Menadżer kontaktów na E51

Data: 2009-03-07 21:51:48
Autor: Marvin
Menadżer kontaktów na E51
Może ktos podpowie...

Chcialbym zastąpić w Nokii E51 standardowe kontakty telefonu jakimis lepszymi bo te co sa wydaja mi sie wyjatkowo kiepskie. Na przyklad paskudnie sortuja co nie pozwala latwo wyszukiwac rozmowce

Tymczasem ja mam w telefonie numery domowe na ktore dzwonie czesto i sluzbowe na ktore dzwonie rzadziej. No i wolalbym, aby te czesto uzywane byly na poczatku listy, a nie gdzieś wg alfabetu i to jeszcze wg pierwszej litery imienia lub nazwiska. Najlepiej jakbym mial dwa katalogi: prywatny i sluzbowy, bez mieszania ich na 1 liscie i z sortowaniem takim jak chce, np. po nazwisku i po niczym innym.
To samo dotyczy sms-ów - tu żeby coś napisac to zanim się zacznie to trzeba się namęczyć strasznie.

Moze są jakies lepsze programy od tych seryjnych? Bo te wyjątkowo się nie udały.

Marvin

Data: 2009-03-09 22:02:42
Autor: Pooh
Menadżer kontaktów na E51
Dnia Sat, 7 Mar 2009 21:51:48 +0100, Marvin napisał(a):
To samo dotyczy sms-ów - tu żeby coś napisac to zanim się zacznie to trzeba się namęczyć strasznie.
Instrukcja obsługi przeczytana?
Koleżanka mi ostatnio podobnie marudziła a okazało się, że instrukcji nie
czytała i robiła wszystko najbardziej dookoła jak się tylko dało.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Menadżer kontaktów na E51