Memento mori

Data: 2011-11-14 19:35:36
Autor: Riva
Memento mori

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec15b8b$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Data: 2011-11-14 19:43:07
Autor: abc
Memento mori
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Nie. Bezbożników też.

Data: 2011-11-14 19:59:17
Autor: Riva
Memento mori

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec1615c$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Nie. Bezbożników też.

W bledzie jestes.

Data: 2011-11-14 20:09:25
Autor: Riva
Memento mori

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec1664b$0$8440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak.

Masz cos w zanadrzu? Jakis argument?

Data: 2011-11-14 20:29:29
Autor: abc
Memento mori
Masz cos w zanadrzu? Jakis argument?

Dusza każdego człowieka staje przed trybunałem Chrystusa. Psi pochówek nie jest kresem życia bezbożnika, czeka go życie wieczne w piekle.

Data: 2011-11-14 12:19:56
Autor: J-23
Memento mori
On 14 Lis, 20:29, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Masz cos w zanadrzu? Jakis argument?

Dusza każdego człowieka staje przed trybunałem Chrystusa. Psi pochówek nie
jest kresem życia bezbożnika, czeka go życie wieczne w piekle.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

no dobra, ale gdzie jest to pieklo? czy niebo w niebie??? podaj
dokladna definicje i miejsce, bez eufemizmow

Data: 2011-11-14 20:03:59
Autor: u2
Memento mori
W dniu 2011-11-14 19:43, abc pisze:
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd
szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

Nie. Bezbożników też.

No to na pewno tam sie stawisz esbucu :)

Data: 2011-11-15 03:51:36
Autor: sofu
Memento mori

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec16621$0$8442$65785112news.neostrada.pl...

No to na pewno tam sie stawisz esbucu :)

Odezwało się głupie katoplkie ścierwo o kacapskim rodowodzie z kołtunem kłaków wplecionym w moherowy beret.
Niepomne, że zgnije w ziemi cześciowo zeżarte przez robale i na tym koniec z nim.

sofu

Data: 2011-11-14 20:32:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Memento mori

Użytkownik "Riva" <riv@efaja.pl> napisał w wiadomości news:4ec15f7b$0$5810$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ec15b8b$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Tak, ale tylko katolikow.

I tylko wierzących katolików.

Memento mori