Mendy internetowe

Data: 2010-08-15 05:01:14
Autor: magdaverakosiorek
Mendy internetowe
On Aug 15, 6:29 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. konkurs dla was :

http://www.rp.pl/artykul/9157,522562.html

Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

magdavera

Data: 2010-08-15 15:02:48
Autor: u2
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-15 14:01, magdaverakosiorek pisze:
Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

A to niezłego masz prezesika :)

Data: 2010-08-15 13:59:49
Autor: magdaverakosiorek
Mendy internetowe
On Aug 15, 8:02 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
> to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

Jestem z niego dumna.
Oczywiście chodzi o Prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława
Kaczyńskiego ciemniaku.

magdavera

Data: 2010-08-16 10:35:52
Autor: u2
Mendy internetowe
W dniu 2010-08-15 22:59, magdaverakosiorek pisze:
Jestem z niego dumna.
Oczywiście chodzi o Prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława
Kaczyńskiego ciemniaku.

Czyli jesteś z pełobandy, przebierańcu.

A ja mam na myśli twojego prezesika Bronko-Donka.

Data: 2010-08-16 06:22:14
Autor: DJ MC Donald Musk
Mendy internetowe
On 15 Sie, 14:01, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

Ziemkiewicz to zdrajca, skrytykował samego Pana Prezesa a wiadomo że
to nie wypada bo Pan Prezes ma zawsze racje, nawet jak jej nie ma.

to jest wlasnie konkurs dla ciebie POski trolu.

Mendy internetowe