to kraj kapusiów i donosicieli. :D
poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..
A pamietasz subaru z Walbrzycha ?

:( nie..

Najpierw bylo tak
http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw
a potem bylo tak
http://www.twoje-sudety.pl/index.php?action=show&type=news&comment=show&id=5405

A teraz zrobiłem trasę z POZ do słupska przez Warszawę.
Spalanie wyszło mi 6,9 l/100 km. Pacjent to Opel Astron
Martin II 1.6 16V. Cool :D Nie wiedziałem, że auta mog±
tak mało palić ;)

I ile szybciej jedzie sie C63, ze to tak drogo kosztuje ? :-)

J.

Data: 2011-10-07 23:58:01
Autor: to
Megrims - przestroga
begin J.F
Najpierw bylo tak
http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw a potem bylo tak
http://www.twoje-sudety.pl/index.php?
action=show&type=news&comment=show&id=5405

Ale trzeba przyznać, że ten gość zajebiście prowadzi jak na swój wiek.

Data: 2011-10-05 23:38:34
Autor: gadacz
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/pirat-rekordzista-jechal-samochodem-325-kmh,1,4871351,wiadomosc.html

Megrims kupuj Bentleja ;)

popularność wzrośnie ;)

pozdr
gadacz

Data: 2011-10-05 23:45:04
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 23:38, gadacz pisze:
[...]

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

Data: 2011-10-05 23:55:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 23:45, megrims pisze:

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

Dajesz ... bo w ryja ;P

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-06 13:04:32
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 23:45, megrims pisze:

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

Dajesz ... bo w ryja ;P

No jak w Ryja, to powiem: Yeti 2.0 TDI z DSG,
Mam nadzieje, że stara tego nie czyta. Będzie
miała niespodziankę.

Data: 2011-10-06 11:30:57
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
No jak w Ryja, to powiem: Yeti 2.0 TDI z DSG, Mam nadzieje, ĹĽe stara
tego nie czyta. Będzie miała niespodziankę.

To już bym wolał Micrę. :D

Data: 2011-10-06 13:38:37
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-06 13:30, to pisze:
begin megrims

No jak w Ryja, to powiem: Yeti 2.0 TDI z DSG, Mam nadzieje, ĹĽe stara
tego nie czyta. Będzie miała niespodziankę.

To już bym wolał Micrę. :D

Ale nie jesteĹ› mojÄ… ĹĽonÄ… :D

Data: 2011-10-06 11:59:08
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
Ale nie jesteĹ› mojÄ… ĹĽonÄ… :D

Skąd ta pewność? ;)

Data: 2011-10-06 20:21:48
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-06 13:59, to pisze:
begin megrims

Ale nie jesteĹ› mojÄ… ĹĽonÄ… :D

Skąd ta pewność? ;)

Nie to pokolenie. Nie wie co to usenet.

Data: 2011-10-07 16:08:16
Autor: Pabl_o
Megrims - przestroga

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6krjr$mip$1usenet.news.interia.pl...

Nie to pokolenie. Nie wie co to usenet.

Wiedzialem, ze tej kasy sam nie zarobiles ;)

--
Picasso

Data: 2011-10-07 21:38:34
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-07 16:08, Pabl_o pisze:
Uďż˝ytkownik "megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Nie to pokolenie. Nie wie co to usenet.

Wiedzialem, ze tej kasy sam nie zarobiles ;)

Oczywiście. Zajebałem

Data: 2011-10-07 23:53:22
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
Oczywiście. Zajebałem

Waldkowi? Pewnie dlatego ciÄ…gle chodzi wkurwiony. :/

Data: 2011-10-08 00:41:50
Autor: Pa_blo
Megrims - przestroga

UĹĽytkownik "megrims"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j6nkfp$45m$1@usenet.news.interia.pl...

