"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"

Data: 2011-04-04 16:03:27
Autor: cirrus
"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"
# Jarosław Kaczyński swoim politycznym credo pt. "Raport o Rzeczpospolitej" niejako sprowokował mnie do przeczytania  ponownie, ale za to bardzo starannie - jedynej książki Adolfa Hitlera "Mein Kampf" (Moja walka). Przede wszystkim dlatego, by pokazać daleko idące analogie między hitlerowskim NSDAP  a kaczyńskim PiS.
Postanowiłam oba dokumenty poddać głębokiej analizie porównawczej i jej efekty  na łamach bloga - opublikować.
Z książki Hitlera analizie porównawczej z oficjalnym dokumentem PiS - "Raportem o stanie.." poddam następujące rozdziały:  z cz. I - "Obrachunek" przede wszystkim -  rozdz. XI " Rasa i Naród", z cz. II - rozdz. I"Światopogląd i państwo", rozdz. II "Państwo", rozdz. III "Obywatele", rozdz.IV "Osobowość a koncepcja państwa narodowego", rozdz. V " Światopogląd a organizacja, rozdz. VII "Walka z silami czerwonych oraz rozdz. XIV "Polityka wschodnia".
 Ale nie tylko te rozdziały. Praktycznie cała druga część książki Adolfa Hitlera jest porównywalna z dokumentami i wypowiedziami polityków PiS.
Analizie poddam też dołączone do książki - oficjalny manifest NSDAP "W kwestii chłopstwa i rolnictwa" w kontekście podobnych dokumentów PiS i "Raportu ostanie Rzeczypospolitej" oraz porównam załączony do książki Hitlera - Program NSDAP z programem PiS.
Analogii w "Mein Kampf" z dokumentami PiS i wypowiedziami liderów tej partii - jest niemiłosiernie dużo, choćby uwagi: nt mediów, związków zawodowych,kwestii narodowościowych i etnicznych, sojuszów państwa z zagranicznymi partnerami czy wychowania młodego pokolenia w duchu narodowego patriotyzmu.
Postaram się tekstom Hitlera przeciwstawić konkretne wypowiedzi  polityków PiS, z podaniem źródła skąd pochodzą lub fragmenty oficjalnych dokumentów PiS a przede wszystkim "Raport o stanie...".
Ich podobieństwo jest przeraźliwie bliskie.
I to powinno w Polsce budzić uzasadniony niepokój.
Czas skończyć te niebezpieczne nazistowskie zabawy polityczne w naszym kraju. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd4wm

--
stevep

Data: 2011-04-04 07:15:20
Autor: Hans Kloss
Bredzenia platfonskiej krowy
...przepastowane przez platfonskiego tetryka.
On 4 Kwi, 16:03, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Jarosław Kaczyński [dalej stek bredni]

Tak durniu, chętnie wierzę że podobni tobie umysłowi pederaści są w
stanie odnaleźć uderzające podobieństwo "Raportu" nie tylko do "Mein
Kampf" ale także do Kamasutry, Księgi Przemian I Ching albo Manifestu
Komunistycznego- w zależności od zapotrzebowania. Bo durnie podobni
tobie nie cofną się przed żadną brednia ani przed żadnym absurdem..I
dlatego właśnie są durniami....
J-23

Data: 2011-04-04 14:36:56
Autor: obserwator
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
...przepastowane przez platfonskiego tetryka.

warto zauwazyc, ze autorka tego tekstu ZOFIA-BABCZYNSKA-JELONEK, napisala i taki
madry tekst:

*Radosne świeto - Chanuka8

http://cleofas-wm.blog.onet.pl/ZOFIA-BABCZYNSKA-JELONEK-Rados,2,ID417808350,n

Ps. jest to Kolejny dowod na to, ze fiolsemici nie kochaja, wbrew twierdzeniom
bekona - PiS-u i Kaczynskiego.

Data: 2011-04-04 17:33:04
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 16:36,  obserwator pisze:
Ps. jest to Kolejny dowod na to, ze fiolsemici nie kochaja, wbrew twierdzeniom
bekona - PiS-u i Kaczynskiego.

