Memoriał Waldemara Siemaszki

Data: 2009-03-22 17:49:27
Autor: konieca
Memoriał Waldemara Siemaszki
Witam.
W sobotę odbył się Memoriał Waldemara Siemaszki.
Więcej szczeółów na stronie:
http://memorial.szkolagorska.com/

Ja od siebie dodam, że pogoda była wymarzona, atmosfera rewelacyjna. Organizatorom należą się słowa uznania za przygotowanie imprezy. A dodatkowo gratulacje za ciekawa incjatywę. Oprócz trasy długiej w której startowali ci którzy ścigają się w Pucharze Polski, wytyczona została trasa krótka, gdzie swoich sił mogł spróbować każdy. Jak zapowiedzieli organizatorzy to był początek kolejnej świeckiej tradycji :) Mam nadzieję, że przyczyni się to do rozpropagowania tej formy turystyki, jaką jest "skitouring".

pozdrawiam
koniec

Data: 2009-03-22 11:57:09
Autor: serak