Oczywiście. Zajebałem

Nie zakumales...
Skoro Ty usenetujesz a ona nie to znaczy, zes mlodszy a mlodszy + starsza to juz tulipan... ;)

--
Picasso

Data: 2011-10-08 07:16:28
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 00:41, Pa_blo pisze:

Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

Oczywiście. Zajebałem

Nie zakumales...
Skoro Ty usenetujesz a ona nie to znaczy, zes mlodszy a mlodszy +
starsza to juz tulipan... ;)

przyznaje: nie zakumałem. Akurat młodsza jest. I może jeszcze
o liście dyskusyjnej to ode mnie czasem coś usłuży, to już
o czymś takim jak gopher, to już na pewno nie ma zielonego pojęcia.

Data: 2011-10-08 12:00:44
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
przyznaje: nie zakumałem. Akurat młodsza jest. I może jeszcze o liście
dyskusyjnej to ode mnie czasem coś usłuży, to już o czymś takim jak
gopher, to już na pewno nie ma zielonego pojęcia.

MĹ‚odsza ode mnie? WÄ…tpiÄ™. :>

Data: 2011-10-08 14:15:48
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 14:00, to pisze:
begin megrims

[...]

WolÄ™ dziewczyny :D

Data: 2011-10-08 13:37:06
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
MĹ‚odsza ode mnie? WÄ…tpiÄ™. :>

WolÄ™ dziewczyny :D

Skup się. Twierdziłeś, że nie mogę być Twoją żoną, bo to inne pokolenie i nie wie co to usenet. Teraz jednak wygląda na to, że to jak najbardziej pokolenie usenetujące, czyli Twoja argumentacja się sypie. :>

Data: 2011-10-08 15:49:33
Autor: Cavallino
Megrims - przestroga
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e905202$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
begin megrims

MĹ‚odsza ode mnie? WÄ…tpiÄ™. :>

WolÄ™ dziewczyny :D

Skup się. Twierdziłeś, że nie mogę być Twoją żoną, bo to inne pokolenie i
nie wie co to usenet. Teraz jednak wyglÄ…da na to, ĹĽe to jak najbardziej
pokolenie usenetujÄ…ce, czyli Twoja argumentacja siÄ™ sypie. :>

Ale może to Ty przyjąłeś błędne założenie, że ona nie wie co to usenet, bo jest na to za młoda.
A może to był przypadek w drugą stronę? ;-)

Data: 2011-10-08 13:56:03
Autor: to
Megrims - przestroga
begin Cavallino
Ale może to Ty przyjąłeś błędne założenie, że ona nie wie co to usenet,
bo jest na to za młoda.
A może to był przypadek w drugą stronę? ;-)

Też odpada, jest młodsza od megrimsa, a on usenetuje w najlepsze. ;)

Data: 2011-10-08 16:38:45
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 15:56, to pisze:
begin Cavallino

[...]

IMO to listy dyskusyjne sięgają lat 90-tych. Wtedy mało było for
internetowych przez przeglądarkę. Kiedyś był IRC i newsy. Teraz
fejs, skype i wiele innych. IMO to starsi usnetujÄ…. MĹ‚odsi to pokolenie
FB, demotywatorĂłw itp. ChociaĹĽ ja tam demoty i chamsko.pl lubiÄ™ :D

ustalmy fakty: jestem po 40-tce, a moja ĹĽona po 30-tce.

Data: 2011-10-08 17:41:43
Autor: J.F.
Megrims - przestroga
Dnia Sat, 08 Oct 2011 16:38:45 +0200, megrims napisał(a):
IMO to listy dyskusyjne sięgaj± lat 90-tych. Wtedy mało było for
internetowych przez przegl±darkę.

Ba, nawet przegladarek nie bylo, choc w Polsce to raczej margines :-)

Kiedy¶ był IRC i newsy. Teraz
fejs, skype i wiele innych. IMO to starsi usnetuj±. Młodsi to pokolenie
FB, demotywatorów itp. Chociaż ja tam demoty i chamsko.pl lubię :D

demotywatywatory to troche inny rodzaj komunikacji.

Jeszcze masz np fora gazety, tam IMO caly przekroj wiekowy pisze, no
powiedzmy do 65 lat,.

