Mem

Data: 2017-07-21 18:32:09
Autor: Stachu Chebel
Mem
Data: 2017-07-21 19:10:08
Autor: japanizer
Mem
On Saturday, July 22, 2017 at 10:32:10 AM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
ftp://130.15.110.87/pub/jurek/chd.jpeg

Buahaha:

ftp://130.15.110.87/pub/jurek/pokurcz2.jpg

Data: 2017-07-21 19:59:43
Autor: Stachu Chebel
Mem
W dniu sobota, 22 lipca 2017 04:10:09 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Saturday, July 22, 2017 at 10:32:10 AM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
> ftp://130.15.110.87/pub/jurek/chd.jpeg

Buahaha:

ftp://130.15.110.87/pub/jurek/pokurcz2.jpg

ftp://130.15.110.87/pub/jurek/pokurcz.jpeg

Data: 2017-07-23 09:04:10
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 04:10 <japanizer@japanizer.org> pisze:

On Saturday, July 22, 2017 at 10:32:10 AM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
ftp://130.15.110.87/pub/jurek/chd.jpeg

Buahaha:

ftp://130.15.110.87/pub/jurek/pokurcz2.jpg

:)
Ciekawe...

https://lh3.googleusercontent.com/-inHnx8BznkU/Vpp5SLrAUCI/AAAAAAAAxJI/6RyRZmRcFJs/w1535-h1141/2015-12-15%25252023.44.03.png

Fani Tuska nie są lepszi...

Wszyscyście oszołomy, sekciarze!

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 09:13:40
Autor: Yogi
Mem
Dnia Sun, 23 Jul 2017 09:04:10 +0200, Trefniś napisał(a):

[...]

Tylko ty św. Skurwysyn!

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-07-23 11:27:07
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 09:13 Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:

[...]

Tej samej matki nie mamy, pizdo!

Pozdrowienia dla twojej "mamusi" przecwelony skurwysynu!
Niech się nie martwi - to się jej nie wymydli. Tobie odbytnica też!

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 12:10:15
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Tej samej matki nie mamy, pizdo!

Pozdrowienia dla twojej "mamusi" przecwelony skurwysynu!
Niech się nie martwi - to się jej nie wymydli. Tobie odbytnica też!

Cześć postbolszewiku jak tam dzionek leci?
Prezes już ciebie dzisiaj wydymał czy wciąż czekasz w korytarzu? :DDDDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 12:48:33
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 12:10 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Rozumiem, pizdy, że sperma wam mózg zalewa.
Ale przynajmniej rodziny nie mieszajcie w swoje obsesje.

Cweleni jesteście już dziesięć lat, ale dopiero teraz dupa boli?
Maść na ból dupy nie pomaga?
Spytajcie specjalisty od blowjob Sikorskiego, może ma jakiś sposób ulżenia  sobie przy analu?
:)

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 16:30:48
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
> [...]

Rozumiem, pizdy, że sperma wam mózg zalewa.
Ale przynajmniej rodziny nie mieszajcie w swoje obsesje.

Bo ci żyłka pierdolnie, mały komuszku o rozumku misia gogo :DDDDDD
Opowiadaj - w czym dzisiaj Jaruś ciebie wydymał? :DDDDD
Przecież tego syndromu sztokholmskiego nie nabawiłeś się bez powodu :DDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 16:34:04
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Cweleni jesteście już dziesięć lat, ale dopiero teraz dupa boli?
Maść na ból dupy nie pomaga?

A jeszcze głupku jakbyś nie wiedział jak masz myśleć (bo samodzielnie to
potrafisz jedynie wyzywać) to TVPislam przygotowała schemat obalenia rządu:
https://oko.press/tym-wszystkim-stoi-kramek-astroturfing-tvp-ostatecznie-wyjasnilo-skad-protesty/

:DDDDDDDDDDDDDDDD\

Dorysuj tam parę grafów bo na pewno o kimś zapomnieli :DDDDDDDDDDDDDd

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 18:16:46
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 16:34 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Goń się ciotuniu.

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 18:29:19
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
> [...]

