Melexowiec na konwencji PiS-u.

Data: 2015-10-22 11:03:22
Autor: stevep
Melexowiec na konwencji PiS-u.
# Zawieszony po aferach poseł PiS, którego partia nie może pozbyć się z  list, pojawił się na konwencji wyborczej z udziałem prezesa. Kaczyński nie  był zachwycony. – Ja tu widzę na sali osobę, która nie powinna się tu  znaleźć, nie jest tutaj zaproszona – mówił prezes PiS w Toruniu. Łukasz  Zbonikowski przekonywał, że to nie o nim.

PiS ma kłopot z byłym szefem struktur partii we Włocławku Łukaszem  Zbonikowskim. Już po zgłoszeniu list media doniosły, że w domu posła mogło  dojść do przypadku przemocy. Usunięto go z partii, ale było już za późno,  by wykreślić go z list wyborczych (po rejestracji może to zrobić tylko sam  kandydat). Co więcej Zbonikowski nadal prowadzi kampanię wyborczą. Ostro  zareagował prezes.
Poseł przekonywał, że Jarosław Kaczyński nie mówił o nim. – Ja nie  słyszałem swojego nazwiska – szedł w zaparte Zbonikowski. – Ja dostałem  zaproszenie na dzisiaj. (...) Jestem zawieszony chwilowo, do wyjaśnienia  spraw, które już zostały wyjaśnione i życzę powodzenia PiS – przekonywał  kandydat z list PiS, który w PiS już nie jest. #
Ze strony:
http://tnij.org/qn8lmna
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-22 15:07:54
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

/.../

Oj tam pokłóciłi się z żoną, on zabrał jej prezent w postaci telefonu
najnowszej generacji z którego wydzwaniała do kochanka. Jak to w katolickiej
rodzinie. Prezes niech sobie przypomni jak to było z Martą, jego bratanicą.
Pozamałżeńska ciąża z Dubienieckim. Dlaczego wtedy nie wyrzucił swego brata
z PiS?

Mark Woydak

--

Melexowiec na konwencji PiS-u.