J.

Data: 2011-10-08 18:24:29
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 17:41, J.F. pisze:
[...]

Oczywi¶cie. Mój ojciec zanim zmarł znany był na forach onetu.
Na forach to od 6,5 do 65 lat można się udzielać.

Ale umiejętno¶ć skonfigurowania czytnika, to nie takie proste.
Szczególnie dla kogo¶, kto nie wie, że takie co¶ istnieje.

Data: 2011-10-08 21:02:51
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
[...]

Na forach i portalach społecznościowych panuje zwykle jeszcze większe odmóżdżenie niż w usenecie. Próbowałem, ale to ponad moje siły.

ustalmy fakty: jestem po 40-tce, a moja ĹĽona po 30-tce.

A ja przed 30. ;)

Data: 2011-10-08 23:31:37
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 23:02, to pisze:
begin megrims

[...]

no to zazdroszczÄ™.

Data: 2011-10-07 19:40:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-06 13:04, megrims pisze:

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.
Dajesz ... bo w ryja ;P
No jak w Ryja, to powiem: Yeti 2.0 TDI z DSG,
Mam nadzieje, że stara tego nie czyta. Będzie
miała niespodziankę.

Jako uĹĽytkownik hujstera - zazdraszczam ;)

Data: 2011-10-07 21:40:09
Autor: megrims
Megrims - przestroga
[...]

Jezu.. rumster ??  :o  A co mu jest?

BTW: da się jetim jeździć po schodach?

X-Trailem się dało :D

Data: 2011-10-07 20:45:17
Autor: Rafał Grzelak
Megrims - przestroga
megrims wrote:

> Jezu.. rumster ??  :o  A co mu jest?

BTW: da się jetim jeździć po schodach?

X-Trailem się dało :D

No ba. Nawet dziare mozna zrobic w czasie jazdy terenowej - Clarkson
sprawdzal. ;P

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-08 17:45:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-07 21:40, megrims pisze:

Jezu.. rumster ?? :o A co mu jest?

Co mu jest ? Jest mu 3 cylindry 1.4 ;), i jest mu brak wyciszenia w kabinie :) Jeśli chodzi o przypadłość nr 1 w Chorwacji wyjeżdżając "podjaździkiem" z kwatery na której się skitraliśmy, mieliśmy kilka podejść na "odjazd" :) 1 podejście: wszyscy na pokładzie :) ... potem poprzez wyrzucanie ludzi,sprzętu, wyłączenie klimy z upalaniem sprzęgła udało się wyjechać :) ... Skurczysyn na jedynce gasł pod "górkę" :)

BTW: da się jetim jeździć po schodach?
X-Trailem się dało :D

Zależy po jakich. Zasadniczo nie próbowałem jeszcze żadnym autem.

Data: 2011-10-08 18:22:25
Autor: J.F.
Megrims - przestroga
Dnia Sat, 08 Oct 2011 17:45:27 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
Jezu.. rumster ?? :o A co mu jest?
Co mu jest ? Jest mu 3 cylindry 1.4 ;), i jest mu brak wyciszenia w kabinie :) Je¶li chodzi o przypadło¶ć nr 1 w Chorwacji wyjeżdżaj±c "podjaĽdzikiem" z kwatery na której się skitrali¶my, mieli¶my kilka podej¶ć na "odjazd" :) 1 podej¶cie: wszyscy na pokładzie :) ... potem poprzez wyrzucanie ludzi,sprzętu, wył±czenie klimy z upalaniem sprzęgła udało się wyjechać :) ... Skurczysyn na jedynce gasł pod "górkę" :)

Moze masz jakies doswiadczenia z Bieszczad, ale blizej wrocka - podjazd pod
schronisko w Sokolcu, bodajrze Orzel sie to nazywa.

Tam tez nie kazde auto wyrabia ... ciekawe jak to w c63 wyglada - silnik
mocny, ale przelozenia pewnie dobrane do wysokiej predkosci ... i daje sie
jechac powolutku pod gorke czy nie ? J.

