Mentalna przepaść między Polakami, a Żydami

Data: 2009-07-28 16:13:38
Autor: abc
Mentalna przepaść między Polakami, a Żydami
Żadna ekshumacja tu nic nie pomoże. Dlaczego? Bo spotykają się dwa sposoby
myślenia.

My próbujemy w tym myśleniu o wojnie odtworzyć to, co się wydarzyło.
Próbujemy odtworzyć: kto, gdzie, kiedy, ile osób, dlaczego itd. My myślimy
na sposób historyczny, chcemy odtworzyć fakty.

Proszę księży -dla Żydów fakty nie maja żadnego znaczenia.

Proszę to zapamiętać - mówię to z długiego doświadczenia. Żydów nie
interesuje historia jako taka, nie mają pojęcia historii obiektywnej.

Co ich interesuje? Żydów interesuje haggada o przeszłości, opowiadanie o
przeszłości, a to jest zupełnie co innego.

Nie liczy się to, co się wydarzyło, ważne jest to, jak się to opowiada,
zatem - upraszczając nieco - nie zadaje się pytania, co jest prawdziwe:
zadaje się pytanie, co jest prawdziwe dla Żyda; nie mówi się, co jest dobre:
mówi się, co jest dobre dla Żydów; nie mówi się, co się wydarzyło: mówi się,
co się wydarzyło, żeby to dobre było dla Żydów.

Otóż to jest mentalność, sposób myślenia ukształtowany przez tysiące lat.

Spotykają się ze sobą dwie mentalności. My w tym wydarzeniu o zagładzie
Żydów chcemy ustalać fakty. Natomiast Żydzi wyciągają z niego znaczenie,
sens, który mógłby być dla nich pożyteczny. Jeżeli fakty temu przeczą, to
tym gorzej dla faktów.

W związku z tym dyskusja z nimi na temat faktów mija sie w ogóle z celem i
typowy przykład tego mogą znaleźć księża w licznych publikacjach "Gazety
Wyborczej".

Jest to gazeta - mówię to z pełną odpowiedzialnością - w specyficznym i
pełnym tego słowa znaczeniu żydowska. Od redagowania,od - powiedzmy sobie -
sposobu podawania informacji, od sposobu układania informacji itd. doskonale
odzwierciedla mentalność żydowską.

Więcej http://forum.wprost.pl/glowne/?w=210654

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-28 17:42:31
Autor: jadrys
Mentalna przepaść między Polakami, a Żydami
abc pisze:

Na niekorzyść dla nas?

Data: 2009-07-28 11:29:30
Autor: Marek
Mentalna przepaść między Polakami, a Żydami
On 28 Lip, 17:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
abc pisze:

Na niekorzyść dla nas?

Tak, na niekorzysc dla was - Zydow.

Data: 2009-07-29 09:31:37
Autor: jadrys

abc pisze:

Na niekorzyść dla nas?

Tak, na niekorzysc dla was - Zydow.

Nie jestem żydem, ale Ty raczysz żartować że niby Polacy są w czymś lepsi o żydów..

Data: 2009-07-29 15:37:50
Autor: Marek
On 29 Lip, 09:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> Tak, na niekorzysc dla was - Zydow.

Nie jestem żydem, ale Ty raczysz żartować że niby Polacy są w czymś
lepsi o żydów..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Taki pederasta, jak ty nie moze byc Polakiem.
Polacy sa znacznie lepsi od Zydow...

Data: 2009-07-30 10:35:20
Autor: jadrys

abc pisze:
[...]

Nigdy nie byłem i nie jestem "pederastą". A Polakiem? No cóż mam obywatelstwo polskie.. Jednak na pewno należę do szczepu Słowian..
No to podaj przykład w czym Polacy są lepsi..

Data: 2009-07-31 13:02:46
Autor: Marek
On 30 Lip, 10:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

No w tym, ze dla nich fakty maja duze znaczenie...nie rozumiesz tego ?

Data: 2009-07-31 22:20:33
Autor: jadrys

abc pisze:
[...]

Nie do końca.. Niektóre fakty starannie pomijają milczeniem.

Data: 2009-07-28 18:21:57
Autor: abc
Mentalna przepaść między Polakami, a Żydami
Na niekorzyść dla nas?

Jeśli się wie o tej przepaści, to nie.