Mendy Platfusy. Sprzedają nawet swoje córki a co dopiero ustawy!

Data: 2009-12-01 11:02:21
Autor: cytryna
Mendy Platfusy. Sprzedają nawet swoje córki a co dopiero ustawy!
Te pladfusiarskie mendy. Nawet potrafią sprzedać swoją córkę aby druta ciągnęła jakiemuś śmieciowi z UE lub USA za kilka dolców a co dopiero ustawę!

http://www.tube8.com/hardcore/agata-buzek-polish-prime-minister-
daughter/26947/

Powinien byæ s±downy zakaz pokazywania takich zw³ok. TW Docenta z kolei nale¿y pokazywaæ z za kraty z tekstem agielskim w jego wykonaniu - tragifarsa!

Data: 2009-12-01 14:05:22
Autor: sofu
Mendy Platfusy. SprzedajÄ? nawet swoje córki a co dopiero ustawy!

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
druta
> ciągnęła jakiemuś śmieciowi z UE lub USA za kilka dolców a co

**

Powinien byæ s±downy zakaz pokazywania takich zw³ok. TW Docenta z kolei
nale¿y
pokazywaæ z za kraty z tekstem agielskim w jego wykonaniu - tragifarsa!

--

Jej jako kobiecie nie chcia³bym nawet postawic klocka na twarzy, a co do
niego to zupe³nie nie wiem jak to polityczne zombie zosta³o odmro¿one?

http://cortuum.salon24.pl/111035,kim-jest-jerzy-buzek-tw-docent-tw-karol

 Kim jest Jerzy Buzek - TW Docent? TW Karol?

    * Tagi:
    * buzek

Jerzy Buzek pojawi³ siê znik±d, przed kampani± do parlamentu europejskiego.
Specjali¶ci od PRu politycznego Platformy szukali i wynale¼li. Znowu odby³
siê festiwal chwalenia cnót kandydata, pokazywania jego rzekomych wielkich
sukcesów. Niestety nie znam tych sukcesów i chyba nie chce znaæ, bo postaæ
Jerzego Buzka budzi moje najg³êbsze obawy.

Zastanawiam siê, dlaczego w³a¶nie on. Zastanawiam siê tym bardziej, gdy
czytam wniosek lustracyjny. TW Docent, TW Karol... Jaka jeszcze ciemna karta
historii kryje siê za t± postaci±??

Czego siê obawiam? Nie, nie obawiam siê podatno¶ci Buzka na szanta¿ ze
strony wywiadów obcych pañstw, nie obawiam siê jego podatno¶ci na skandale
obyczajowe (s³ynna sprawa Jebaka Buzek w wykonaniu W³adys³awa W³adyki).
Obawiam siê po prostu charakteru tego cz³owieka, bo wieloletnie
do¶wiadczenie nauczy³o mnie, ¿e ludzie siê nie zmieniaj±. Szkol± siê, stroj±
w piórka, ³adniej± obyczaje, ale... wewn±trz jest siê nadal tym samym
cz³owiekiem, jakim siê by³o dawniej. Je¶li Buzek by³ TW, zrobi³, toco
opisuje Karwowski w swoim wniosku, to mamy obraz pod³ego charakteru,
cynicznie manipuluj±cego, podatnego na pe³ne sterowanie oficerów
prowadz±cych. Trzeba byæ bardzo specyficznym cz³owiekiem, ¿eby to robiæ.

ILE JESZCZE TAKICH LUDZI JEST U W£ADZY? NA SZCZYTACH?

Obawiam siê, ¿e ca³e mnóstwo!

Moim zdaniem wspó³praca jako TW nie jest zbrodni±. Tak¿e wed³ug polskiego
prawa nie jest przestêpstwem. Natomiast cechy tej dzia³alno¶ci ujawniaj± nam
jakie s± ludzkie charaktery. Mo¿liw± pod³o¶æ. Zwyczajne z³o. Ja po prostu
nie wierzê, ¿e taki kto¶ bêdzie dzia³a³ dla dobra Polski. Dla swojego
dobra - owszem.