Data: 2011-10-08 18:32:23
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 18:22, J.F. pisze:
[...]

To zależy co kto rozumie pod pojęciem powolutku. W każdym 63AMG
(C, E, ML, SL, S, CLS, SLS...) jest automat. Z przeniesieniem
momentu i gasnięcieim silnika to problemu nie ma.
Przekładnia hydrokinetyczna to przeniesie każdy moment.
¦mieciarki,  koparki, ci±gniki na lotniskach do samolotów
to maj± skrzynie automatyczne wła¶nie.

Zobaczymy jak to będzie z Yetim. Z MT ten 2.0 TDI ma 170 KM,
a z DSG ma 140. DSG to może fajne jest, bo szybko przekłada.

W Evo X z DC-SST można wył±czyć ESP i latać bokami do upadłego
albo aż się ręczny nie spali. A w golfie R nie da się.
Można by z tego doktorat zrobić.

Data: 2011-10-08 19:43:51
Autor: J.F.
Megrims - przestroga
Dnia Sat, 08 Oct 2011 18:32:23 +0200, megrims napisał(a):
[...]

no wiesz, turysci ida droga, trzeba zwolnic.
(C, E, ML, SL, S, CLS, SLS...) jest automat. Z przeniesieniem
momentu i gasnięcieim silnika to problemu nie ma.
Przekładnia hydrokinetyczna to przeniesie każdy moment.

No tak.

¦mieciarki,  koparki, ci±gniki na lotniskach do samolotów
to maj± skrzynie automatyczne wła¶nie.

W USA ? bo u nas smieciarki to chyba reczne, koparki to chyba naped w ogole
hydrauliczny, na lotniskach to nie wiem.

J.

Data: 2011-10-07 23:55:44
Autor: to
Megrims - przestroga
begin Rafał \"SP\" Gil
No jak w Ryja, to powiem: Yeti 2.0 TDI z DSG, Mam nadzieje, ĹĽe stara
tego nie czyta. Będzie miała niespodziankę.

Jako uĹĽytkownik hujstera - zazdraszczam ;)

Przecież hujster jest chyba ładniejszy, o ile można tu w ogóle mówić o "ładności". Nie ma przynajmniej tych obrzydliwych okrągłych świateł przywalonych w przypadkowym miejscu przedniego zderzaka.

Data: 2011-10-08 07:21:35
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-08 01:55, to pisze:
(ciach)

okrągłych świateł
przywalonych w przypadkowym miejscu przedniego zderzaka.

uu kurwa.. No to stara mnie zajebie za takÄ… paskude.
dopiero to zauważyłem. :|

Data: 2011-10-08 12:03:50
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
uu kurwa.. No to stara mnie zajebie za takÄ… paskude. dopiero to
zauważyłem. :|

A dokupiłeś takie niebieskie gadżety?
http://tiny.pl/h1w2h

Data: 2011-10-05 23:59:08
Autor: gadacz
Megrims - przestroga
[...]

gada gada gada ;)

pozdr
gadacz

Data: 2011-10-06 08:20:46
Autor: jerzu
Megrims - przestroga
On Wed, 05 Oct 2011 23:45:04 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

Opel Astra 2.0 CDTI Start/Stop - będzie palić jeszcze mniej niż ta 1.6
16V :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-06 08:56:12
Autor: Pa_blo
Megrims - przestroga

UĹĽytkownik "megrims"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j6ij51$65t$1@usenet.news.interia.pl...

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

Bierz Continentala GT - pobrykamy razem w nocy po pozku  ;)

BTW wczoraj macalem Panamere turbo, ach te przeszycia tapicerek, to wykonanie wnetrza - bajka.
Nie wspominajac juz o gangu... Po odpaleniu  masz wrazenie, ze jakas kilkutonowa zageszczarka rozpoczela prace :)
Niestety uturbione panamerki to minimum 80 tys eur  :( a to juz lekka przesada...