Lewicujący nie kochają, prawicowi Kaczkę popierają. Normalka. Nie można
ulegać stereotypom, że Żydzi popierają Tuska, bo wcale tak nie jest,
choć Rostowski to Żyd z pochodzenia.

Data: 2011-04-04 16:48:26
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Lewicujący nie kochają, prawicowi Kaczkę popierają. Normalka. Nie można
ulegać stereotypom, że Żydzi popierają Tuska, bo wcale tak nie jest,

wystarczy poparcie filosemitow z GW-na Michnika, jako dowod, ze zydokomuna
popiera PO, PSL i SLD, a nie Kaczynskiego.

Data: 2011-04-04 19:01:51
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 18:48,  obserwator pisze:
[...]

Nie rozumiesz, lewicujący zawsze beda popierac LSD, PO itp. Prawicujacy
beda popierac Polskę, bo wiedzą, ze to jest ich racja istnienia.

Data: 2011-04-04 17:17:47
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Nie rozumiesz, lewicujący zawsze beda popierac LSD, PO itp. Prawicujacy
beda popierac Polskę, bo wiedzą, ze to jest ich racja istnienia.

ciebie rzeczywiscie zaczynam nie rozumiec.

Data: 2011-04-04 19:26:04
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 19:17,  obserwator pisze:
Nie rozumiesz, lewicujący zawsze beda popierac LSD, PO itp. Prawicujacy
beda popierac Polskę, bo wiedzą, ze to jest ich racja istnienia.
ciebie rzeczywiscie zaczynam nie rozumiec.

Ludzie sa rozni. Podobnie Zydzi.  Ty na przyklad nadajesz z GWna, ale
widze zes prawiczek. Ale moze to tylko sciema.

Data: 2011-04-04 17:29:28
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> ciebie rzeczywiscie zaczynam nie rozumiec.

Ludzie sa rozni. Podobnie Zydzi.  Ty na przyklad nadajesz z GWna, ale
widze zes prawiczek. Ale moze to tylko sciema.

a jak bede nadawal przez google lub inny serwer to samo, to juz bedziesz przekony, ze nie sciemniam? Co znaczy prawiczek? Dobrzec sie czujesz?

Data: 2011-04-04 19:34:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 19:29,  obserwator pisze:
[...]

Doskonale. Juz tobie pisalem, ze Zydzi to m.in Olszewski, Romaszewski. A
sa to ludzie prawi i sprawiedliwi.

Nadawanie z portalu GWna uwazam jednak za slad skad kto nadaje, a ty
nadajesz stamtad. Z lewa.

Data: 2011-04-04 17:52:00
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Doskonale. Juz tobie pisalem, ze Zydzi to m.in Olszewski, Romaszewski. A
sa to ludzie prawi i sprawiedliwi.

ale skad wiesz, ze to Zydzi?

Nadawanie z portalu GWna uwazam jednak za slad skad kto nadaje, a ty
nadajesz stamtad. Z lewa.

tutaj nadaja ludzie nie z GW, a pisza tak jakby byli z GW.
Ba, tutaj pisza ludzie o pogladach identycznych jak ci z GW, ktorzy nadaja
pod roznymi nickami, ale z roznych serwerow.

Gdybym byl z GW ideologicznie zwiazany i dziala na korzysc GW, to nie pisalbym
z ich serwera, tylko sie maskowal, abys nie podejrzewal mnie tak, jak to
robisz obecnie. JUz to raz tlumaczylem Panslaviscie. GW ma dobry serwis i moge wysylac z niego
nieograniczona ilosc postow. Oceniaj tych co pisza po konsekwencji, odwadze gloszonych pogladow i
uczciwosci oraz sposobie prowadzenia dyskusji.