Co mo¿na ciekawego wyczytaæ we wniosku pos³a Tomasza Karwowskiego?

" Jerzy Buzek zosta³ zwerbowany przez Wywiad Wojskowy PRL w roku 1971 przed
wyjazdem na stypendium naukowe do Wielkiej Brytanii (1971-72r). Pierwszym
zadaniem agenta by³o zdobycie dla Uk³adu Warszawskiego najnowszych
technologii utylizacji gazów bojowych. Po powrocie do kraju, w koñcu 1972
roku, Jerzy Buzek z³o¿y³ stosowny raport. Wobec podejrzenia o przewerbowanie
agenta przez MI 5 (siostrzane do CIA s³u¿by brytyjskie) Wywiad PRL
zrezygnowa³ z u¿ycia agenta "na kierunku pañstw kapitalistycznych". W
zwi±zku z tym przekazano agenta do dyspozycji S³u¿by Bezpieczeñstwa Po
strajkach sierpniowych 1980 roku Jerzego Buzka skierowano do Niezale¿nego
Samorz±dnego Zwi±zku Zawodowego "Solidarno¶æ". Najpowa¿niejszym sukcesem
agenta TW "Karol" sta³y siê dzia³ania manipulacyjne podczas I-szego
Krajowego Zjazdu Delegatów NSZZ "Solidarno¶æ" w Gdañsku, gdzie jako
wspó³prowadz±cy obrady m.in. doprowadzi³ do uchwalenia s³ynnej Odezwy do
Narodów Europy ¦rodkowo-Wschodniej. Celem autorów z komunistycznego
Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych PRL by³a prowokacja i uzyskanie
bezpo¶redniej pomocy (z interwencj± zbrojn± w³±cznie) od ZSRR,
zaniepokojonego rozszerzaniem siê wolno¶ciowej "zarazy" na inne kraje
socjalistyczne. Agent otrzyma³ za to zadanie wysok± nagrodê finansow±. [za³.
nr 4]
W 1985 podpisa³ kolejny wa¿ny dokument z³o¿ony w teczce operacyjnej TW
"Karol". [za³. nr 5] .
Charakterystyczn± rolê Jerzy Buzek odgrywa w aresztowaniu przywódców
¦l±skiego podziemia solidarno¶ciowego. Poznaje wyj±tkowo lokal, w którym
ukrywa siê Tadeusz Jedynak. Wkrótce zostaje w nim aresztowany ten¿e lider
w³adz w³adz regionalnych i krajowych.. Nastêpnie Jerzy Buzek poznaje
mieszkanie, w którym ukrywa siê nastêpny szef regionalnych struktur
"Solidarno¶ci"- Jan Andrzej Górny. Po kilku godzinach lokal okr±¿a ogromna
liczba samochodów SB oraz cywilnych i mundurowych funkcjonariuszy s³u¿b
bezpieczeñstwa PRL. Poszukiwanego przez 7 lat listem goñczym Prokuratury
Wojskowej czo³owego dzia³acza podziemnych struktur, w tym Komisji Krajowej
NSZZ "Solidarno¶æ" aresztowano... bez rewizji lokalu ! Jerzy Buzek
niezauwa¿ony, z torb± pe³n± zwi±zkowych pieniêdzy, bez k³opotu opuszcza po
kwadransie "kocio³". Nie znany jest w dziejach podziemia przypadek (a tym
bardziej na "czerwonym" ¦l±sku), by przy tak wa¿nym aresztowaniu S³u¿ba
Bezpieczeñstwa nie dokonywa³a gruntownej rewizji i "zabezpieczenia" lokalu.
Jedynym, który skorzysta³ na powy¿szych aresztowaniach by³ Jerzy Buzek,
który jako >doradca< zacz±³ "nieformalnie" reprezentowaæ Górny ¦l±sk w
pracach krajowego kierownictwa (TKK) "Solidarno¶ci". By³o to mo¿liwe, gdy¿
SB nie dopu¶ci³a do wy³onienia kolejnego przywódcy regionalnej NSZZ
"Solidarno¶æ".
Dotychczasowa odmowa przes³uchania w procesie lustracyjnym Tadeusza
