Meindl Engadin - czy dostanę je w Poznaniu ?

Data: 2010-05-07 12:59:40
Autor: matys
Meindl Engadin - czy dostanę je w Poznaniu ?
Jak w temacie - czy w którymś sklepie stacjonarnym w Poznaniu mogę
kupić te buty ? Wujek google pokazuje sklepy w Krakowie, Wrocławiu czy
Wawie - w Poznaniu nic. Być może są jednak sklepy, które nie mają
stron www a sprowadzają Meindle. Zależy mi konkretnie na tym modelu
buta.

Data: 2010-05-07 15:09:59
Autor: Grzegorz Grupiński
Meindl Engadin - czy dostanę je w Poznaniu ?
Parę miesięcy temu kupowałem Meindle (ale nie te, inne) u Jeżaka na
Fredry, miał kilka modeli. Myślę że nie powinno być problemu ze
ściągnięciem do obejrzenia.

Data: 2010-05-07 16:32:02
Autor: matys
On 8 Maj, 00:09, Grzegorz Grupiński <ggrupin...@interia.pl> wrote:
Parę miesięcy temu kupowałem Meindle (ale nie te, inne) u Jeżaka na
Fredry, miał kilka modeli. Myślę że nie powinno być problemu ze
ściągnięciem do obejrzenia.

Dziękuję, zobaczę. Czy w Pozku ostały się jeszcze jakieś inne
niesieciowe sklepy z butami górskimi ? Fredry ,Gołębia, był też sklep
z wyposażeniem górskim na św Marcinie i Grabarach. Nie przychodzi mi
nic innego na myśl, a w poniedziałek chciałbym zacząć już konkretnie
szukać.

Data: 2010-05-08 22:15:08
Autor: Sławomir Szyszło
Meindl Engadin - czy dostanę je w Poznaniu ?
Dnia Fri, 7 May 2010 16:32:02 -0700 (PDT), matys <mar-mur@o2.pl> wklepał(-a):

[...]

Na Ratajczaka "Robinson" i na Powstańców Wielkopolskich na parterze bloku obok
AE (nazwy nie pamiętam).
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV

Data: 2010-05-10 02:51:45
Autor: Arni
On 8 Maj, 22:15, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:

Na Ratajczaka "Robinson" i na Powstańców Wielkopolskich na parterze bloku obok
AE (nazwy nie pamiętam).

Trekkersport o ile sie nie mylę.

Data: 2010-05-18 13:02:07
Autor: matys
On 10 Maj, 11:51, Arni <arni...@o2.pl> wrote:
On 8 Maj, 22:15, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:

> Na Ratajczaka "Robinson" i na Powstańców Wielkopolskich na parterze bloku obok
> AE (nazwy nie pamiętam).

Trekkersport o ile sie nie mylę.

Dziękuję wszystkim za informację - buty kupiłem w sklepie grube.pl
To sklep głównie dla myśliwych i leśników. Sporo fajnych ciuchów i
turystycznych gadżetów - z butów  tylko Meindl, innych firm nie
widziałem. Za Engadina życzą sobie 690 zł a za Borneo 595 zł. Z tego
co sprawdzałem w innych sklepach to taniej o ok. 200 zł.
Pzdr matys

Data: 2010-05-08 04:48:24
Autor: matys
On 8 Maj, 10:15, Arni <arni...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Wawie - w Poznaniu nic. Być może są jednak sklepy, które nie mają
> stron www a sprowadzają Meindle. Zależy mi konkretnie na tym modelu

www.grube.pl

Dziękuję, z pewnością sprawdzę ten adres.

Meindl Engadin - czy dostanę je w Poznaniu ?