Mentalność Kalego

Data: 2009-06-09 12:29:55
Autor: Tomaszek
Mentalność Kalego
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6702313,Jak_Play_z_Plusem.html

Sieć Minus zachowuje się jak dzieci, dosłownie jak dzieci;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-06-09 13:12:17
Autor: Maciek
Mentalność Kalego
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6702313,Jak_Play_z_Plusem.html

Sieć Minus zachowuje się jak dzieci, dosłownie jak dzieci;)

Plus chyba liczy na litość. Ale nie bardzo mogę się zorientować na czyją ;)

Maciek.

Data: 2009-06-09 12:15:38
Autor: Waldek Godel
Mentalność Kalego
Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:12:17 +0200, Maciek napisał(a):

Plus chyba liczy na litość. Ale nie bardzo mogę się zorientować na czyją ;)

Pewnie UKE - za to że nie olał nakazu zmiany regulaminu jak inni
operatorzy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-09 18:25:53
Autor: Pablo Puertorican
Mentalność Kalego

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0lg2k$dmf$1inews.gazeta.pl...
[...]

No dokładnie, puścili reklamę że niby jakieś gratisy są, przyszedłem do Pani w salonie i okazało się że chodzi o jakieś 15-20 min do plusa i jakieś konkursy sms-owe ... nie chciało mi się nawet śmiać z tego.

Data: 2009-06-10 06:51:42
Autor: TGor
Mentalność Kalego
Pablo Puertorican wrote:

  chodzi o jakieś 15-20 min do plusa i jakieś
konkursy sms-owe ... nie chciało mi się nawet śmiać z tego.

Chłopie powiedz odważnie i po męsku, że 15 minut, przez 2 miesiące.

Ja im z tego wszystkiego w salónie zeżarłem 6 krówek - takie to były "gratisy".

TG

Mentalność Kalego