Memento dla świdnickiej gnidy

Data: 2009-09-20 20:22:45
Autor: Jerzy Tabortowski
Memento dla świdnickiej gnidy
.... Spojrzał na ogromną twarz. Zajęło mu czterdzieści lat, nim odkrył, jaki to uśmiech kryje się pod czarnym wąsem. Och, cóż za okrutna, niepotrzebna pomyłka! Och, cóż za upór i arogancja nie pozwalały mu się przytulić do miłującej piersi! Dwie pachnące dżinem łzy spłynęły mu wolno po policzkach. Ale wszystko już było dobrze, wreszcie było dobrze; walka się skończyła. Odniósł zwycięstwo nad samym sobą. Kochał Wielkiego Brata.

P.S. Następnym razem piżgnę rabie coś z Dmowskiego, czy zrozumiesz ... wątpię. Trockiego nie będę cytował.

Data: 2009-09-20 18:51:41
Autor: Karol
Memento dla świdnickiej gnidy
Jerzy Tabortowski <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl>
napisał(a):
P.S. Następnym razem piżgnę rabie coś z Dmowskiego, czy zrozumiesz ... wątpię. Trockiego nie będę cytował.

Partia Bubla i jemu podobni powoluja sie czesto na Dmowskiego, bo wiedza, ze wielu Polakow nie zna historii. Natomiast dzieki bokunowi, mkarwanowi, panslawiscie i innym *patriotom
polskim*, ktorzy produkuja sie aktywnie w polskiej sieci, wiecej wie sie teraz
o Zydach, ich historii, religii i osobowosci:) --

Data: 2009-09-20 18:56:32
Autor: Karol
Memento dla świdnickiej gnidy
 a na skale ogolnopolska, oczywiscie wielkim *nauczycielem* jest pewien wlasciciel katolickiej rozglosni:)

Data: 2009-09-20 20:56:16
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 18:51:41 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

Natomiast dzieki bokunowi, mkarwanowi, panslawiscie i innym *patriotom
polskim*, ktorzy produkuja sie aktywnie w polskiej sieci, wiecej wie sie teraz
o Zydach, ich historii, religii i osobowosci:)

Wrzuciłeś do worka trzy różne postaci. Tak różne, że aż wstyd
twierdzić, że to wszystko są koty.
Piotr

Data: 2009-09-20 21:07:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Memento dla świdnickiej gnidy
Partia Bubla i jemu podobni powoluja sie czesto na Dmowskiego, bo wiedza, ze wielu Polakow nie zna historii.

W życiu gudłaj Bubel nie przeczytał linijki z "Myśli nowoczesnego Polaka". A tam parę spostrzeżeń jest ponadczasowych. Paradoksalnie, wcale nie są niezgodne ze spostrzeżeniami Pana Marszałka.

Data: 2009-09-20 19:21:20
Autor: Karol
napisał(a):
> Partia Bubla i jemu podobni powoluja sie czesto na Dmowskiego, bo wiedza, ze > wielu Polakow nie zna historii. W życiu gudłaj Bubel nie przeczytał linijki z "Myśli nowoczesnego Polaka". A tam parę spostrzeżeń jest ponadczasowych. Paradoksalnie, wcale nie są niezgodne ze spostrzeżeniami Pana Marszałka.

przegladam te tzw. polskie patriotyczne portale i nigdzie nie moge sie
dowiedzic rzetelnej prawdy. W/g mojej oceny dosc obiektywne wypowedzi o tematyce politycznej i  najnowszej
historii Polski, mozna znalezc tylko na stronie ASME. Ale jak zauwazylem, niewiele osob probuje te artykuly p.Krzysztofa Pawlaka
komentowac.

Data: 2009-09-20 20:29:31
Autor: jadrys
Memento dla świdnickiej gnidy
Jerzy Tabortowski pisze:

[..]

I czego tak Mr Tabortowski  bluzgasz przy niedzieli?

Data: 2009-09-20 20:31:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Memento dla świdnickiej gnidy
I czego tak Mr Tabortowski  bluzgasz przy niedzieli?

Bo mam takie kaprycho :)

Data: 2009-09-20 20:39:36
Autor: jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:
I czego tak Mr Tabortowski  bluzgasz przy niedzieli?

Bo mam takie kaprycho :)

No skoro tak, to nie widzę żadnych przeciwwskazań.. bluzgaj dalej.

Data: 2009-09-20 20:41:07
Autor: Jerzy Tabortowski
Memento dla świdnickiej gnidy
No skoro tak, to nie widzę żadnych przeciwwskazań.. bluzgaj dalej.

Naturalnie, gaspadin lewak :)

Memento dla świdnickiej gnidy