Menedżer rozruchu systemu?

Data: 2011-03-03 10:27:10
Autor: Janusz
Menedżer rozruchu systemu?
Na jednej z partycji dysku zewnętrznego, zainstalowałem inny system. Teraz,
niezależnie od tego, czy dysk jest podłączony, czy nie, ciągle wyświetla się
menedżer uruchamiania systemu Windows. Jak to zlikwidować, żeby system
startował, bez wyświetlania tego okna
(zakładając, że dodatkowego systemu już nie mam) ?

-- Pozdrawiam
Janusz

Data: 2011-03-03 15:19:37
Autor: Przesmiewca

[...]