A na temat Zydow na punkcie ktorych masz jakas obsesje jak bekon, makarwan i
Panslawista tu juz z toba kilka razy rozmawialem i wydawalo mi sie ze
zrozumiales, iz posadzanie kazdego polityka o bycie Zydem, bo akurat nam sie on nie podoba, jest aburdem i piramidalna glupota. Takie oszczerstwa glownie sa rozpowszechniane w celu zdyskredytowania
niektorych propolskich politykow przez niemiecka, ruska i zydokomusza agenture
wplywu w celu sklocania Polakow. Maci sie w ten sposob i dyskredytuje
przyzwoitych propolskich politykow.

Data: 2011-04-04 19:59:15
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 19:52,  obserwator pisze:
Doskonale. Juz tobie pisalem, ze Zydzi to m.in Olszewski, Romaszewski. A
> sa to ludzie prawi i sprawiedliwi.

ale skad wiesz, ze to Zydzi?

Juz pisalem. To sa polscy Zydzi. Moge sie powtorzyc jak nie czaisz bazy.

[...]

Nie sciemniaj, nolens volens, napedzasz byznes dla GWna.

Data: 2011-04-04 18:24:43
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Juz pisalem. To sa polscy Zydzi. Moge sie powtorzyc jak nie czaisz bazy.

Jeszcze raz pytam, skad wiesz, ze to sa Zydzi?

> [...]
> pod roznymi nickami, ale z roznych serwerow.

Nie sciemniaj, nolens volens, napedzasz byznes dla GWna.

 cos mi sie wydaje, ze to ty tutaj sciemniasz. --

Data: 2011-04-04 20:31:04
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:24,  obserwator pisze:
Juz pisalem. To sa polscy Zydzi. Moge sie powtorzyc jak nie czaisz bazy.
Jeszcze raz pytam, skad wiesz, ze to sa Zydzi?

Pisalem juz, ze zydowskie nazwiska koncza sie na -ik -el i -szewski.
Poza tym zdradza ich ich fizys. I nie chodzi mi o obciete fiutki.

Nie sciemniaj, nolens volens, napedzasz byznes dla GWna.
 cos mi sie wydaje, ze to ty tutaj sciemniasz.

No moze nie juz nie napedzasz. GWno odnotowuje gwaltowny spadek
sprzedazy. Ale to normalka w dobie mediow elektronicznych. :)

Choć GP i Rz odnotowuje wzrost :)

Data: 2011-04-04 18:38:41
Autor: obsrewator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Jeszcze raz pytam, skad wiesz, ze to sa Zydzi? Pisalem juz, ze zydowskie nazwiska koncza sie na -ik -el i -szewski.
Poza tym zdradza ich ich fizys. I nie chodzi mi o obciete fiutki.

ale na Boga, to nie jest zaden dowod.
No moze nie juz nie napedzasz. GWno odnotowuje gwaltowny spadek
sprzedazy. Ale to normalka w dobie mediow elektronicznych. :)

Choć GP i Rz odnotowuje wzrost :)

no widzisz, sa jakies efekty, mojego pisania mimo, ze korzystam z ich uslug.
Dobry kon trojanski ze mnie.

Nasz Dziennik tez odnotowuje wzrost. Bedzie jeszcze lepiej jak sie pojawi
wiecej propolskich mediow.

Data: 2011-04-04 20:41:47
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:38,  obsrewator pisze:
Pisalem juz, ze zydowskie nazwiska koncza sie na -ik -el i -szewski.
Poza tym zdradza ich ich fizys. I nie chodzi mi o obciete fiutki.

ale na Boga, to nie jest zaden dowod.

Mylisz sie. To jest dowod.

[...]

Podejrzewam zes z pochodzenia Zyd, choc prawiczek :)

Nasz Dziennik tez odnotowuje wzrost. Bedzie jeszcze lepiej jak sie pojawi
wiecej propolskich mediow.

A po co ? Nie wystarczą tobie te dobre i sprawdzone ?

Lepiej z mądrym stracić, niźli z głupim znaleźć.

Data: 2011-04-04 18:48:16
Autor: obserwatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> ale na Boga, to nie jest zaden dowod.