> :DDDDDDDDDDDDDDDD\
>
> Dorysuj tam parę grafów bo na pewno o kimś zapomnieli :DDDDDDDDDDDDDd

Śmiało komuszku, rysuj spiski. Nie pozwól ludowi trwać w niewiedzy :DDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 18:39:13
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 18:29 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Goń się ciotuniu.

Śmiało komuszku, rysuj spiski. Nie pozwól ludowi trwać w niewiedzy  :DDDDDDDDDD

Wiem, że się gonisz kompulsywnie.

Spiski pisze opozycja totalna i histeryczna "ulicą i zagranicą".

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 18:59:34
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Wiem, że się gonisz kompulsywnie.

Spiski pisze opozycja totalna i histeryczna "ulicą i zagranicą".

To nie spiski!! To PUCZE!! Byłych komunistów - obecnie w wieku 25 lat :DDDDDDD
Steruje Soros, Algemeine Zeitung i CNN - pamiętaj!! :DDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 14:53:21
Autor: Bene Natus UBywatel
Mem
Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:1hp8dsl68rhnj.moz6rmys9368$.dlg40tude.net...
[...]

Trefniś to genetyczny idiota jak zenusz czy u2.

CL

Data: 2017-07-23 06:03:20
Autor: Zenek Kapelinder
Mem
Za to ty pizdziak ze swoimi klonami jestes mistrzem intelektu. Oczywiscie to mistrzostwo na skale psychiatryka w ktorym do konca swoich marnych dni bedziesz siedzial.

Data: 2017-07-23 09:09:52
Autor: Bytomir Kwasigroch
Mem
użytkownik Bene Natus UBywatel napisał:

Trefniś to genetyczny idiota jak zenusz czy u2.

Pajdaczku, plucia nikt nie kupi. Dyskutuj z argumentami które dostałeś.
Coś pisiorstwo dziś brzdąkało o 40% większej sprzedaży ropy w PL,
to co działo się za peło z tą ropą?

25 lat aj wajów.
https://youtu.be/IkmaHIQM_K8

I Rzepcio:
 ,,Sądy i sędziowie zbierają więcej ocen negatywnych niż pozytywnych w badaniach opinii publicznej. Media informują o wcale licznych - jak na profesję ludzi o nieskazitelnych charakterach - aferach korupcyjnych, pijanych sędziach w gmachach sądów i pijanych sędziach za kierownicą samochodów, sędziach - sprawcach przestępstw pospolitych. Co do części tych afer dotychczasowe mechanizmy ustawowe korekcyjne są BEZRADNE WOBEC SIŁY UKŁADU, wobec przejawów demonstrowanej publicznie mentalności oblężonej twierdzy najważniejszych struktur naszego sądownictwa"

Data: 2017-07-23 20:18:13
Autor: Bene Natus UBywatel
Mem
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:d2ddc04b-2abc-424e-826d-fc725505501cgooglegroups.com...
użytkownik Bene Natus UBywatel napisał:

Trefniś to genetyczny idiota jak zenusz czy u2.

Pajdaczku, plucia nikt nie kupi. Dyskutuj z argumentami które dostałeś

Z czym? Arumentami? Wszyscy u ciebie w domu? Coś się do mnie przypierdolił? Powiedz to tym chamom u2, zenus i trefnis. Jakoś cio nie przeszkadzają ich wyzwika tylko do mnie masz wąty? Wal się na drzeow cinasku.

CL

Data: 2017-07-23 18:25:16
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 14:53 Bene Natus UBywatel <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Następny poczęty z "lekkiej" matki i nieznanego ojca, bo mama podtarła się  szmatą od podłogi?

Jeszcze raz apeluję - nie podbijajcie ataków na rodziny, bo to miecz  obosieczny.

Nawiasem, to typowy zabieg przed zbrodniami.
Odebrać przeciwnikowi najpierw godność (już się to czyni!), następnie  człowieczeństwo (jak w III Rzeszy Żydom, Polakom, Cyganom itp) i już można  spokojnie dokonywać dowolnych czynów na podludziach.

