Melduje wykonanie rozkazu!

Data: 2015-08-22 11:21:43
Autor: Ivan Hoe
Melduje wykonanie rozkazu!
Data: 2015-08-22 05:20:43
Autor: leming.show
Melduje wykonanie rozkazu!
użytkownik Ivan Hoe napisał:
http://wyborcza.pl/1,75968,18609158,referendum-jak-koncert-zyczen.html#MTstream

Już dostałeś odpowiedź. Żydowska gazeta dla polaków
nas nie interesuje.

Duda ideałem nie jest, ale może częściowo
skończy się łupienie tubylców przez sitwe PO-PSL.

Na rynkach ropa jest tańsza o 50%, a w PL o kilka groszy, cały zysk
idzie do sitwy.

Data: 2015-08-22 13:52:49
Autor: Budzik
Melduje wykonanie rozkazu!
Użytkownik  leming.show@gmail.com ...

[...]

http://www.se.pl/pieniadze/konsument/ceny-ropy-ida-w-dol-benzyna-drozeje-
wyjasniamy-dlaczego_619762.html

U nas ON ostatnio troche staniał - dzis widziałem po 4,2

Data: 2015-08-23 08:49:39
Autor: Ivan Hoe
Melduje wykonanie rozkazu!
Dnia Sat, 22 Aug 2015 05:20:43 -0700 (PDT), leming.show@gmail.com
napisał(a):

[...]

Żydowska gazeta? Pewnie wszystkie oprócz PiS-owskich są zydowskie! ;-)
I nie wypowiadaj się w imieniu Polaków tylko swoim beznapletkowcu!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-22 13:30:02
Autor: boukun
Melduje wykonanie rozkazu!
"Ivan Hoe" <pisowskie.wszy@speranza.aioe.org> schrieb im Newsbeitrag news:mr9f20$a1c$1news.albasani.net...
http://wyborcza.pl/1,75968,18609158,referendum-jak-koncert-zyczen.html#MTstream

Ivan Hoe

Zydki gnebiace Polakow i Niemce sie wsciekaja...

boukun

Data: 2015-08-23 08:50:35
Autor: Ivan Hoe
Melduje wykonanie rozkazu!
Dnia Sat, 22 Aug 2015 13:30:02 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Zajrzyj w rozporek! Gdzie się podział twój napletek potępieńcze sowiecki?

Ivan Hoe

Data: 2015-08-23 19:13:01
Autor: HugoLiamOscar
Melduje wykonanie rozkazu!
"boukun" <boukun@neostrada.pl> Wrote in message:
[...]

czy ten ivan to volksdeutsch?

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-08-22 20:36:38
Autor: HugoLiamOscar
Melduje wykonanie rozkazu!
Ivan Hoe <pisowskie.wszy@speranza.aioe.org> Wrote in message:
http://z.a.p.l/1,75,968,1860

Ivan Hoe

takie glupoty po zarciu kup?

Data: 2015-08-23 08:46:15
Autor: Ivan Hoe
Melduje wykonanie rozkazu!
Dnia Sat, 22 Aug 2015 20:36:38 +0200 (GMT+02:00), HugoLiamOscar napisał(a):

kutas u2 podszywający się pod Ivan Hoe <pisowskie.wszy@speranza.aioe.org> Wrote in message:
http://z.a.p.l/1,75,968,1860

Ivan Hoe

takie glupoty po zarciu kup?

To gnój z speranza.aoie.org który podszywa się pod mój nick.

Ivan Hoe

Melduje wykonanie rozkazu!