Mylisz sie. To jest dowod.

nie, nie myle sie. To kompletna bzdura dla ciemniactwa.
> no widzisz, sa jakies efekty, mojego pisania mimo, ze korzystam z ich uslug.
> Dobry kon trojanski ze mnie.

Podejrzewam zes z pochodzenia Zyd, choc prawiczek :)

prawiczek nie jestem:) ale centroprawica sklonna do pewnych liberalnych
pogladow. Zydem tez nie jestem, ale skoro uwazasz, ze jestem to co ja na to
moge poradzic? Mysl co chcesz, tego ci zabronic nie moge. Rozne dziwactwa i
obsesje ludzie maja:)

> Nasz Dziennik tez odnotowuje wzrost. Bedzie jeszcze lepiej jak sie pojawi
> wiecej propolskich mediow.

A po co ? Nie wystarczą tobie te dobre i sprawdzone ?

 nie, nie wystarcza:)

Lepiej z mądrym stracić, niźli z głupim znaleźć.

podobno:)

Data: 2011-04-04 20:54:45
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:48, obserwatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

ale na Boga, to nie jest zaden dowod.

Mylisz sie. To jest dowod.

nie, nie myle sie. To kompletna bzdura dla ciemniactwa.

No nie, nigdzie tego nie znajdziesz. A tutaj masz moje mądrości za
"darmo". Choć uważaj, bo możesz stracić :)

[...]

No nie wiem, jak poskrobać prawiczka to wyskoczy Żyd.

Nasz Dziennik tez odnotowuje wzrost. Bedzie jeszcze lepiej jak sie pojawi
wiecej propolskich mediow.

A po co ? Nie wystarczą tobie te dobre i sprawdzone ?

 nie, nie wystarcza:)

Nowy ekran, Uważam Rze itp itd ?  :)

Lepiej z mądrym stracić, niźli z głupim znaleźć.

podobno:)

:)

Data: 2011-04-04 19:37:02
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 19:34, u2 pisze:
[...]

BTW Nie uwazam lewych za podludzi. Nawet Kaczka odpowiedzial ostatnio na
resumee Tuska wlasnie na lamach GWna.

Data: 2011-04-04 18:12:50
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
BTW Nie uwazam lewych za podludzi. Nawet Kaczka odpowiedzial ostatnio na
resumee Tuska wlasnie na lamach GWna.

ale za to oni uwazaja tych z prawej strony za podludzi, ktorzy chca zagryzc biednych ludzi. Przeciez chyba czytasz tu bekona, albo jadrysia i widzisz co
oni wypisuja?

To sa nonsensy i ordynarne klamstwa lewicowcow, ktorzy juz udowodnili na co
ich stac. Na wlasnej skorze to przetestowalismy w PRL. Teraz oni chca nam na
chama wmowic, ze to byl raj na ziemi ten caly komunistyczny barak.

A gdzie mial odpowiedziec Kaczynski? GW to medium o bardzo duzym nakladzie,
wiec skorzystal z jego szpalt aby dotrzec do swoich przeciwnikow. Kaczynski
przeciez jest politykiem i nie ma mozliwosci przedstwaienia swoich pogladow
szerokiej rzeszy spoleczenstwa.

Kaczynski przeciez w raporcie wyraznie pisze, ze rynek mediow jest
niezrownowazony i do ludzi dociera glownie przekaz jednej strony politycznej
sceny. Prasa i portale prawicowe sa w zasadzie niszowa.

Np. portal GW odwiedza codziennie prawie 1.400.000, a salon24 tylko 57,ooo.
Dysproporcja jest potezna. Do netu ma dostep niewielka ilosc osob, bowiem
zbiedniale spoleczenstwo nie stac na zakup komputera i oplaty za dostep do
sieci, ponadto ludzie musza zapierniczac na coraz drozszy chlebek i nie maja
czasu siedziec w sieci.

Masmedia zostaly zmonopolizowane przez tych, ktorzy tak zadecydowali przy
*okraglym stole*, a ktorzy pozyskali srodki na te media z watpliwych zrodel. Kilka razy juz ten temat byl naglasniany na tej grupie.
Ja sam pisalem i wklejalem informacje np. o poczatkach powsatnia ITI i GW.

