Menel pozdrawia GW!

Data: 2010-12-21 23:07:51
Autor: Kaczysta
Menel pozdrawia GW!
Proszę więc wytłumaczyć to, co w poniedziałek prezes PiS mówił na konferencji prasowej: "Nie ukrywam, że o ile rozpoznałem ciało mojego śp. brata na lotnisku [w Smoleńsku], i tu nie miałem wątpliwości, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpoznałem. Tutaj to był człowiek, który w ogóle nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on".
Przecież z tych słów wynika jedno - pomiędzy identyfikacją bezpośrednio w Smoleńsku a przyjazdem ciała do Polski miała miejsce jakaś tajemnicza sekcja, po której ciało prezydenta RP zostało kompletnie zniekształcone. Te wątpliwości mogłyba wyjaśnić pełna dokumentacja z tej sekcji (pełna - a więc z materiałęm fotograficznym) - wtedy byłoby wiadmo, co się działo z ciałem L. Kaczyńskiego podczas sekcji i jak ono wyglądało po włożeniu do trumny (i co do tej trumny włożono), którą wysłano do Polski. A tej dokumentacji nie ma do tej chwili! I to jest dość niepokojące. Albo Rosjanie coś ukrywają, albo mają oni w tym zakresie totalny burdel.
Jak dotąd tylko żona Kurtyki powiedziała, że była przy wkładaniu ciała jej męża do trumny i że było ono nienaruszone. Ciekaw jestem jednak, czy w trakcie wysyłki trumien do Polski, znając rosyjską "dokładność" i "porządek" - nie nastąpiło tutaj pomieszanie. Wątpliwości te może więc rozwiać wyłącznie pełna dokumentacja, wraz z dokumentacją fotograficzną i ew. filmową.
AZ

Data: 2010-12-22 10:33:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Menel pozdrawia GW!

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d11253c$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No nie. Z tych słów wynika jedno - Jaruś dymi w najlepsze, a Brudziński wtóruje.

Data: 2010-12-22 14:08:37
Autor: mi
Menel pozdrawia GW!
On 22.12.2010 10:33, Bogdan Idzikowski wrote:
No nie. Z tych słów wynika jedno - Jaruś dymi w najlepsze, a Brudziński
wtóruje.

Michnikoidy vel rosyjska agentura wpływu robi dezinformację.

mi

Menel pozdrawia GW!