Mendy internetowe

Data: 2010-08-15 13:29:12
Autor: u2
Mendy internetowe
Data: 2010-08-15 05:01:14
Autor: magdaverakosiorek
Mendy internetowe
On Aug 15, 6:29 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. konkurs dla was :

http://www.rp.pl/artykul/9157,522562.html

Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

magdavera

Data: 2010-08-15 15:02:48
Autor: u2
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-15 14:01, magdaverakosiorek pisze:
Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

A to niezłego masz prezesika :)

Data: 2010-08-15 13:59:49
Autor: magdaverakosiorek
Mendy internetowe
On Aug 15, 8:02 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
> to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

Jestem z niego dumna.
Oczywiście chodzi o Prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława
Kaczyńskiego ciemniaku.

magdavera

Data: 2010-08-16 10:35:52
Autor: u2
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-15 22:59, magdaverakosiorek pisze:
Jestem z niego dumna.
Oczywiście chodzi o Prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława
Kaczyńskiego ciemniaku.

Czyli jesteś z pełobandy, przebierańcu.

A ja mam na myśli twojego prezesika Bronko-Donka.

Data: 2010-08-16 06:22:14
Autor: DJ MC Donald Musk
Mendy internetowe
On 15 Sie, 14:01, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

to jest wlasnie konkurs dla ciebie POski trolu.

Data: 2010-08-15 14:02:34
Autor: pluton
Mendy internetowe
http://www.rp.pl/artykul/9157,522562.html

Jak juz takie szczury uciekaja, to znaczy, ze okret prawie zatonal.

Nullification

Data: 2010-08-16 11:07:56
Autor: PesTYcyD
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-15 14:02, pluton pisze:
http://www.rp.pl/artykul/9157,522562.html

Jak juz takie szczury uciekaja, to znaczy, ze okret prawie zatonal.

Jaki okręt? To zawsze była tylko dmuchana dętka.

Data: 2010-08-16 11:35:03
Autor: WW
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-15 13:29, u2 pisze:
.. konkurs dla was :

http://www.rp.pl/artykul/9157,522562.html

I jemu się wydaje, że to zachęci kogokolwiek do czytania jego wypocin ?.

Ĺťenada.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-16 12:28:08
Autor: u2
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-16 11:35, WW pisze:
I jemu się wydaje, że to zachęci kogokolwiek do czytania jego wypocin ?.

O to właśnie chodzi, że pełobanda nie umie czytać ze zrozumieniem tylko
pisze co im Bronko-Donki i palikoty każą.

Data: 2010-08-16 12:33:55
Autor: Zahir
Mendy internetowe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6912bb$0$20997$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obserwuje od pewnego czasu użytkowników tej grupy i większych DURNIÓW niż zwolennicy prezesa PiS na niej nie ma.

--

Zahir

Data: 2010-08-16 15:10:32
Autor: u2
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-16 12:33, Zahir pisze:

[...]

Sądzisz innych po sobie, przeciwnicy pełobandy to niekoniecznie
zwolennicy PiS-u.

Mendy internetowe