Pierwsze ofiary macie już na koncie, w tym jedną śmiertelną:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselskie_PiS_w_%C5%81odzi

III RP była zbrodnicza i już nie wróci, porzućcie nadzieję!

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 19:01:09
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
[...]

Nie przejmuj się - przez Zerro niejeden zmarł na stole operacyjnym. Możesz być
dumny z takiego ministra!!!!
III RP była zbrodnicza i już nie wróci, porzućcie nadzieję!

Buehehehe :DDDDDDDD
Nie dość że stary to jeszcze bezdennie głupi :DDDDDDDD

W wieku 18-29 lat poparcie dla komuchów to 5%, przeciwników Pisuaru to "tylko"
82% :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 19:18:39
Autor: Trefniś
Mem
W dniu .07.2017 o 19:01 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Nie jaraj się tak.
Poczekamy do wyborów, ilu zagłosuje na "żeby było tak jak było".
Hę?

Bo nic innego nie macie :)
Zabawne, bo III RP była tak wyjątkowo sprawna (cytuję - Tusk, dupa i  kamieni kupa), że nawet odwracać skutki rządu PiS musielibyście dwa  pokolenia :)

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 20:30:40
Autor: Presidente de San Escobar
Mem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

nawet odwracać skutki rządu PiS musielibyście dwa  pokolenia :)

Nie da się ukryć, tak spierdolili wszystko poczynając od szkolnictwa że lekko
nie będzie. I dobrze :DDDDDDDDDDD Młodzi już ich podsumowali :DDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 20:20:42
Autor: Bene Natus UBywatel
Mem
palant "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3t7wegxmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Tak? Wg ciebie to co powiedział J.Zieliński to słwoa katolickiej miłosci? To co ty, zenus i u2 czy jakiś kwas tu prezentujecie to co to jest? Masz rację, miecz jest obosieczny a ja nie nadstwaię drugiego policzka waszej hołocie.

CL

Data: 2017-07-22 03:34:14
Autor: u2
Mem
W dniu 22.07.2017 o 03:32, Stachu Chebel pisze:
ftp://30.15.110.87/pub/jurek/chd.jpeg

https://pl.wikipedia.org/wiki/Szalona_lokomotywa

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-21 19:04:41
Autor: Stachu Chebel
Mem
W dniu sobota, 22 lipca 2017 03:35:01 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 22.07.2017 o 03:32, Stachu Chebel pisze:
> ftp://30.15.110.87/pub/jurek/chd.jpeg
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Szalona_lokomotywa

--

Odstaw ten płyn, bo już kompletnie nie wiesz co, gdzie, komu, jak... Wszystko ci się pod beretem sra..

Data: 2017-07-22 04:08:06
Autor: u2
Mem
W dniu 22.07.2017 o 04:04, Stachu Chebel pisze:
Odstaw ten płyn, bo już kompletnie nie wiesz co, gdzie, komu, jak.. Wszystko ci się pod beretem sra..

oj tam heblik, chwila zadumy, a nie tylko srasz jak popadnie:)

Data: 2017-07-23 04:23:21
Autor: Bytomir Kwasigroch
Mem
użytkownik Stachu Chebel napisał:
ftp://130.15.110.87/pub/jurek/chd.jpeg

25 lat aj wajów.
https://youtu.be/IkmaHIQM_K8

I Rzepcio:
 ,,Sądy i sędziowie zbierają więcej ocen negatywnych niż pozytywnych w badaniach opinii publicznej. Media informują o wcale licznych - jak na profesję ludzi o nieskazitelnych charakterach - aferach korupcyjnych, pijanych sędziach w gmachach sądów i pijanych sędziach za kierownicą samochodów, sędziach - sprawcach przestępstw pospolitych. Co do części tych afer dotychczasowe mechanizmy ustawowe korekcyjne są BEZRADNE WOBEC SIŁY UKŁADU, wobec przejawów demonstrowanej publicznie mentalności oblężonej twierdzy najważniejszych struktur naszego sądownictwa" Wszyscy mówią podobnie, ale ludzi z jajcami mało.

Mem