Membrana czy skafander (zwany kondomem)?

Data: 2009-05-21 22:39:35
Autor: Laphroaig
Membrana czy skafander (zwany kondomem)?

Jeśli możecie polecić konkretne produkty, to bardzo proszę.

Witka

Ja do niedawna jezdzilem glownie w ciezkiej skorze Modeki. Latem była to masakra, zwłaszcza na miasto i krótkie dystanse.
Czasami odbierało mi to chęc przejazdzki (a jako dobrze wychowany precel bez  wlasciwego ubrania na moto nie siadam : ).
Acha, no i przeciwdeszczowy kombinezon (zabierany na dluzsze wyjazdy)
Teraz kupiłem Dainese , kurtka Drake Air Tex i spodznie Zentex Tex.
Rewelka!. Wyposazona we wszystkie ochraniacze a bardzo przewiewna.
Do tego kondom w sakwie. Dla mnie to rozwiazanie jest optymalne

--
pozdr
Laphroaig

Membrana czy skafander (zwany kondomem)?