Jedynaka, przywódcy podziemnej "S" przez powo³anie siê na opiniê J.A.Górnego
jest kompletnie absurdalne (str. 7 Postanowienia Rzecznika). W tej sprawie
nie oceniamy wiêzi przyjacielskich czy te¿ jawnych wspó³pracowników Moskwy
(Miller, Oleksy itp.) ale utajnionych przed nami (dzia³aczami demokratycznej
opozycji) tajnych wspó³pracownikach s³u¿b specjalnych. Perfidia systemu
totalitarnego polega³a na tym, ¿e w¶ród naszych znajomych i wspó³pracowników
umieszczano "przyjaznych" nam agentów s³u¿b specjalnych.
Akta rozpracowania i aresztowania J.A. Górnego zachowa³y siê i potwierdzaj±
rolê jak± odegra³ TW "Karol". Niezbêdne jest ich dog³êbne zweryfikowanie
przez S±d Lustracyjny na opisan± okoliczno¶æ [ ¶wiadek z MSW III RP odn. Nr
6].
Za powy¿sze zas³ugi oraz przekazanie dokumentów w³adz podziemnej
"Solidarno¶ci" agent TW "Karol" otrzyma³ od S³u¿by Bezpieczeñstwa 7000 USD
(Równowarto¶æ ówczesnych ok. 350 pensji !)
Co najciekawsze, Jerzy Buzek nigdy nie zosta³ aresztowany czy nawet
internowany, choæ ju¿ od roku 1981 z racji jawnej dzia³alno¶ci w legalnej
NSZZ "Solidarno¶æ", by³ doskonale znany S³u¿bie Bezpieczeñstwa. Ma³o tego,
wielokrotnie (10 razy) wyje¿d¿a³ do krajów kapitalistycznych. Jest to
równie¿ wypadek w¶ród dzia³aczy opozycji bez precedensu. Tym bardziej, ¿e na
¦l±sku szala³ najwiêkszy komunistyczny terror. "Ekstremie" paszport czasami
wrêczano, owszem, ale z piecz±tk±: bez prawa powrotu do PRL.
TW "Karol" by³ najwy¿ej ulokowanym tajnym wspó³pracownikiem s³u¿b
specjalnych komunistycznego aparatu represji we w³adzach ruchu
"Solidarno¶æ". Konfederacja Polski Niepodleg³ej o istnieniu takiej agentury
by³a informowana. Ocena infiltracji struktury tzw. gliwickiej czê¶ci RKW
NSZZ"S", zosta³a przekazana kierownictwu podziemnej "Solidarno¶ci" przez
osobê informowan± przez Wydzia³ Operacyjny "Kontrwywiadowczy" KPN [¶wiadek
ujawniony S±dowi zgodnie ze zobowi±zaniem pos³a Micha³a Janiszewskiego odn
8]. Kierownictwo podziemia ¶wiadome by³o penetracji przez s³u¿by specjalne.
St±d w wolnej Polsce ju¿ po zwyciêstwie Przewodnicz±cego NSZZ "S" Lecha
Wa³êsy w wyborach prezydenckich dosz³o, w 1991 roku, na terenie Kancelarii
g³owy pañstwa do poufnego spotkania z udzia³em cz³onków w³adz
"Solidarno¶ci".[¶wiadkowie odn. nr 9]
Przegl±dano materia³y operacyjne by³ej S³u¿by Bezpieczeñstwa PRL. W tym
równie¿ teczkê TW "Karol", "Docent" i "Oris". Zakres podejrzeñ ograniczy³
siê do 2 osób. Ju¿ wtedy by³ w¶ród nich Jerzy Buzek, i z tego
najprawdopodobniej powodu nie zosta³ on Wojewod± Katowickim. Sprawa wybuch³a
ponownie podczas Regionalnego Zjazdu "Solidarno¶ci" ¦l±sko-D±browskiej,
gdzie Wiceprzewodnicz±cy Zarz±du Regionu Zbigniew Martynowicz zarzuci³
publicznie J. Buzkowi wspó³pracê z SB. Jerzy Buzek nastêpnie "znik³" na
wiele lat z ¿ycia politycznego.   "  Tyle wniosek lustracyjny.

