Megrims - przestroga

Data: 2011-10-05 23:02:16
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
(ciach)

PrzecieĹĽ Szwajcaria to kraj kapusiĂłw i donosicieli. :D

poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..

Data: 2011-10-05 23:33:06
Autor: J.F.
Megrims - przestroga
Dnia Wed, 05 Oct 2011 23:02:16 +0200, megrims napisał(a):
W dniu 2011-10-05 15:49, Pabl_o pisze:
Przecież Szwajcaria to kraj kapusiów i donosicieli. :D
poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..

A pamietasz subaru z Walbrzycha ?

J.

Data: 2011-10-05 23:37:46
Autor: megrims
Megrims - przestroga
W dniu 2011-10-05 23:33, J.F. pisze:
[...]

:( nie..

A teraz zrobiłem trasę z POZ do słupska przez Warszawę.
Spalanie wyszło mi 6,9 l/100 km. Pacjent to Opel Astron
Martin II 1.6 16V. Cool :D Nie wiedziałem, że auta mog±
tak mało palić ;)

Data: 2011-10-07 10:46:27
Autor: J.F
Megrims - przestroga
Użytkownik "megrims"  napisał w
W dniu 2011-10-05 23:33, J.F. pisze:
Przecież Szwajcaria to kraj kapusiów i donosicieli. :D
poza tym ja mam aktualnie 2 filmy na YT tylko i luz..
A pamietasz subaru z Walbrzycha ?

:( nie..

Najpierw bylo tak
http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw
a potem bylo tak
http://www.twoje-sudety.pl/index.php?action=show&type=news&comment=show&id=5405

A teraz zrobiłem trasę z POZ do słupska przez Warszawę.
Spalanie wyszło mi 6,9 l/100 km. Pacjent to Opel Astron
Martin II 1.6 16V. Cool :D Nie wiedziałem, że auta mog±
tak mało palić ;)

I ile szybciej jedzie sie C63, ze to tak drogo kosztuje ? :-)

J.

Data: 2011-10-07 23:58:01
Autor: to
Megrims - przestroga
begin J.F
Najpierw bylo tak
http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw a potem bylo tak
http://www.twoje-sudety.pl/index.php?
action=show&type=news&comment=show&id=5405

Ale trzeba przyznać, że ten gość zajebiście prowadzi jak na swój wiek.

Megrims - przestroga