Mentalność esbeka

Data: 2014-06-24 00:16:29
Autor: Mark Woydak
Mentalność esbeka
Hipokryzja Sienkiewicza i mentalność esbeka

Kolejny pokaz zakłamania i hipokryzji ludzi władzy. Szef MSW Bartłomiej Sienkiewicz udowodnił, że ma mentalność esbeków, którym kiedyś się tak bardzo dziwił

Ale hipokryta! W napisanej przez siebie wraz z żoną książce opisuje przykłady przejawów użycia wulgarnego języka przez przedstawicieli władzy ludowej. Książka Sienkiewiczów nosi tytuł „Onegdaj w Krakowie” i przedstawiono w niej sylwetkę... Bartłomieja Sienkiewicza. W końcu kto najlepiej zna samego ministra jak nie on sam?

Minister, który o państwie polskim mówił: „Chu... dupa i kamieni kupa” przywołuje w swojej książce pewien obrazek. – Otóż jedziemy z tymi esbekami do Mostowskich, a oni sobie ucinają pogaduchę. Jeden mówi do drugiego: „Ty słuchaj. Kupże se wideo...” Ja wtedy ledwo wiedziałem, co to w ogóle jest wideo, czyli magnetowid. A ten drugi „Na chuj mi wideo”. „No nagrasz se, jak żonę tego... i będziesz miał na starość na co popatrzeć”. Wtedy zrozumiałem, że spotykam się z obyczajowością radykalnie różną od mojej – opisuje Sienkiewicz cytowany przez „Gazetę Wyborczą”.

I ten niby tak bardzo różny od esbeka pod względem obyczajowości Sienkiewicz mówi do kolegi w knajpie:  – Państwo polskie istnieje teoretycznie, praktycznie nie istnieje. Polskie inwestycje rozwojowe to ch… dupa i kamieni kupa. Tego nie ma!

Data: 2014-06-24 19:15:16
Autor: MarkWoydak
Mentalność esbeka
DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU PODSZYWACZU! DO BUDY PAJ-DAK!

MW

Data: 2014-06-25 06:02:55
Autor: stevep
Mentalność esbeka

[...]