GW to jedna z glownych tub propagandowych bandy pookraglostolowej, a telewizor
nastepna. Te tuby dezinformuja spoleczenstwo, a nie informuja. To jest wlasnie powazny
problem

Data: 2011-04-04 20:19:20
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:12,  obserwator pisze:
[...]

Jadrys z GWna ? Jego idol to Żydek Ikonowicz (brat Magdy Gessler), ale
nie jest z GWna, pewnie jest z TR (trybuny ludu) :)

Data: 2011-04-04 18:29:37
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Jadrys z GWna ? Jego idol to Żydek Ikonowicz (brat Magdy Gessler), ale
nie jest z GWna, pewnie jest z TR (trybuny ludu) :)

U2 a gdzie ja napisalem, ze jadrys z GW? Ja napisalem o nim w kontekscie
propagandy lewicowej ktora on tutaj serwuje.

Sadzilem, ze dokladniej czytasz posty. Cudze teksty trzeba niestety czytac
dokladniej, a nie po lebkach, aby wyrobic sobie o kims anonimowym w miare
obiektywne zdanie. W sieci bardzo latwo popas w schemat, ktory jest tylko
wytworem naszej wyobrazni o kims.

Data: 2011-04-04 20:35:20
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:29,  obserwator pisze:
[...]

Ja czytam posty w miare dokladnie, a zwlaszcza zalozenia. Jesli
twierdzisz, ze Jadrys to lewicowiec (uwaza ponoć prawych za podludzi -
wg Ciebie)  to na pewno z GWna, bo lewica to obecnie GWno.

Z pewnoscia lewica to nie Kwass i spolka. Oni zajmuja sie swoimi geszeftami.

Data: 2011-04-04 18:42:51
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ja czytam posty w miare dokladnie, a zwlaszcza zalozenia. Jesli
twierdzisz, ze Jadrys to lewicowiec (uwaza ponoć prawych za podludzi -
wg Ciebie)  to na pewno z GWna, bo lewica to obecnie GWno.

tez tak myslalem, ze czytasz uwaznie, bo tylko kilka osob na tej grupie mozna zaliczyc do spostrzegawczych i szybko myslacych.

Z pewnoscia lewica to nie Kwass i spolka. Oni zajmuja sie swoimi geszeftami.

to jest neolewica.Jeszcze gorsza anizeli lewica starej daty: tamci chociaz
udawali, ze sa altruistycznie nastawieni. Ci juz tego nawet nie robia.

Data: 2011-04-04 20:47:00
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:42,  obserwator pisze:
[...]

Stara lewica to wraza agentura, choc ideologiczna. Oni rzeczywiscie
wierzyli w swoje idealy, ktore okazywaly sie nijakie w zderzeniu z
rzeczywistoscia.

Data: 2011-04-04 16:55:13
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Lewicujący nie kochają, prawicowi Kaczkę popierają. Normalka. Nie można
ulegać stereotypom, że Żydzi popierają Tuska, bo wcale tak nie jest,

zle interpretujesz to co napisalem. Ja pisalem o filosemitach. Nie znam korzni
autorki tego hymnu pochawlnego dla zydowskiegi swieta (z jednej strony), a z
drugiej, autorke paskudnego paszkwilu na Kaczynskiego.

Autorka nie zachwyca sie wiara Polakow, tylko Zydow i pisze brednie na temat
przywodcy PiS. Wnioski sa dosc jednoznaczme.

Data: 2011-04-04 19:15:47
Autor: Harry z Tybetu

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d99e4b2$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej z powolania... i do wynajecia, jak Olechowski.

