Melancholia

Data: 2013-12-02 21:18:06
Autor: grzessiek
Melancholia
Po prostu niesamowity film. Zmysłowy, piękny, irracjonalny.

Chyba nadszedł czas przypomnieć sobie von Triera w całości.

g.

Data: 2013-12-03 16:28:34
Autor: FEniks
Melancholia
W dniu 2013-12-02 21:18, grzessiek pisze:
Po prostu niesamowity film.

Tak.

Zmysłowy, piękny

Piękne zdjęcia, jak obrazy.

, irracjonalny.

Irracjonalny? Mam wrażenie, że wręcz bardzo prawdziwy, jeśli chodzi o ludzkie postawy i zachowania. Akcja to rzecz wtórna.

Chyba nadszedł czas przypomnieć sobie von Triera w całości.

Hm...

Ewa

Data: 2013-12-03 18:17:58
Autor: Skylla
Melancholia
W dniu 2013-12-03 16:28, FEniks pisze:
W dniu 2013-12-02 21:18, grzessiek pisze:
Po prostu niesamowity film.

Nie pamiętam już dokładnie, ale widzę, że dałem 6/10 więc nie jest źle, ale mnie nie zachwycił. Pewnie trafia bardziej do młodego widza ;-).
S.

Data: 2013-12-03 21:50:24
Autor: FEniks
Melancholia
W dniu 2013-12-03 18:17, Skylla pisze:
W dniu 2013-12-03 16:28, FEniks pisze:
W dniu 2013-12-02 21:18, grzessiek pisze:
Po prostu niesamowity film.

Nie pamiętam już dokładnie, ale widzę, że dałem 6/10 więc nie jest źle, ale mnie nie zachwycił.

Zależy co kto lubi. To raczej film do spokojnego przemyślenia i kontemplowania nastroju.

Pewnie trafia bardziej do młodego widza ;-).

Dzięki, poczuwam się. ;)

Ewa

Data: 2013-12-03 22:34:25
Autor: Skylla
Melancholia
Znalazłem swoją opinie sprzed 2 lat z tej grupy:

"Strasznie mam mieszane odczucia. Z jednej strony wizualnie zachwycajÄ…cy,
z drugiej niespójny (2 części bez wyraźnego związku) i psychologicznie
albo infantylny, albo wÄ…tpliwy.
Muzyka momentami doskonała a momentami monotonna (choć ta sama :-)).
Taki miszmasz świetnego kina z nudną kichą...
Zgarnia nagrodę za nagrodą, ale to film wg. mnie bardzo nierówny."

S.

Data: 2013-12-03 22:40:24
Autor: Habeck Colibretto
Melancholia
Dnia 03.12.2013, o godzinie 22.34.25, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

Znalaz³em swoj± opinie sprzed 2 lat z tej grupy:

"Strasznie mam mieszane odczucia. Z jednej strony wizualnie zachwycaj±cy,
z drugiej niespójny (2 czê¶ci bez wyra¼nego zwi±zku) i psychologicznie
albo infantylny, albo w±tpliwy.
Muzyka momentami doskona³a a momentami monotonna (choæ ta sama :-)).
Taki miszmasz ¶wietnego kina z nudn± kich±...
Zgarnia nagrodê za nagrod±, ale to film wg. mnie bardzo nierówny."

Pamiêtam. :)
Siê wtedy dyskusja rozwinê³a, ¿e hoho! :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-12-03 22:46:15
Autor: FEniks
Melancholia
W dniu 2013-12-03 22:34, Skylla pisze:
[...]

Być może ja się skupiłam tylko na tych lepszych stronach.
Jako ta młoda optymistka. ;)

Ewa

Data: 2013-12-04 11:04:15
Autor: Qrczak
Melancholia
[...]

To ciekawe, jak to wszystko działa na psychikę.
Albowiem ja, jako stara realistka, obejrzawszy planowałam się zabić.

Data: 2013-12-04 11:49:19
Autor: FEniks
Melancholia
W dniu 2013-12-04 11:04, Qrczak pisze:
[...]

Ha! Czyli utożsamiłaś się z rolą męską.

Ewa

Data: 2013-12-04 13:59:10
Autor: Qrczak
Melancholia
[...]

No ale żeby mi do tego jakiś film potrzebnym był?

Data: 2013-12-03 18:26:03
Autor: 2late
Melancholia
On 03/12/2013 15:28, FEniks wrote:

Chyba nadszedł czas przypomnieć sobie von Triera w całości.

Hm...

Hm...

A ja to sobie musze przypomniec jego filmy od Antychrysta, bo mnie nie za bardzo zachwycily, podczas gdy poprzednie od deski do deski, rekami i nogami... Musze sie przekonac, z ktorym z nas jest cos nie tak. ;)

Melancholia