Menele i lizusy

Data: 2012-10-05 22:06:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Menele i lizusy
Pan Rafał „nowoczesny endek” Ziemkiewicz w programie Jana „moherowy szalik” Pospieszalskiego powiedział, że „rządzą nami menele”. Formalnie rzecz biorąc to ten pan Ziemkiewicz ma dużo racji. Nawet się z nim zgadzam, aczkolwiek dlaczego mam pragnąć, by meneli z PO, zastąpiły jeszcze gorsze menele z PiS czy innej kabaretowej prawicy? Lizusy Tuska zostaną zastąpieni przez lizusów Kaczyńskiego. I to jeszcze gorszych lizusów, bo przez lata bycia w opozycji wyjątkowo wygłodniałych lizusostwa.
piątek, 05 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2714-menele-i-lizusy.html

Data: 2012-10-05 22:17:23
Autor: Grzegorz Z.
Menele i lizusy
Bogdan Idzikowski napisa:

Jana moherowy szalik Pospieszalskiego

:)))

--
"Ateizm jest religi w takim samym stopniu jak niezbieranie grzybw jest
hobby"

Data: 2012-10-06 17:37:55
Autor: mkarwan
Menele i lizusy
Uytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomoci news:k4nfeu$cl6$1dont-email.me...

Z listw Grzegorza Z. tchrzliwie ukrywajcego si za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koscil.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydw nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-05 23:13:08
Autor: mkarwan
Menele i lizusy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506f3de2$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
piątek, 05 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2714-menele-i-lizusy.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-10-05 23:45:46
Autor: Lorn
Menele i lizusy
Ależ nienawidzisz żydów... Babcię spalili w obozie czy jak? :>

Data: 2012-10-06 11:41:56
Autor: mkarwan
Menele i lizusy
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k4nkef$21f$1usenet.news.interia.pl...
Ależ nienawidzisz żydów... Babcię spalili w obozie czy jak? :>

Kłamiesz.

Data: 2012-10-06 12:19:09
Autor: pluton_
Menele i lizusy

Kamiesz.

kurwanisz.

Nullification

Data: 2012-10-06 16:21:35
Autor: Przemysaw M.
Menele i lizusy
Dnia Sat, 6 Oct 2012 11:41:56 +0200, mkarwan napisa(a):

Uytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:k4nkef$21f$1usenet.news.interia.pl...
Ale nienawidzisz ydw... Babci spalili w obozie czy jak? :>

Kamiesz.

asz jak bura suka marszaka!

--
"Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do
abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie

Data: 2012-10-05 23:14:17
Autor: pluton_
Menele i lizusy
dlaczego mam pragn, by meneli z PO, zastpiy jeszcze gorsze menele z
PiS
czy innej kabaretowej prawicy? Lizusy Tuska zostan zastpieni przez
lizusw
Kaczyskiego. I to jeszcze gorszych lizusw, bo przez lata bycia w
opozycji
wyjtkowo wygodniaych lizusostwa.?

Albo my zagodzimy te winie, albo one zagodz nas.

Nullification

Data: 2012-10-05 23:28:57
Autor: boukun
Menele i lizusy

[...]

Jakim trzeba być pojebanym, żeby głosować i wybierać jakiegokolwiek złodzieja i gangstera...  Tak to później jest z Polską, jak tępactwo wybiera między kiłą a rzeżączką i na złość babci, odmraża sobie uszy...

boukun

Menele i lizusy