Meksyk -Jukatan zapytanie o miejsca nurkowe

Data: 2009-12-28 17:20:25
Autor: Wiesław Łopata
Meksyk -Jukatan zapytanie o miejsca nurkowe

Użytkownik "viti44" <rozwazny@wp.pl> napisał w wiadomości news:d1046068-b97d-47cb-8c39-0c1ee0bc439ce37g2000yqn.googlegroups.com...
Witam ! ponieważ wybieram sie na Jukatan i mam do wyboru  hotel w
okolicy Cancum lub Playa de Carmen lewentualnie Tulum gdzie waszym
zdaniem najlepiej byłoby zarezerwować miejsce żeby zrobić parę nurków
w słynnych cenotach ?
Z góry dziekuje za kazda wskazówkę .

Ja swego czasu byłem w Playa de Carmen. Tam każda baza oferowała "Cenoty".

Wiesiek

Meksyk -Jukatan zapytanie o miejsca nurkowe