Memento dla świdnickiej gnidy

Data: 2009-09-20 18:51:41
Autor: Karol
Memento dla świdnickiej gnidy
Jerzy Tabortowski <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl>
napisał(a):
P.S. Następnym razem piżgnę rabie coś z Dmowskiego, czy zrozumiesz ... wątpię. Trockiego nie będę cytował.

Partia Bubla i jemu podobni powoluja sie czesto na Dmowskiego, bo wiedza, ze wielu Polakow nie zna historii. Natomiast dzieki bokunowi, mkarwanowi, panslawiscie i innym *patriotom
polskim*, ktorzy produkuja sie aktywnie w polskiej sieci, wiecej wie sie teraz
o Zydach, ich historii, religii i osobowosci:) --

Data: 2009-09-20 18:56:32
Autor: Karol
Memento dla świdnickiej gnidy
 a na skale ogolnopolska, oczywiscie wielkim *nauczycielem* jest pewien wlasciciel katolickiej rozglosni:)

Data: 2009-09-20 20:56:16
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 18:51:41 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

Natomiast dzieki bokunowi, mkarwanowi, panslawiscie i innym *patriotom
polskim*, ktorzy produkuja sie aktywnie w polskiej sieci, wiecej wie sie teraz
o Zydach, ich historii, religii i osobowosci:)

Wrzuciłeś do worka trzy różne postaci. Tak różne, że aż wstyd
twierdzić, że to wszystko są koty.
Piotr

Data: 2009-09-20 21:07:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Memento dla świdnickiej gnidy
Partia Bubla i jemu podobni powoluja sie czesto na Dmowskiego, bo wiedza, ze wielu Polakow nie zna historii.

W życiu gudłaj Bubel nie przeczytał linijki z "Myśli nowoczesnego Polaka". A tam parę spostrzeżeń jest ponadczasowych. Paradoksalnie, wcale nie są niezgodne ze spostrzeżeniami Pana Marszałka.

Data: 2009-09-20 19:21:20
Autor: Karol
napisał(a):
> Partia Bubla i jemu podobni powoluja sie czesto na Dmowskiego, bo wiedza, ze > wielu Polakow nie zna historii. W życiu gudłaj Bubel nie przeczytał linijki z "Myśli nowoczesnego Polaka". A tam parę spostrzeżeń jest ponadczasowych. Paradoksalnie, wcale nie są niezgodne ze spostrzeżeniami Pana Marszałka.

przegladam te tzw. polskie patriotyczne portale i nigdzie nie moge sie
dowiedzic rzetelnej prawdy. W/g mojej oceny dosc obiektywne wypowedzi o tematyce politycznej i  najnowszej
historii Polski, mozna znalezc tylko na stronie ASME. Ale jak zauwazylem, niewiele osob probuje te artykuly p.Krzysztofa Pawlaka
komentowac.

--

Memento dla świdnickiej gnidy