"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"

Data: 2011-04-04 19:11:50
Autor:
"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"
On Mon, 4 Apr 2011 16:03:27 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

# Jarosław Kaczyński swoim politycznym credo pt. "Raport o Rzeczpospolitej" niejako sprowokował mnie do przeczytania  ponownie, ale za to bardzo starannie - jedynej książki Adolfa Hitlera "Mein Kampf" (Moja walka). Przede wszystkim dlatego, by pokazać daleko idące analogie między hitlerowskim NSDAP  a kaczyńskim PiS.c [...]

 marsze z pochodniami, wszechobecne lekcewazenie porzadku
 publicznego, pragnienie wladzy, obledny nacjonalizm to
 wszystko doprowadzilo hitlera do wladzy. najwyrazniej  jaroslaw jest pojetnym uczniem i grajac na uczuciach
 najprymitywniejszej czesci spoleczenstwa prze do wladzy.

Data: 2011-04-04 17:26:33
Autor: obserwator
<he?sk> <litylko.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

[...]

 glupoty opowiadasz. To wlasnie PO takie nastroje wywoluje, a zwolennicy PiS sa
dla nich takim samym obiektem napasci i agresji, jakim  dla Hitlera byli
Zydzi. Ta sama socjotechnika, a nawet lepsza, bo juz przetestowana przez
hitlerowcow.
Nagonki na zwolennikow PiS i Kaczynskich swiadcza o wzorach z ktorych czerpie
PO i przede wszystkim poskomusze masmedia z GW na czele. Z ciebie podly nienaweistnik Hersku z Bialegostoku, obys sam nie utonal w tym bagnie ktore tworzysz.

Data: 2011-04-04 22:34:25
Autor: pluton
> [...]
>  najprymitywniejszej czesci spoleczenstwa prze do wladzy.

glupoty opowiadasz. To wlasnie PO takie nastroje wywoluje,

Prawda, sam widzialem. Tusk biega z pochodniami, Schetyna obraza Gorali
jako przedstawicieli tureckich najezdzcow, Sikorski chce awansowac na Boga,
Gowin wymachuje swastykami, a cala PO palnuje noc dlugich nozy.

Nullification

Data: 2011-04-04 22:32:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 22:34, pluton pisze:
Prawda, sam widzialem. Tusk biega z pochodniami, Schetyna obraza Gorali
jako przedstawicieli tureckich najezdzcow, Sikorski chce awansowac na Boga,
Gowin wymachuje swastykami, a cala PO palnuje noc dlugich nozy.

A czego ty zboku chcesz od Gowina ? Spadaj do swoich.

"Mein Kampf" a "Raport o Rzeczpospolitej"