--
Picasso

Data: 2011-10-06 12:15:20
Autor: Maciej Browarczyk
Megrims - przestroga
W dniu 11-10-06 08:56, Pa_blo pisze:

[...]

Ja oglądałem/słuchałem Panamerę 4S i szczerze mówiąc jestem BARDZO zawiedziony silnikiem. To w ogóle ma jakiś dźwięk? Bo brzmiało jak baardzo wyciszone 2.5 V6 z Vectry B, nijak, bardzo cichA 4 cylindrówka. Spodziewałem się fajnego dźwięku V8 (w końcu to V8, no i Porsche) a tu taki klops. Lepiej brzmi (poważnie) 3.0 V6 TDI na luźnym wydechu albo stare, poczciwe 2.5/2.8 z E36/E34/itp.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-10-06 09:41:59
Autor: to
Megrims - przestroga
begin megrims
aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.

Zaskocz wszystkich -- kup logana! Albo starego francuza od Waldka. --

Data: 2011-10-06 15:06:07
Autor: Franc
Megrims - przestroga
Dnia 06 Oct 2011 09:41:59 GMT, to napisał(a):

aktualnie to wiem co kupie. I nie będzie to bentley.
Zaskocz wszystkich -- kup logana! Albo starego francuza od Waldka.

Jeżeli ma "kochonez" i kasę, to kupi Citroena XM-a 3.0 w benzynie,
odrestauruje go pięknie i będzie w nim zakochany aż po kres dni (swoich
albo jego). Tak powinien zrobić - houk!

:-))))

--
Franc

Data: 2011-10-06 14:19:44
Autor: to
Megrims - przestroga
begin Franc
JeĹĽeli ma "kochonez" i kasÄ™, to kupi Citroena XM-a 3.0 w benzynie,
odrestauruje go pięknie i będzie w nim zakochany aż po kres dni (swoich
albo jego).

Tak powinien zrobić - houk!

Dokładnie, jeśli kupi coś innego, to będzie oznaczało, że wydłuża sobie penisa.

Data: 2011-10-06 22:05:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-06 15:06, Franc pisze:
[...]

To już lepiej DS-a. Taka lokata na starość.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-06 23:26:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
Megrims - przestroga

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:j6l1ls$n00$3news.dialog.net.pl...
[...]

na starość to wystarczy XM. Jak znam życie, to może być rzadszy za 50 lat niż DS, bo te DSy, które przeżyły do dziś to już im ludzie raczej podupaść nie dzadzą, a XM (narazie) wydaje sie taki zwykły i bardzo drogi w odtworzeniu.

Data: 2011-10-07 08:01:16
Autor: Franc
Megrims - przestroga
Dnia Thu, 6 Oct 2011 23:26:13 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

na staro¶ć to wystarczy XM. Jak znam życie, to może być rzadszy za 50 lat niż DS, bo te DSy, które przeżyły do dzi¶ to już im ludzie raczej podupa¶ć nie dzadz±, a XM (narazie) wydaje sie taki zwykły i bardzo drogi w odtworzeniu.

Co za herezje!!!! XM zwykły? :-)))
Zawsze się ogl±dam jak widzę przepływaj±cego obok mnie, i serduszko
szybciej bije.
Dopóki mój jeĽdził, to ludzie też się ogl±dali i podziwiali piękno :-)

Kup XM-a, kup XM-a....

--
Franc

Data: 2011-10-07 08:56:11
Autor: Marcin Stankiewicz
Megrims - przestroga
Dnia Fri, 7 Oct 2011 08:01:16 +0200, Franc na pl.misc.samochody napisał(a):

Kup XM-a, kup XM-a....

Może od razu takiego "nówka sztuka, nie¶migana" - jaki¶ rok temu widziałem
ogłoszenie : fabrycznie nowy, produkcja 2001?, 3.0 24V? - co¶ koło 30 ty¶
PLN chcieli.

"Cera: Każda cera życiorys zawiera. Fangrat Tadeusz"

Megrims - przestroga