Data: 2011-04-04 17:20:36
Autor: obserwator
Harry z Tybetu <popierdolka75@gazeta.pl> napisał(a):
Raczej z powolania... i do wynajecia, jak Olechowski.
 u2, zaczyna odgadywac cudze geny na podobnej zasadzie jak bekon:)

Data: 2011-04-04 17:29:38
Autor: Harry z Tybetu

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:095c1204-bda4-4840-bed4-33bbeb44bee1x1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
Na prawde widzisz tak duze podobienstwo tego durnia Pietrzykowskiego do tych, ktorych tak bezmyslnie cytuje? Przeciez ten idiota, gdyby nie Internet i gazety, nie bylby w stanie tu napisac ani slowa :)

Data: 2011-04-04 18:34:58
Autor: wekon
"Hans Kloss"  wrote in message news:095c1204-bda4-4840-bed4-33bbeb44bee1x1g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiem czy właśnie nie obraziłeś durnia. Szczebel niżej, bliżej mielizny umysłowej siedzi kretyn, mógł się dureń wkurwić porównaniem do tego platfonsa.

wekon

Data: 2011-04-04 16:13:09
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:incj3m$cnl$1news.vectranet.pl...
# Jarosław Kaczyński swoim politycznym credo pt. "Raport o Rzeczpospolitej" niejako sprowokował mnie do przeczytania  ponownie, ale za to bardzo starannie - jedynej książki Adolfa Hitlera "Mein Kampf" (Moja walka).

Dlaczego idioci robią kryptoreklamę Kaczyńskiemu i urabiają go na opozycjonistę?

boukun

Data: 2011-04-04 19:48:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-04 16:13, boukun pisze:

[...]

Myślę że jest to w większości przypadków przemyślane i zamierzane działanie. Kaczyński jest promowany, a jednocześnie opinia publiczna ma igrzyska.

Data: 2011-04-04 19:11:50
Autor:
"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"
On Mon, 4 Apr 2011 16:03:27 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

# Jarosław Kaczyński swoim politycznym credo pt. "Raport o Rzeczpospolitej" niejako sprowokował mnie do przeczytania  ponownie, ale za to bardzo starannie - jedynej książki Adolfa Hitlera "Mein Kampf" (Moja walka). Przede wszystkim dlatego, by pokazać daleko idące analogie między hitlerowskim NSDAP  a kaczyńskim PiS.c [...]

 marsze z pochodniami, wszechobecne lekcewazenie porzadku
 publicznego, pragnienie wladzy, obledny nacjonalizm to
 wszystko doprowadzilo hitlera do wladzy. najwyrazniej  jaroslaw jest pojetnym uczniem i grajac na uczuciach
 najprymitywniejszej czesci spoleczenstwa prze do wladzy.

Data: 2011-04-04 17:26:33
Autor: obserwator
<he?sk> <litylko.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

[...]

 glupoty opowiadasz. To wlasnie PO takie nastroje wywoluje, a zwolennicy PiS sa
dla nich takim samym obiektem napasci i agresji, jakim  dla Hitlera byli
Zydzi. Ta sama socjotechnika, a nawet lepsza, bo juz przetestowana przez
hitlerowcow.
Nagonki na zwolennikow PiS i Kaczynskich swiadcza o wzorach z ktorych czerpie
PO i przede wszystkim poskomusze masmedia z GW na czele. Z ciebie podly nienaweistnik Hersku z Bialegostoku, obys sam nie utonal w tym bagnie ktore tworzysz.

Data: 2011-04-04 22:34:25
Autor: pluton
> [...]
>  najprymitywniejszej czesci spoleczenstwa prze do wladzy.

glupoty opowiadasz. To wlasnie PO takie nastroje wywoluje,

Prawda, sam widzialem. Tusk biega z pochodniami, Schetyna obraza Gorali
jako przedstawicieli tureckich najezdzcow, Sikorski chce awansowac na Boga,
Gowin wymachuje swastykami, a cala PO palnuje noc dlugich nozy.

Nullification

Data: 2011-04-04 22:32:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 22:34, pluton pisze:
Prawda, sam widzialem. Tusk biega z pochodniami, Schetyna obraza Gorali
jako przedstawicieli tureckich najezdzcow, Sikorski chce awansowac na Boga,
Gowin wymachuje swastykami, a cala PO palnuje noc dlugich nozy.

A czego ty zboku chcesz od Gowina ? Spadaj do swoich.

"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"