Jaki by³ skutek tych dzia³añ?  Rzecznik Interesu Publicznego Bogus³aw
Nizieñski nie uwzglêdni³ wniosku o wyst±pienie do s±du z wnioskiem o
lustracjê ówczesnego premiera Buzka. 2 wrze¶nia 1999 r. S±d Apelacyjny w
Warszawie utrzyma³ w mocy postanowienie Rzecznika Interesu Publicznego o
odmowie wyst±pienia z takim wnioskiem (¼ród³o)

A na koniec polecam chórek pochwalny dla Buzka w przegl±dzie prasy
Netsprint. O problemach z lustracj± nikt nie wspomina. Swoj± drog± serwis
¶wietnie pozwala monitorowaæ PR dowolnej partii lub osoby

Data: 2009-12-01 15:22:15
Autor: Karol
Mendy Platfusy. SprzedajÄ? nawet swoje córki a co dopiero ustawy!
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa³(a):
Jej jako kobiecie nie chcia³bym nawet postawic klocka na twarzy, a co do

..osobiscie jestem przeciwnikiem Buzka i uwazam, ze jego ostatnie wystapienie w PE, to kompromitacja dla Polski, ale warto trzymac sie faktow.
A propos corki Buzka, Agaty, nie wiem czy wiesz, ale byla chora na nowotwor,
wiec lepiej darowac sobie odreagowywanie swojej niecheci do Buzka, na jego corce.

niego to zupe³nie nie wiem jak to polityczne zombie zosta³o odmro¿one?
To byl i jest najwiekszy nieudacznik w dziejach III RP. Szkodnik
niewyobra¿alny.

Buzek podobno nie byl jednak TW. Dlaczego byl nieudacznikiem to tez nieco inna
przyczyna, raczej winien jest jego charakter, ktory celnie okresla jeden z moich ulubionych blogerow ( cenie tego faceta za rzetelnosc i
obiektywnosc)o pseudonimie A. Scios.

Pisze on m.innymi o Buzku tak:

*Dzi¶, po wielu latach od tamtych zdarzeñ, Jerzy Buzek jawi mi siê nadal siê
jako polityk infantylny, z ³atwo¶ci± ulegaj±cy wp³ywom i zewnêtrznym
inspiracjom. Jego flirt z Platform± dowodzi ponadto, ¿e jest cz³owiekiem
przedk³adaj±cym w³asn± karierê nad zasady, którym rzekomo by³ wierny. Ale czy
tylko?

Jestem przekonany, ¿e obecny &#8222;front jedno¶ci narodu&#8221; wokó³ kandydatury Jerzego
Buzka, jest oparty o tê sam±, niezmienn± od 12 lat koncepcjê, jaka
towarzyszy³a ludziom WSI, gdy przygotowywali &#8222;listê Kwa¶niewskiego&#8221;. I
podobnie, jak wówczas &#8211; stawk± jest Polska.*

Zreszta warto przeczytac caly artykul A. Sciosa, aby wyrobic sobie zdanie o przyczynach nieudolnosci rzadu Buzka oraz dlaczego, zostal *odkopany* przez WSI: http://cogito.salon24.pl/111964,dlaczego-buzek-czyli-bal-w-operze

 --

Mendy Platfusy. Sprzedają nawet swoje córki a co dopiero ustawy!