Memento mori

Data: 2011-11-14 19:18:19
Autor: abc
Memento mori
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.
Na sądzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a więc z myśli,
słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie zatwierdzony na
sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnątrz wyroku na
sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakąś nie odpokutowaną.karę doczesną dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełności zadość sprawiedliwości Bożej.

Data: 2011-11-14 19:35:36
Autor: Riva
Memento mori

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec15b8b$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Data: 2011-11-14 19:43:07
Autor: abc
Memento mori
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Nie. Bezbożników też.

Data: 2011-11-14 19:59:17
Autor: Riva
Memento mori

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec1615c$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Nie. Bezbożników też.

W bledzie jestes.

Data: 2011-11-14 20:09:25
Autor: Riva
Memento mori

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec1664b$0$8440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak.

Masz cos w zanadrzu? Jakis argument?

Data: 2011-11-14 20:29:29
Autor: abc
Memento mori
Masz cos w zanadrzu? Jakis argument?

Dusza każdego człowieka staje przed trybunałem Chrystusa. Psi pochówek nie jest kresem życia bezbożnika, czeka go życie wieczne w piekle.

Data: 2011-11-14 12:19:56
Autor: J-23
Memento mori
On 14 Lis, 20:29, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Masz cos w zanadrzu? Jakis argument?

Dusza każdego człowieka staje przed trybunałem Chrystusa. Psi pochówek nie
jest kresem życia bezbożnika, czeka go życie wieczne w piekle.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

no dobra, ale gdzie jest to pieklo? czy niebo w niebie??? podaj
dokladna definicje i miejsce, bez eufemizmow

Data: 2011-11-14 20:03:59
Autor: u2
Memento mori
W dniu 2011-11-14 19:43, abc pisze:
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd
szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Nie. Bezbożników też.

No to na pewno tam sie stawisz esbucu :)

Data: 2011-11-15 03:51:36
Autor: sofu
Memento mori

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec16621$0$8442$65785112news.neostrada.pl...

No to na pewno tam sie stawisz esbucu :)

Odezwało się głupie katoplkie ścierwo o kacapskim rodowodzie z kołtunem kłaków wplecionym w moherowy beret.
Niepomne, że zgnije w ziemi cześciowo zeżarte przez robale i na tym koniec z nim.

sofu

Data: 2011-11-14 20:32:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Memento mori

Użytkownik "Riva" <riv@efaja.pl> napisał w wiadomości news:4ec15f7b$0$5810$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec15b8b$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

I tylko wierzących katolików.

Data: 2011-11-14 19:57:25
Autor: jerzy.n
Memento mori

[...]

[...] Umiera mąż.
  Parę miesięcy później umiera żona.
  Trafia do raju.
  Kiedy tylko zobaczyła męża, od razu pobiegła do niego, wołając:
  - Kochanie, jak się cieszę, że cię znowu widzę!
  - O nie, ni ch*ja!
  Było jasno powiedziane:
  ''dopóki śmierć was nie rozłączy''!
  .. cześć ..

Data: 2011-11-14 20:03:28
Autor: u2
Memento mori
W dniu 2011-11-14 19:18, abc pisze:
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Ja tam nigdzie nie zamierzam sie stawiac. Nie sciemniaj esbucu.

Data: 2011-11-15 03:41:35
Autor: stevep
Memento mori
Dnia 14-11-2011 o 19:18:19 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Apage satanas.  :)

--
stevep

Data: 2011-11-15 03:46:20
Autor: sofu
Memento mori

[...]

A ja słyszałem że niby Jesus dał sie ukrzyżowac za ludzi coby grzechy z nich zmyć.
Paczcież, ile to nawymyslały katabasy w czasie pomiędzy obżeraniem się, a waleniem konia.
Są trybunały, są wyroki, ale o papugach zapomniały...
A papugą mógłby być przecież katabas, którego trzeba by przed śmiercia na zaś sowicie opłacić.
Częsciowo to robiono sprzedając odpusty, ale na taki pomysł łatwego zarobku głupole nie wpadły....

sofu

Memento mori